Gå til innhold

Droppe hele intime greia når mensen plutselig dukket opp....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gjøre ting på han? Vi har aldri hatt sex før og aner ikke om det vil skje, men itilfelle. Vi har vært flere ganger med hverandre så sannsynligheten er jo tilstedet! 

Anonymkode: 16d2c...55c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på hva dere begge er komfortable med, så det må dere bare snakke om. Hverken jeg eller mannen min bryr oss om mens, så vi har sex som vanlig bortsett fra oral på meg da jeg ikke er komfortabel med det 😊

Anonymkode: a0631...b0b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eller gjøre ting på han? Vi har aldri hatt sex før og aner ikke om det vil skje, men itilfelle. Vi har vært flere ganger med hverandre så sannsynligheten er jo tilstedet! 

Anonymkode: 16d2c...55c

Vi dropper sex under mens. Nei, jeg gjør ingen ting «på han». Det ønsker han ikke heller.

ingen av oss syntes det er særlig fristende.

Anonymkode: 35271...27b

• Nyttig 1
Skrevet

Vi gjør alt :) han slikker også, har jo tampongen i, til han eventuelt skal penetrere 

Anonymkode: 66dcc...cac

• Liker 1
Skrevet

Vi har sex som normalt - oralsex. Jeg blir ekstra kåt når jeg har mensen, så det er heldigvis ikke noe som stopper han

Anonymkode: 3fb5d...6ba

Skrevet

Gjør det DU har lyst til. Du gjør ikke noe på andre, uten å ha genuin glede av det selv. Aldri. Det er et fremmed menneske. Ingen liker deg bedre av at du er uten selvrespekt.
Noen er like kåte med mensen, og har sex som vanlig, andre synes at det er ekkelt.
Jeg ville uansett ikke hatt sex med en fremmed, men hva du gjør; det er opp til deg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Jeg har som regel sex selv om damen har mens, om hun er med/blir kåt såklart.

Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (2 timer siden):

Jeg har som regel sex selv om damen har mens, om hun er med/blir kåt såklart.

Uansett om hun bruker bind/ tampong. Blir det et fett? 

Anonymkode: 397f1...053

Skrevet

Vi har samleie som normalt. 
Greit og ha uansett men husk et hånkle gjerne rødt. 

Men vet det er flere som føler forskjell på det noen ganger kvinnen andre ganger mannen som ikke føler det er greit. Ingen skal føle seg presset. Om det er en uke pause er ikke det unormalt heler. Viktig er at begge føler seg konfertabel med valet. 

Anonymkode: 052e6...b62

Skrevet

Kjenn på hva du har lyst til selv :)

Hvis det begynner å lukte sex, så sier jeg gjerne at jeg har mens assåååå.. og så blir det jo litt hva det nå blir. De fleste voksne menn bryr seg lite og ingenting om det, er nesten mest meg som synes det blir litt mye søl. Foretrekker å gi blowjobs da, men sånn første gang jeg skulle hatt sex med noen, så hadde jeg nok lagt det til en gang jeg ikke hadde hatt mensen for og få "the full experience".

Men du kan jo også ta det litt som et forspill, denne gang fikk dere tafset litt og du fikk sugd han eller whatever, så bygger man opp litt spenning til neste gang.

Anonymkode: 62a9a...05c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Pleier å si fra og si at da må vi ha håndkle under meg. Aldri opplevd en mann ikke vil🤔ikke alltid jeg vil da. Noen ganger er jeg kjempe kåt under mensen andre ganger er jeg bare hoven og øm og har vondt ❤️

Anonymkode: 47df7...1da

• Liker 1
Skrevet

Da blir det oralt og analt....

Anonymkode: da0ee...f72

• Nyttig 1
Skrevet

Har aldri sex når jeg har mensen 😊 Hovedsaklig p.g.a at jeg har kraftige blødninger 😐

Skrevet

Menn er gjerne litt enten eller på det der. Noen gir totalt blaffen mens andre syns alt med mensen er ekkelt. Hadde droppet sex i dine sko til etter mensen, siden du ikke kjenner han så godt enda.

Anonymkode: 4b8f0...6f8

Skrevet

Ingen problem for meg å ha sex med henne om hun har mensen. Men hun vil ikke, så da avventer vi.

Anonymkode: 34c13...735

Skrevet

Ingen problem med sex under mensen, men jeg har dessverre kraftige blødninger i mange dager, og kan ha store smerter. Men det vi stort sex gjør uansett er oralsex, jeg suger han hver dag, og om jeg har tampong i slikker han meg. 

Jeg bruker også å ri låret hans. Da gnir jeg klitten min på låret hans, han suger og biter på brystet mitt, og han fingrer meg samtidig.  Jeg kommer hardt, på et blunk. 

Anonymkode: 7542a...165

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Da blir det oralt og analt....

Anonymkode: da0ee...f72

Jepp, samme her. Kjører dere analt med tampong inne i skjeden?

Anonymkode: af65f...41b

Skrevet

Jeg har ikke piv under mensen, jeg syns ikke noe om det. Men jeg har ikke noe i mot å suge ham. 

Skrevet

Jeg har smerter og blør mye så jeg har ikke sex under mens. Men noen ganger så blir jeg så kåt at jeg må bare. Har aldri stoppa han. Men mye søl da. Han sier det er veldig godt når det er så bløtt. 

Anonymkode: 9db7d...92e

Skrevet (endret)

Her er det ingen vaginal penetrering under mens da han ikke liker det. Jeg suger han gjerne da jeg liker det, trenger ikke føre til noe mer. Det gjelder både når jeg har mens og ikke. 

Dere må snakke om det, selv har jeg ikke noe imot sex under mens, og har hatt det i tidligere relasjoner. Hadde kanskje utsatt første gang med en ny til når jeg ikke har mens selv, men det er jo helt opp til deg og han. 

Endret av Ellah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...