Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min partner og jeg har vært sammen siden ungdomsskolen og gift i snart 10 år. Vi har 3 barn i sammen og i de siste 6 årene har vi slitt med forholdet. Vi har gått jevnlig til parterapeut. Det har gjort at vi kommuniserer godt med hverandre og ikke krangler. Likevel har det ikke fikset forholdet. Jeg har det siste året vært utro 2 ganger. Det er begge engangssituasjoner som ikke har blitt følgt opp, men stoler ikke på meg selv at det ikke vil skje igjen. Bør jeg gå fra partneren min, fortelle om utroskapen (og da la partneren min gå fra meg) eller prøve å jobbe videre med forholdet. Med barn inne i bildet er jeg ekstremt usikker på hva som er det beste. Jeg ønsker at vi skal få det til sammen, men ser egentlig ikke noe håp for oss i fremtiden sammen.

Anonymkode: e9e29...8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Min partner og jeg har vært sammen siden ungdomsskolen og gift i snart 10 år. Vi har 3 barn i sammen og i de siste 6 årene har vi slitt med forholdet. Vi har gått jevnlig til parterapeut. Det har gjort at vi kommuniserer godt med hverandre og ikke krangler. Likevel har det ikke fikset forholdet. Jeg har det siste året vært utro 2 ganger. Det er begge engangssituasjoner som ikke har blitt følgt opp, men stoler ikke på meg selv at det ikke vil skje igjen. Bør jeg gå fra partneren min, fortelle om utroskapen (og da la partneren min gå fra meg) eller prøve å jobbe videre med forholdet. Med barn inne i bildet er jeg ekstremt usikker på hva som er det beste. Jeg ønsker at vi skal få det til sammen, men ser egentlig ikke noe håp for oss i fremtiden sammen.

Anonymkode: e9e29...8af

Ehh, ja! Du har jo fucka opp!

Skrevet

Du bør avslutte forholdet, samt vurdere å holde utroskapen for deg selv med mindre du ønsker å såre din mann ytterligere. 

Anonymkode: 44dfb...7cb

Skrevet

Avslutt forholdet, men jeg hadde nok ikke fortalt om utroskapen, det blir litt som å strø salt i såret. 

Anonymkode: c3da1...c48

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...