AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Hvis man har slettet noen, men de har ikke slettet deg, og sendt deg noe, står det at du har åpnet snap da, eller vil den ligge som uåpnet hos dem? Anonymkode: f338a...255
Rhodiola Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Hovedinnlegget er splittet fra emnet ''Snapchat - Jeg slettet en venn. Når jeg søker på navnet til personen, står det godta venn. Hva betyr det?''. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 Nei tror ikke det. Jeg har både slettet og blitt slettet. Sistnevnte uten at jeg visste at vedkommende hadde fjernet meg. Når jeg slettet en annen fikk jeg opp ny mld av vedkommende selv om han var slettet. Kunne jo seff valgt å ikke åpne mld men jeg gjorde det da så.. Anonymkode: 3b4fa...150
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei tror ikke det. Jeg har både slettet og blitt slettet. Sistnevnte uten at jeg visste at vedkommende hadde fjernet meg. Når jeg slettet en annen fikk jeg opp ny mld av vedkommende selv om han var slettet. Kunne jo seff valgt å ikke åpne mld men jeg gjorde det da så.. Anonymkode: 3b4fa...150 Men ser ikke brukeren annerledes ut når noen har slettet deg? Anonymkode: 2f0f1...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå