Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye erfaring bør en mann ha for at man ikke skal ha betenkeligheter som kvinne? Og når bikker det over?

Er ti forhold før meg nok? Eller er det for mange?

Anonymkode: 5c9e9...7f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyv. Legg på flere sexpartnere og forhold, alle menn gjør det. Mens kvinner trekker fra 😅

Anonymkode: c77d1...443

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hvor mange du har pult sier lite om hvor god du er i sengen🤓

Skrevet

Svarer alltid ærlig på det. Ser ikke hvorfor mine tidligere erfaringer skal ha noe å si i ett nytt forhold. Det er jo bare tull. Når jeg går inn i ett nytt forhold så blir det en ny erfaring for meg. Ingen kvinner er like. Spiller ingen rolle.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lyv. Legg på flere sexpartnere og forhold, alle menn gjør det. Mens kvinner trekker fra 😅

Anonymkode: c77d1...443

Tull. Jeg har 3 ganger så mange som mannen min. Han er fortsatt den beste jeg har hatt. Han har lest om det sier han 🤣🤣

Anonymkode: 2fa2a...2a5

Skrevet

Dette er en av de tingene du aldri skal snakke åpent om med kvinner, uansett hvilken side av skalaen du er på. Dersom du er uerfaren er det turn-off. Og dersom du har mye erfaring ønsker de ikke vite det direkte heller, de ønsker bare å mistenke det. Så vær vag angående sånne ting, tøys det vekk og ikke svar. 

Anonymkode: e5b2b...952

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg med om det var to eller ti forhold før meg. Og hva defineres som et forhold? 

Aner faktisk ikke hvor mange mannen min har vært sammen med før han møtte meg. Det som er viktig et jo det som er her og nå.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...