Gå til innhold

å bli bunna

Fremhevede innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jeg gjør...

Gjør dere?

Leste her en gang at noen syns det var vondt.. Er det fordi den kommer for dypt inn da, eller?

Endret av Seniorita_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt etter hvor i syklusen jeg er. Er det nært mens så liker jeg det ikke for da gjør det vondt.

Gjest Towelie II
Skrevet

Det er godt uansett om jeg er et vondt sted i syklusen... en nødvendighet :D

Skrevet

Det gjør bare vondt når jeg har halsbetennelse.

Skrevet

Jeg gjorde en "undersøkelse" her om dette med bunning for ikke så lenge sida.. Fikk endel svar og vil si at "det gjør vondt"-siden vant en overlegen seier..

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg gjorde en "undersøkelse" her om dette med bunning for ikke så lenge sida.. Fikk endel svar og vil si at "det gjør vondt"-siden vant en overlegen seier..

huh! :forvirret:

Skrevet

Jeg liker det veldig godt! Kan ikke komme på at det har gjort vondt heller. Bare sånn "godt-vondt" hvis noen skjønner ;) Og spesielt hvis han "holder meg fast" i armene :ler: .... Sukk...

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg liker det veldig godt! Kan ikke komme på at det har gjort vondt heller. Bare sånn "godt-vondt" hvis noen skjønner ;) Og spesielt hvis han "holder meg fast" i armene :ler: .... Sukk...

:sjarmor::sjarmor:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

:smile: Got you girls!

Med dette bekrefter mange av dere at størrelsen på mannens utstyr faktisk har en god del å si, vanskelig å "bunne" noen hvis den er under snittet....... :grine2:

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)
:smile: Got you girls!

Med dette bekrefter mange av dere at størrelsen på mannens utstyr faktisk har en god del å si, vanskelig å "bunne" noen hvis den er under snittet....... :grine2:

MÅ ikke bli bunna hver gang heller da. :sjenert:

Endret av Seniorita_
Skrevet
MÅ ikke bli bunna hver gang heller da. :sjenert:

Så er du sammen med en litt under snittet må du ut på byen i ny og ne for å bli bunna? ;)

Gjest Jalileh
Skrevet
Så er du sammen med en litt under snittet må du ut på byen i ny og ne for å bli bunna? ;)

Neeeeiii :ler:

Sier bare at jeg liker det, jeg...

Skrevet

Det kan være knallbra noen ganger, og mer ubehagelig andre. :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Det kan være knallbra noen ganger, og mer ubehagelig andre.  :)

Hmm... du er gutt? :)

Skrevet

Det er godt så lenge det ikke gjør vondt.

Har fått noen kraftige dunk oppi der noen ganger, og det kan være for j***** vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...