AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Vet mange starter slik men det er sant, kjæresten en fantastisk flott fyr på alle andre måter, han går den fine balansen mellom å både lytte til hva jeg sier og ta det inn samtidig som han vet å lede når det trengs. Jeg vil også si at han faktisk er fantastisk i sengen men han setter et alt for stort press på seg selv i forhold til hva han tror bra sex er, det er også eneste stedet han ikke lytter. Han innbiller seg at jeg lyver fordi jeg ikke vil såre følelsene hans. Jeg mistenker at det har skjedd han noe, om det er alvorlig eller om det var noen som har kalt dårlig og eogistisk i sengen vet jeg ikke, jeg har prøvd å ta det opp men han klarer ikke å svare det. Han er veldig opptatt av at han ikke skal komme tidlig, han vil helst at vi skal komme samtidig og han føler det er et direkte nederlag hvis jeg ikke får like mange orgasmer som han. Noe som setter en litt demper på det å kunne ha kjappiser som i seg selv er deilig. Og det iblant å ha flere kjappiser gjennom en hel dag og så en skikkelig økt før vi skal legge oss. Han får så dårlig samvittighet og jeg tror ikke han skjønner irronien når han lett kan ligge med hode sitt mellom beina mine i hvor enn lang tid jeg vil og gi meg flere orgasmer mens jeg bare gir han en tilbake. Men jeg tror det har å gjøre med at det er eneste gangen han ikke får dårlig samvittighet ved å komme fort. Noen erfaringer dere kan dele som jeg kan prøve ut for å få han til å innse at hvis jeg faktisk føler at han er egoistisk i sengen så kommer jeg til å si ifra, og si ifra på en ordentlig måte hvor jeg kommer til å be han fint og ikke kaste det i ansikte. Skulle det være at grunnen til det er at en tidligere partner ikke var fornøyd og sa det på en ufin måte. Håper det ikke er noe mer alvorlig enn det, selv om jeg skjønner at det kan sette spor. Anonymkode: 39cc9...aec 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Dump han, en mann skal være sikker i seg selv, mannen skal være sterk ikke en liten jente unge Anonymkode: eca49...91e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 Har ikke noen råd. Men ville bare si at om man har dårlig selvtillit så kan det sitte dypt i hodet og ikke være lett å gjøre noe med selv om man får mange positive tilbakemeldinger. Er selv en som mannen din som fort tenker "Det sier du kun for å være snill mot meg". Når jeg ser ting på avstand og skriver dette innlegget så kan jeg lett se at om noen gir et kompliment så bør jeg senke skuldrene. Men når jeg er i sitasjonen og når jeg handler så sitter det i ryggraden at komplimentet ikke er ment positivt og at jeg ikke er god nok. Anonymkode: 991df...821 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dump han, en mann skal være sikker i seg selv, mannen skal være sterk ikke en liten jente unge Anonymkode: eca49...91e En mann skal være i stand til å skrive minst en setning riktig. Anonymkode: 7136b...118 4 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En mann skal være i stand til å skrive minst en setning riktig. Anonymkode: 7136b...118 Jeg er kvinne 🤦♀️ Anonymkode: eca49...91e 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er kvinne 🤦♀️ Anonymkode: eca49...91e Det samme gjelder kvinner, etter min mening. Anonymkode: c3c6c...835 3 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #7 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dump han, en mann skal være sikker i seg selv, mannen skal være sterk ikke en liten jente unge Anonymkode: eca49...91e AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er kvinne 🤦♀️ Anonymkode: eca49...91e Ja gud forby at en mann har et område som han ikke er en mester i. Det er jo så lett å finne seg en mann som har absolutt alt i livet på plass, behandler deg med ordentlig respekt, kan få deg til å le, lærer deg like mye som du kan lære han, villig til å stille opp for deg uansett hva selv når han er sliten. Hvorfor akseptere at han er et usikkerhetsområde når jeg kan finne en kopi uten det. Ville jo vært helt forferdelig om jeg kunne hjelpe han igjennom det, da er han jo ikke en ordentlig man da ordentlig menn lærer alt selv. Herregud, tror ikke du er kvinne høres mer ut som en jentunge. Er folk som deg som skaper et dårlig rykte for resten av kvinner som forstår at menn er mennesker de også og ikke ufeilbare maskiner. Anonymkode: 39cc9...aec 1 2
Fioljenta Skrevet 14. oktober 2023 #8 Skrevet 14. oktober 2023 Høres ut som en fin fyr, synes jeg. En som virkelig vil deg godt. Herlig. 🙂 Usikkerhet er ikke noe sexy og kan jo være litt slitsomt i lengden, men jeg tipper det gir seg etterhvert. Bare fortsett å si at du er fornøyd. Men i stedet for å si det med et oppgitt sukk, kan det kanskje være en ide å glise litt lurt og si «Du vet jo hva jeg mener om det» og så skift tema. En annen ide er at dere får hver deres uke/dag der en bestemmer, og den som bestemmer må «leke» selvsikker og bestemt. Det kan være enklere når man liksom har en rolle å spille. I mine øyne er selvsikkerhet en treningssak - ikke bare en holdning. Og hvis du viser at du liker når han er bestemt og selvsikker, så oppdager han kanskje at det er greit. Når du er bestemt, kan du kanskje gi ham en kjappis der han får orgasme og ikke du. Og hvis han protesterer, så minner du ham ganske enkelt på at nå er det du som bestemmer og nå bestemmer du dette. 😁
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er kvinne 🤦♀️ Anonymkode: eca49...91e Du er ikke en kvinne. Du er en umoden jentunge Anonymkode: 6f3bd...447 1
Fioljenta Skrevet 15. oktober 2023 #10 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du er ikke en kvinne. Du er en umoden jentunge Anonymkode: 6f3bd...447 Personlig synes jeg det er litt drøyt å fastslå person-karakteristikk basert på noen få avsnitt på et anonymt forum. Det er mye vi ikke vet. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #11 Skrevet 16. oktober 2023 Fioljenta skrev (På 14.10.2023 den 19.46): Høres ut som en fin fyr, synes jeg. En som virkelig vil deg godt. Herlig. 🙂 Usikkerhet er ikke noe sexy og kan jo være litt slitsomt i lengden, men jeg tipper det gir seg etterhvert. Bare fortsett å si at du er fornøyd. Men i stedet for å si det med et oppgitt sukk, kan det kanskje være en ide å glise litt lurt og si «Du vet jo hva jeg mener om det» og så skift tema. En annen ide er at dere får hver deres uke/dag der en bestemmer, og den som bestemmer må «leke» selvsikker og bestemt. Det kan være enklere når man liksom har en rolle å spille. I mine øyne er selvsikkerhet en treningssak - ikke bare en holdning. Og hvis du viser at du liker når han er bestemt og selvsikker, så oppdager han kanskje at det er greit. Når du er bestemt, kan du kanskje gi ham en kjappis der han får orgasme og ikke du. Og hvis han protesterer, så minner du ham ganske enkelt på at nå er det du som bestemmer og nå bestemmer du dette. 😁 Det var ikke en dum ide prøvde det ut igår. Fikk litt motstand, hvor han spurte om jeg var sikker og kunne se det plaget han litt. Ba han om å fortelle meg hva han tenkte og følte i øyeblikket, gjerne fortelle meg hva som ligger bak om det er noe som har skjedd. Lovet at jeg kom ikke til å dømme han på noe vis, og jeg fikk endelig klar tekst som gjorde at alt gav mening. Anonymkode: 39cc9...aec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå