Gå til innhold

Prøver å vente med ekteskap før sex men klarer ikke, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18, blir kåt av å være rundt kjæresten min, redd jeg ikke kommer til å mine mål om å holde ut, hva skal jeg gjøre, er dette normalt ? Hvordan kan jeg få slutt på det isåfall?

Anonymkode: e8287...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har to friske hender. Bruk dem.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er 18, blir kåt av å være rundt kjæresten min, redd jeg ikke kommer til å mine mål om å holde ut, hva skal jeg gjøre, er dette normalt ? Hvordan kan jeg få slutt på det isåfall?

Hvorfor kan dere ikke før ekteskapet.  Religion? Og ja det er helt normalt.  🙂 Jeg skal ikke prøve overtale deg til å ikke vente, men det er ingen skam i å ikke vente.  Det gjør deg ikke til et syndig menneske med dårlig moral 

Anonymkode: 672f8...a88

Skrevet

Prøver å vente med ekteskap?… Kan du ikke gifte deg da? Hvis det er så vanskelig å vente med ekteskapet. Problem solved. 

Anonymkode: a150e...a9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ikke noe galt med at lysten skulle komme, men så lenge en holder igjen fra en første gang bør det ikke være alt for vanskelig

Skrevet

Vente med ekteskap støtter jeg fullt og helt. Ha sex med kjæresten så mye dere vil. Kos dere og finn ut om dere er de rette for hverandre. Jeg mener ingen 18 åringer bør gifte seg da en da ikke er moden nok. Kanskje kanskje ikke gifter dere også helt iorden.

Alle 18 åringer jeg kjenner som har giftet seg er skilt nå og har barn annenhver uke..... De gifter seg bare fordi de da ikke kan nektes sex av menigheten og familien sin. 

Tror nok du  virkelig at sex er bedre etter man er gift? Den beste sexen hadde jeg før jeg gifter meg, kanskje fordi den var litt "furbudt "

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor du vil vente med sex til ekteskap må du enten finne deg i å være mye kåt uten utlysning sammen, ha sex, eller gifte dere fort. Du får uansett ikke slutt på din egen kåthet, den er jo helt naturlig. 

Anonymkode: 750fe...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...