AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg har bestemt meg for å begi meg ut på dating etter mange år som singel. Saken er at jeg har mistet litt av karismaen og har blitt litt sjenert. Likevel vil jeg kaste meg uti det. Derfor tenkte jeg litt på noe som kan tilsvare en "dating coach". Altså noen som kan hjelpe meg med dating og/eller kanskje arrangere noe ala blind date etc. Men hvordan skal jeg gå frem på dette? Skal jeg liksom bare spør en venn/venninne om de har noen single venner? Blir ikke det litt creepy? Forslag? Jeg sier ikke nei til å bruke apper, men det er ikke førstevalget liksom - Mann 28 Anonymkode: 2dd0e...24e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bestemt meg for å begi meg ut på dating etter mange år som singel. Saken er at jeg har mistet litt av karismaen og har blitt litt sjenert. Likevel vil jeg kaste meg uti det. Derfor tenkte jeg litt på noe som kan tilsvare en "dating coach". Altså noen som kan hjelpe meg med dating og/eller kanskje arrangere noe ala blind date etc. Men hvordan skal jeg gå frem på dette? Skal jeg liksom bare spør en venn/venninne om de har noen single venner? Blir ikke det litt creepy? Forslag? Jeg sier ikke nei til å bruke apper, men det er ikke førstevalget liksom - Mann 28 Anonymkode: 2dd0e...24e Ta kontakt med Ane Hagen. Hun jobber i tillegg som matchmaker for kvinner og kan helt sikker fikse dater til deg i tillegg. Ikke er hun dyr heller. Har brukt henne og anbefaler henne. Anonymkode: df763...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå