Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er alenemor og gutten i huset skal begynne med barberhøvel. Må jeg kjøpe barberblad spesifikt til menn (altså ansikt), eller kan han bruke sånne jeg har til legger med 5 blader, og litt plastikk rundt. Da kommer han vel ikke ordentlig til ved nesen etc... Saken er at jeg kjøpte en haug av disse på tilbud, og da hadde det jo vært supert hvis han kunne bruke disse.

Anonymkode: 62b65...01f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke kjøpe den dyreste du finner, men for guds skyld, kjøp en høvel beregnet på menn til ham. 🙄  Om ikke annet så han slipper å få "morsomme" kommentarer om kameratene skulle få øye på den.

De koster ikke mye om du handler på Normal e.l., eller finner en større pakke på tilbud et sted. 

Anonymkode: 489a8...72b

Skrevet

Du bør nok gå for en som er beregnet til skjegg. Da skjegg er mer "stritt" enn annet hår ellers på kroppen.

Skrevet

Barberblader for kvinner er ofte ikke like skarpe, siden de ikke er ment for like stritt hår. Men de fleste gutter har ikke akkurat veldig stri skjeggvekst i starten, og heller ikke veldig mye rundt nesa, så sånn sett bør det jo gå greit.

Men han må bytte blader ofte, og pris pr stykk så er blader for menn betraktelig billigere enn de som har en rosa plaskant rundt...

Jeg har ikke brukt høvler for kvinner siden jeg testet for menn for 15 år siden, og det samme gjelder vel omtrent alle venninnene mine. Høvler for menn er så mye bedre og billigere.

Anonymkode: f23c0...0ab

• Liker 1
Gjest paprikaskrue
Skrevet

Enganshøvler er utrolig vonde så ville styrt unna det. Hadde kjøpt en vanlig Gilette og blader som passer.

Skrevet

Takk for svar :D Da sjekker jeg ut Normal :D Tenker jeg går for Gilette eller andre kjente merker. Husker pappa testet ut noe Bic-engangsgreier. Det var visst forferdelige greier.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar :D Da sjekker jeg ut Normal :D Tenker jeg går for Gilette eller andre kjente merker. Husker pappa testet ut noe Bic-engangsgreier. Det var visst forferdelige greier.

Barber bikinilinjen din, vent til du får stikkende stubber, og prøv en bic-høvel.

Anonymkode: f23c0...0ab

Skrevet

Kan og være lurt å ta han med på en slik barbershop som kan gi han litt tips og råd hvis han har fått skikkelig "skjeggvekst". :) 

• Liker 1
Skrevet

Ikke glem bra barberskum og etterbarberingsvann eller krem, siste hjelper veldig mye mot kløe. Hva som er den beste metoden for å barbere seg finner han ut selv etter hvert.

Anonymkode: 5e424...270

• Liker 2
Skrevet

Blir vel Gilette Fusion da 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...