Gå til innhold

Vil hun bare ha sex igjen fordi jeg er trygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex for første gang i sommer, vi var en gjeng som hadde vært badet og ble introdusert til to noe venniner. Gikk opp i andre etasjen til det andre badet fordi jeg trodde at det var tomt. Åpner døren og der sitter ene nye helt naken og leker med seg selv. Skygget øyene med en gang, beklagde og hadde nesten lukket døren helt tils hun tok i håndtaket og dro meg inn. Endte opp med å ta jomfrudommen min, uten at jeg sa noe om det. 

Skjedde ikke noe mer, jeg prøvde men hun sa jeg fanget henne i et kåt øyeblikk, at hun ikke ønsket å være frekk hun går bare normalt sett ikke etter de mer rolig trygge typene. Vil ble venner med en god tone rundt hverandre etter vi har møtes siden uten at det har vært hint til at hun var interessert. Helt ut av det blå begynte hun å komme etter meg igår like aggressivt som når vi hadde sex første gangen men ikke så rett på da vi tross alt var blant folk. Jeg var redd for å ødelegge sjansen så igjen sa ingenting og lot hun ta full kontroll, hun sa hun ville bli med meg hjem først før vi dro til byen. 

Jeg var usikker på om hun ville på byen eller bli kjørt hjem når vi var ferdig da det var blitt ganske sent. Uansett hva dette var hadde jeg lyst å kunne kose denne gangen da det var noe jeg ikke fikk første gangen. Jeg sa det og at jeg viste jeg hadde ikke noe krav til det, og hun hadde lov til å sei nei, kom til å gi henne skyss uten å klage. Men om hun hadde lyst å bare slappe av skulle jeg gjerne likt om hun ville la være å dra ut og kose isteden.

Hun ble litt paff, påpekte at vi nettopp hadde hatt sex og likevel virket jeg mer nervøs nå og følte behov for å spørre om vi kunne kose. Innrømte at jeg var usikker på reglene, at jeg ikke helt skjønte hva dette var og hadde hele tiden bare fulgt etter hva det virket som hun ville gjøre. Hun innså jeg hadde aldri gjort dette før, utførte ønsket mitt ved å legge seg helt inntil meg mens hun spurte hvorfor i allverden jeg ikke sa noe. Hun merket jeg ikke var så erfaren men hun hadde kommet til å ta litt ekstra hensyn hadde hun vist at det var min første gang. Var ærlig at jeg var redd hun ikke kom til å avvise meg om hun viste det, er 24 følt på at det aldri kom til å skje meg tils hun dukket opp.

Vi hadde sex igjen når vi voknet denne gangen ba hun meg fortelle hvordan jeg hadde ønsket å ha sex for første gang, så vi rollespilte litt. Etter vi var ferdig spurte hun meg hvordan jeg følte å ha dette som en ordning en stund framover, det var tydelig at vi var godt seksuelt kompatible, hun liker meg som person. Det var noe anderledes som hun har merket på jo mer vi har blitt kjent, samtidig vil hun ikke sende feil signal og få opp håpet mitt skulle det være følelser fra min side som ønsket mer enn hun følte seg klar for å tilby. 

Jeg takket ja og har gått rundt med en deilig følelse hele dagen, byrden jeg bærte først på når det gjaldt å være jomfru. Etter første gangen takknemlig for at det skjedde men litt mindreverdig over at det bare skjedde pga jeg var på rett sted til rett tid. At det kunne vært noen annen som gikk in døren. Uansett om hun ikke vil date meg, at jeg er seksuelt attraktiv føles godt å vite. Klarer bare ikke å bli vkitt en tanke. Hvorfor skjedde dette? Jeg ville ikke grave etter svar fra henne direkte etter hun sa hva hun sa. Høres det ut som et situasjon hvor det bare er fordi hun ser på meg som noen hun kan være trygg på tils hun finner seg noen som er mer spennende enn meg?

Jeg har ikke noe imot å være mellomstegs personen, det er bedre enn å føle at ingen vil ha deg overhode på noen måte. 

Anonymkode: 1a695...f69

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hun liker i alle fall sexen med deg, så du er jo deilig for henne på det viset, så får du bare se om du vokser på henne og at hun kanskje utvikler følelser etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...