Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har koster fra både Lancome, Clarins og Body Shop, og ingen av de røyter :)

Skrevet

Ikke kjøp hos H&M i alle fall...

Skrevet

Jeg har en rougekost fra Clinique som aldri har røytet et hår.

Har også en mårhårskost eller noe fra Lancome som visstnok skulle være bra (den kostet endel), men den røyter noe

Til øyenskygger etc kjøper jeg på H&M o.l.

Skrevet

Jeg har kosten som hører til meteorittkulene fra Guerlain og den røyter. Kosten som hører til Guerlain sitt solpudder røyter derimot ikke.

Skrevet

Jeg bruker en stor, god kost fra ArtDeco. Den har aldri røytet ;)

Skrevet
Kosten som hører til Guerlain sitt solpudder røyter derimot ikke.

Enig, den er super!

Skrevet

Jeg sverger til kostene fra Chanel. Har hatt de i 6 år nå, vasker de med jevne mellomrom og de røyter aldri. Ser og kjennes ut som om de er nye fremdeles.

Skrevet

Fornøyd med Body Shop sine.

Skrevet

Her får man nok mye det man betaler for, er i allefall min erfaring.

Jeg bruker Bobbi Brown. Jeg gjort det i 10 år - og har faktisk koster som er like gamle! Og de er like bra!

Ellers har jeg gode erfaringer med MAC og YSL.

Skrevet

Er veldig fornøyd med Clarins sin. Den har knapt røytet et hår! :-D

Skrevet

Skriver under med stooore bokstaver på Body Shop!

Skrevet

Jeg synes også at det er veldig fint å tenke på at kostene fra Body Shop er syntetiske. Så har i hvertfall ingen dyr måttet bøte med livet for å lage dem.

Skrevet

Jeg fikk tips (her inne) om å prøve Body Shops sine (jeg liker spesielt den store) etter at jeg hadde akkurat samme problem, og det med en dyr "merkekost". Og jeg er såååå fornøyd!! Har aldri hatt så bra rougekost før! *anbefaler veldig* Og de er ganske rimelige også :)

Skrevet

H&M sine er fantastisk bra! De røyter ikke og er utrolig billig. Koster til øyeskygge kjøper jeg i butikker som selger oljemaling og lignende.

Skrevet
Jeg sverger til kostene fra Chanel. Har hatt de i 6 år nå, vasker de med jevne mellomrom og de røyter aldri. Ser og kjennes ut som om de er nye fremdeles.

Hvordan vasker du dem?

Skrevet
H&M sine er fantastisk bra! De røyter ikke og er utrolig billig.  Koster til øyeskygge kjøper jeg i butikker som selger oljemaling og lignende.

Jeg bruker også H&M, etter tips fra en make up artist som jobber i tv. Veldig fornøyd. Men har rouge kost fra et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...