Gjest Vinga Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Etter å ha vært uten Shiseido Pureness i mange måneder krøp jeg i går til korset og bestilte fra Strawberrynet. Savner den perfekte huden jeg alltid hadde da jeg brukte det... Har sagt så mange ganger at nå skal jeg holde meg til den serien, og ikke prøve noe nytt for nysgjerrighetens skyld... men klarer ikke å la være, dumme meg. Det rare er at hver gang dette har skjedd siden jeg oppdaget Shiseido Pureness, har jeg hver eneste gang uten unntak savnet de produktene, og jeg vender alltid tilbake til dem. Perfekte produkter for min hud (ung kombinasjonshud med tendenser til blank t-sone)
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Hva er pureness av de? Jeg fikk en hel haug med produkter av en venninne til bursdagen min. Tok på en nattkrem i går, og den var faktisk innmari deilig, var litt som silke å påføre
Gjest Vinga Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Pureness-serien har blekgrønn, skinnende/gjennomsiktig (kommer an på hvilket prod.) emballasje.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Åja, ok. Jeg fikk noen vanlijefargede jeg
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Jeg brukte også denne serien da jeg var "ung", og var veldig fornøyd. Jeg likte også pudderet fra Pureness.
Tusseline Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 Smaken er som baken - jeg likte den ikke i det hele tatt, når jeg hadde den type hud.
Latee Skrevet 25. januar 2006 #7 Skrevet 25. januar 2006 Hvilke produkter funker best her? Ser det er mye å velge mellom... Virker de på veldig uren hud også?
Lipstick Skrevet 25. januar 2006 #8 Skrevet 25. januar 2006 Jeg bruker fuktighetsgeleen i krukke og er fornøyd med den. Har en tendens til å få problemhud, både fete og tørre partier på en gang. Pureness gir fuktighet til huden uten å bli for fet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå