Gå til innhold

Typen sier han liker å stimulere meg, men gjør det aldri..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen av forholdet så spurte jeg om hva han synes om å bruke sexleketøy. Dette var han helt i mot, for han likte å kunne stimulere meg selv, og sa at det var viktig for han å gi meg nytelse. Flott tenkte jeg! Dette skal bli bra, hvis han er bevisst min kvinnelige seksualitet. 

Men han har etter den gang (to år) fingret meg en enste gang, og slikket meg kanskje 2, eller 3 ganger. Jeg har spurt han om han kanskje ikke liker å fingre/slikke, men da svarer han at han lliker det, og at han selvfølgelig skal gjøre det oftere, hvis det er det jeg vil. Men det skjer ikke og det er  anseelig å bli ordentlig våt og tent uten å bli tatt på. 

ikke liker han å bli sugd som en del av økten i samleie, bare for å komme helt på slutten.  Da får jeg ikke kost eller brukt det som teaser under forspillet, eller gi han en kjærlig bj når jeg selv ikke har mulighet til å ha samleie.  

Men det resulterer i ganske kjedelig sex. H or alt dreier seg om ut-og-inn i alle mulige stillinger. Spennende nok i seg selv da, men ikke i lengden. 

Hva er greia med å lyve? selvfølgelig er det jo faktisk bare han som kan svare på det, men Jeg spør her, siden han benekter det selv..

Andre som har opplevd at menn sier de liker å tilfredstille/gi nytelse til damen, men ikke gjør det likevel? 

Anonymkode: 72ac5...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn som suger i senga, vil aldri innse det selv… så de sier ofte at de liker og gjør ditt og datt. Litt som husarbeid har jeg lagt merke til 🤣 «jeg gjør det jo ofte» vaska badet 1 gang på 2 år

Anonymkode: 61249...619

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Har akkurat likt problem som du. Bare kjønnene er motsatt. Intet engasjement. Det er bare å pakke i hop tinga og gå. 

Anonymkode: 29de0...61a

Skrevet

Som jeg skrev i ett annet innlegg nylig: handling trumfer ord! 

Kanskje greit å se hvilke andre områder hvor hans ord ikke samsvarer med handlingene hans, for så å vurdere om det er noe du kan leve med. 

Anonymkode: 1e9de...386

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Var sammen med en sånn, tøm og røm fyr.

Anonymkode: e3f4b...f7f

Skrevet

Hvorfor har du hatt sex med ham mer enn to ganger? Hadde aldri blitt ny omgang eller kjæreste det der hos meg

Anonymkode: 2996e...48a

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor det ? Hvorfor er det alltid slik? Her på forumet er det så mange jenter/kvinner som liker at de blir slikket, men menn slikker dem ikke. Jeg liker å slikke og jeg liker når  damer får glede, men jeg har hatt kvinner som ikke likte oralsex.

Anonymkode: bcf2a...cae

Skrevet

Det er bare handling som teller, hva folk sier er bare en inngangsbillett.
Ter de seg ikke etter lovnadene så er vilkårene for den seksuelle relasjonen brutt.
Det er en grei regel å ikke bli med på samleie uten å ha fått en orgasme eller to først.
Skjønner ikke motvilje mot sexleketøy? Tror han at det er en slags konkurranse mellom ham og silikonen, så han ikke skjønner at sex er noe man gjør for å glede hverandre? Med og uten verktøy...

• Nyttig 1
Skrevet

Har det akkurat som deg ts. Har om dagen spurte jeg rett ut om han kunne slikke meg snart (han har ikke gjort det på sikkert 5 år, men gjorde det masse i starten). «Ååå, vil du det du ja? Ja, det må vi jo få til!»

Jeg venter fortsatt 14 dager senere.

Vet ikke, tror egentlig han min er aseksuell. Vi har sex kanskje 2 ganger i året og det synes han er flott. Jeg prøver meg her og der, men blir avvist.

Anonymkode: d44fc...bf0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har akkurat likt problem som du. Bare kjønnene er motsatt. Intet engasjement. Det er bare å pakke i hop tinga og gå. 

Anonymkode: 29de0...61a

ja. Kvinner er også slik. De tror de leverer bare ved å stille opp når tiden er inne. Intet tiltak selv. De gir han det han trenger. That's it. Men det er det ikke.

Anonymkode: 247b8...b81

Skrevet

Ja dessverre går disse tingene litt begge veier. Jeg vil veldig gjerne slikke, gjerne hver gang for min del 😅 Men nå jeg spør, «ja snart», «neste gang», «mmm det er så deilig, det må du - men ikke nå»

Så, vi treffe vel feil folk bare 🤪

Anonymkode: 49672...86c

Skrevet

Har møtt noen sånne på min vei. Ingen av de ble det et seriøst forhold med. Handlinger trumfer absolutt ord her, og jeg hadde noen klare kriterier på hva jeg ønsket i et forhold. 

Har liten tro på at sånne mennesker endrer seg nevneverdig. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror de innbiller seg at det de sier faktisk er sant. De husker at de har slikket en gang og de likte det sikkert da hun kom, så da tenker de på dette og sier at de bare simpelthen eeelsker å stimulere kvinner. Og så skryter man jo gjerne litt av seg selv. 

Ingen liker å innse at de er en kjedelig sexpartner.

Anonymkode: 306fc...6da

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dårlig elsker. Inn og ut kompenserer ikke for resten.

Anonymkode: e2ea3...18d

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

I begynnelsen av forholdet så spurte jeg om hva han synes om å bruke sexleketøy. Dette var han helt i mot, for han likte å kunne stimulere meg selv, og sa at det var viktig for han å gi meg nytelse. Flott tenkte jeg! Dette skal bli bra, hvis han er bevisst min kvinnelige seksualitet. 

Men han har etter den gang (to år) fingret meg en enste gang, og slikket meg kanskje 2, eller 3 ganger. Jeg har spurt han om han kanskje ikke liker å fingre/slikke, men da svarer han at han lliker det, og at han selvfølgelig skal gjøre det oftere, hvis det er det jeg vil. Men det skjer ikke og det er  anseelig å bli ordentlig våt og tent uten å bli tatt på. 

ikke liker han å bli sugd som en del av økten i samleie, bare for å komme helt på slutten.  Da får jeg ikke kost eller brukt det som teaser under forspillet, eller gi han en kjærlig bj når jeg selv ikke har mulighet til å ha samleie.  

Men det resulterer i ganske kjedelig sex. H or alt dreier seg om ut-og-inn i alle mulige stillinger. Spennende nok i seg selv da, men ikke i lengden. 

Hva er greia med å lyve? selvfølgelig er det jo faktisk bare han som kan svare på det, men Jeg spør her, siden han benekter det selv..

Andre som har opplevd at menn sier de liker å tilfredstille/gi nytelse til damen, men ikke gjør det likevel? 

Anonymkode: 72ac5...5bb

Jeg liker terging i forspillet, i det legger jeg masse kyssing og kosing. Ingen direkte stimuli av kjønnsorganene, men for få å føle på den enorme opphisselsen. Det å være så umenneskelig kåt og tålmodig.. gjør oss mere utholdende, og det er superdeilig å kjenne på.. Når det er på "tide" med stimulering, liker jeg fingring og oralen bedre enn knulling, det er der kvaliteten ligger.. Vi kan naturlig nok få orgasmer og holde på lenge.. Knullingen kommer bare som fase 3, og den har blitt som en "avslutter". Men alt dette varieres etter våre behov. Kvaliteten kan også kjennes i en kjappis, men da som et resultat at dama er så fantastisk rå, samarbeidsvillig, elskverdig og som også liker variasjoner❤️ Men det innbefatter jo at vi utfyller hverandre godt, gjensidig ærlig og lojal med hverandre.. Samarbeid for at sexen skal bli deilig så deilig, og bekymringfri som overhode mulig. Vi blir våre beste elskere❤️❤️

Denne følelsen kommer ikke alene desverre TS.. du mangler en elsker som forstår hvordan man gjør livet så mye enklere, og ikke minst mye deiligere. Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å se andres suksess? Enkelte rører ikke en finger for sin elskede, og heller ikke en drit for at de skal ha det godt i felleskap. F.eks. det er dritt å arbeide sammen med slike mennensker i en jobb. For selv på en arbeisplass er vi alle avhengig at vi jobber i team, er ærlig, lojal og ikke minst ha det litt gøy.. Håper du ser sammenhengen her kjære TS, du fikk iallefall min ærlige kommentar på spørsmålet ditt💙 Teamwork er sååå nødvendig og  supersexy🥰

Skrevet

Er med en fyr nå som kanskje er litt lik.. Sier han tenner mer på å gi stimuli til meg, men har fingret litt ved en anledning.. Tror han egentlig er ganske uerfaren med fingre og tunge, og at det er der det ligger. Samtidig blir han slapp da han forsøkte å fingre, så mulig han ikke tenner på det som han sier. Han er imidlertid veldig god med ulike stillinger og har god utholdenhet. Det er bare litt synd at de fleste damer ikke kommer ved pikk ut og inn… 

Anonymkode: f2f34...e99

Skrevet

Meg over. Kan legge til at forrige partner var veldig uerfaren og litt utholden ved penetrering. Men han elsket å stimulere meg på andre måter, elsket å utforske kroppen min, brukte mye tid på å gjøre det best mulig for meg. Man merker jo fort når det er slik

Anonymkode: f2f34...e99

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja dessverre går disse tingene litt begge veier. Jeg vil veldig gjerne slikke, gjerne hver gang for min del 😅 Men nå jeg spør, «ja snart», «neste gang», «mmm det er så deilig, det må du - men ikke nå»

Så, vi treffe vel feil folk bare 🤪

Anonymkode: 49672...86c

Jeg har prøvd å unngå de som absolutt skal slikke. Det er kjedelig, irriterende og gir meg ingen nytelse. Men opplevd noen som maser om det, selv om de vet at jeg ikke liker det. Da kan jeg svare sånn.  

Anonymkode: 4e9a2...48d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror de innbiller seg at det de sier faktisk er sant. De husker at de har slikket en gang og de likte det sikkert da hun kom, så da tenker de på dette og sier at de bare simpelthen eeelsker å stimulere kvinner. Og så skryter man jo gjerne litt av seg selv. 

Ingen liker å innse at de er en kjedelig sexpartner.

Anonymkode: 306fc...6da

Jeg er en kjedelig sexpartner for mange. Liker vaginalt samleie jeg. Ikke noe analt. Kan suge, men vil ikke motta oralsex. Dvs, har aldri fått noen klager, og de vil gjerne ha mer sex. Men innser etter å ha lest mye her på forumet at jeg jo må være dørgende kjedelig 

Endret av Pingvinen
Skrevet
Pingvinen skrev (På 15.10.2023 den 11.30):

Jeg er en kjedelig sexpartner for mange. Liker vaginalt samleie jeg. Ikke noe analt. Kan suge, men vil ikke motta oralsex. Dvs, har aldri fått noen klager, og de vil gjerne ha mer sex. Men innser etter å ha lest mye her på forumet at jeg jo må være dørgende kjedelig 

Tro meg, vi er fler av den kjedelige sorten som er helt tilfreds med det 😂

Anonymkode: d44fc...bf0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...