Gjest Jalileh Skrevet 27. januar 2006 #41 Skrevet 27. januar 2006 Apropos elefanttisser. Elefantene kan bevege snoppen akkurat som snabelen, og bukte den i alle retninger. Det hadde vært no' -Handsfreepikk! ←
Trampe Skrevet 27. januar 2006 #42 Skrevet 27. januar 2006 Jeg liker det, så lenge han ikke tar alt for hardt i. Da kan det være vondt.
Gjest Rødtoppen Skrevet 27. januar 2006 #43 Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes bare det er vondt når han "bunner"... Kanskje jeg har litt for følsom livmortapp? Eller at han bare er ALTFOR stor??
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #44 Skrevet 28. januar 2006 Jeg har blitt bunna av en med en på cirka 20-22 . Det var deilig...men han kjørte den ikke inn i 100/kmt heller (heldigvis). Tror kanskje man må ta det litt mer med ro da, ja. ← Bakfra, mener dere da vagina eller Analt. Digger analt med jenter
Gjest Jente, 31 Skrevet 28. januar 2006 #46 Skrevet 28. januar 2006 Ja, liker det! *men siste eks'en hadde ikke stor eller lang nok, så han merket jeg lite til..
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #47 Skrevet 28. januar 2006 Bakfra, mener dere da vagina eller Analt. Digger analt med jenter ← Hva tror du? Vagina selvfølgelig. Du "digger" analt? Vel, gratulerer med 20-års dagen.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #49 Skrevet 28. januar 2006 Spørs hvilken stilling det er det. For min kanal er ikke så lang og jeg er megatrang så da blir det ikke så ofte bakfra nei,ikke bakfra når han bunnern,men bakfra i et mer snilt tempo er jo ........ phu...........må slutte å skrive,blir heit,herreguuuud jeg må ringe gubben,han må komme hjem nå
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #51 Skrevet 30. januar 2006 Bunning får jeg bare vondt av, og jeg skjønner ikke vitsen. Det er langt fler nervetråder ut mot åpningen. Heldigvis er det mange små pikker ute og går. De passer utmerket til meg.
Hu i Svingen Skrevet 30. januar 2006 #52 Skrevet 30. januar 2006 Hvis han treffer livmortappen er det vondt.
tåkedott Skrevet 9. februar 2006 #54 Skrevet 9. februar 2006 elsker det!! men har vært borti at det har gjort vondt også... det var en gutt som var langt over gjennomsnittet utstyrt, og som kjørte på som han hadde en rakett i ræva... *au* måtte si at enten måtte han ta det roligere ellers så måtte han slutte...! jeg følte meg skampult og gikk omtrent hjulbent dagen etterpå... ikke spesielt godt... nå har jeg en elsker som er helt normalt utstyrt, han får kjøre på det han klarer...! jeg syns det er supert!!!
Trygve Skrevet 9. februar 2006 #55 Skrevet 9. februar 2006 Det er vel mer tanken av hva som skjer i bunningen hos jenter som gjør dere tent enn hvordan kroppen deres faktisk blir stimulert. Siden største samlingsstedet av nervetråden er bare noen få cm inni og på klitorisen, så vil jeg tro at disse to stedene som skal stimuleres får fysisk klimaks.
En lang kar Skrevet 9. februar 2006 #56 Skrevet 9. februar 2006 " Fruen " liker det veldig godt. Jeg kjører ikke på som en villmann, men forholdsvis rolig. Og jeg er forholdsvis gjennomsnittlig utstyrt. Hun sier da at hun har et punkt helt innerst, som er veldig godt. Jeg kjenner også dette, når jeg er helt innerst. Vet ikke helt hva jeg da treffer, men tror det må være livmortappen.
Miss Angelina Skrevet 10. februar 2006 #57 Skrevet 10. februar 2006 Bare sånn "godt-vondt" hvis noen skjønner Og spesielt hvis han "holder meg fast" i armene .... Sukk...
Annie Skrevet 10. februar 2006 #58 Skrevet 10. februar 2006 Som regel liker jeg det, men det kommer veldig ann på tid og stilling.
Donnie Darko Skrevet 10. februar 2006 #60 Skrevet 10. februar 2006 Hvis han treffer livmortappen er det vondt. ← Får vel sikte bedre neste gang da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå