AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Ta Sissel Kyrkjebø som et eksempel. Hun blir bare flottere og flottere med åra, syns jeg. Hun er vel 54 år i dag, men fortsett ellevilt vakker. Jeg er en mann som er mer enn 15 år yngre enn henne, hadde lett datet henne. Synd at hun stort sett har vært med eldre menn. Eddie Skoller var vel 25 år eldre enn henne. Hennes nåværende partner Ernst Ravnaas er 14 år eldre. Det første bildet her er fra 1994, da var hun 25 år. Det andre er fra 2022 da hun var 53 år gammel. Mye vakrere i dag. Tenk hvis alle kunne eldes slik! Anonymkode: 77f22...b35 6 1 9
Ebbeliten Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg er jo en gammel kvinne på 44 og jeg syns godt voksne er vakrere enn yngre. Mer karakter, mer liv, i et levd ansikt og en levd kropp. Unge mennesker er riktignok freshe, glatte og friske. Det er fint. Men en ung pen jente eller gutt er jo akkurat like de andre unge, pene menneskene. Som et aldrende menneske Har jeg begynt å se at skjønnhet kommer med livserfaring og de vakreste er de som har kommet seg gjennom motgang og allikevel er åpne og ydmyke og har omsorg for dem rundt seg. Da ser jeg skjønnhet. 9 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 Sissel var helt nydelig tidlig i 20årene. (hopp 55 sek inn dette klippet og se noen sekunder) Hver gang noen skal prøve å si at noen blir penere med årene så drar de frem et unikum som holder seg bedre enn 99,9% av befolkningen. På toppen av det så velger de et bilde fra ung alder som er veldig dårlig og et fra gammel alder som er veldig bra. Sissel har ikke blitt penere siden i videoen. Selv den dårlig moten fra den tiden klarer ikke å skjule skjønnheten dama hadde som ung. Anonymkode: 07119...ac9 7 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sissel var helt nydelig tidlig i 20årene. (hopp 55 sek inn dette klippet og se noen sekunder) Hver gang noen skal prøve å si at noen blir penere med årene så drar de frem et unikum som holder seg bedre enn 99,9% av befolkningen. På toppen av det så velger de et bilde fra ung alder som er veldig dårlig og et fra gammel alder som er veldig bra. Sissel har ikke blitt penere siden i videoen. Selv den dårlig moten fra den tiden klarer ikke å skjule skjønnheten dama hadde som ung. Anonymkode: 07119...ac9 "Ta livsløgnen fra en kvinne, og du tar fra henne lykken med det samme". Skjerpings. Neste gang, bare si: "Ja, det er sånn ting henger sammen". Anonymkode: 0906f...8e4 1
Ebbeliten Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sissel var helt nydelig tidlig i 20årene. (hopp 55 sek inn dette klippet og se noen sekunder) Hver gang noen skal prøve å si at noen blir penere med årene så drar de frem et unikum som holder seg bedre enn 99,9% av befolkningen. På toppen av det så velger de et bilde fra ung alder som er veldig dårlig og et fra gammel alder som er veldig bra. Sissel har ikke blitt penere siden i videoen. Selv den dårlig moten fra den tiden klarer ikke å skjule skjønnheten dama hadde som ung. Anonymkode: 07119...ac9 Hm. Jeg ser en ung, søt jente på det youtube-klippet. På bildet av henne som 54-åring er hun en vakker, moden kvinne. Selv er jeg DEFINITIVT styggere utseendemessig nå enn for 20 år siden. Og det er helt greit, for jeg bryr meg ikke lenger. 🤣 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 Joda , det finnes noen, men de er unike. Folk eldes forskjellig og noen eldes fortere enn andre, men de fleste blir ikke penere med årene. Dette gjelder både menn og kvinner. Anonymkode: 4b554...27f 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #7 Skrevet 14. oktober 2023 Det hører til sjeldenheten at eldre kvinner er vakrere enn yngre. Anonymkode: df4cf...2cf 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #8 Skrevet 14. oktober 2023 Viss meg eller gi meg navnet på EI naken dame uten sminke som er ca 20 år og slank som ser bedre ut naken 10+ år senere med en naturlig kropp uten sminke. Ikke eksisterende om det finnes bra bilder av dama som ung! Finnes plenty av menn som blir langt penere utover i 20årene og 30 årene. Anonymkode: 07119...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #9 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det hører til sjeldenheten at eldre kvinner er vakrere enn yngre. Anonymkode: df4cf...2cf Du synes det er sjeldent at ei dame på 35 er vakrere enn ei på 20? Har du sett mange av dagens 20-åringer? Feite og kvapsete så det holder. Anonymkode: a354a...c7b 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #10 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Viss meg eller gi meg navnet på EI naken dame uten sminke som er ca 20 år og slank som ser bedre ut naken 10+ år senere med en naturlig kropp uten sminke. Ikke eksisterende om det finnes bra bilder av dama som ung! Finnes plenty av menn som blir langt penere utover i 20årene og 30 årene. Anonymkode: 07119...ac9 Eh..det var vel å ta hardt i? Personlig hr jeg aldri sett en mann på 35 se bedre ut enn 10 pr tidligere, og de fleste menn ser best ut før 27. Mrn det er lov å virkelighetsflykte litt, bevares Anonymkode: be1bf...80d 4 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #11 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eh..det var vel å ta hardt i? Personlig hr jeg aldri sett en mann på 35 se bedre ut enn 10 pr tidligere, og de fleste menn ser best ut før 27. Mrn det er lov å virkelighetsflykte litt, bevares Anonymkode: be1bf...80d Helt uenig. For meg er de fleste menn aller mest tiltrekkende i starten av 40-årene. Da har utseendet deres "satt seg", de har fått karakter, erfaring og trekk som gjør dem mye mer interessante enn en "uferdig" jypling i starten av 20-årene. Men de er fremdeles unge nok til å ha styrke og energi i massevis. 😍 Anonymkode: 2a8fb...ede 7 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #12 Skrevet 14. oktober 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Eh..det var vel å ta hardt i? Personlig hr jeg aldri sett en mann på 35 se bedre ut enn 10 pr tidligere, og de fleste menn ser best ut før 27. Mrn det er lov å virkelighetsflykte litt, bevares Anonymkode: be1bf...80d Nei, jeg synes ikke det var å ta hardt i. Kan jo raskt slenge inn ett eksempel. (Av en mann mange KG-damer digger 😂) Anonymkode: 07119...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #13 Skrevet 14. oktober 2023 En mann på 40 år er ...over halvveis til graven. Fint og sexy?.ikke akkurat, med mindre man er 43 selv. Anonymkode: be1bf...80d 3
Fighter83 Skrevet 14. oktober 2023 #14 Skrevet 14. oktober 2023 Etter å ha vært i swingers miljøet en stund nå så synes jeg det er så sinnsykt mange flotte damer over 35-45 år. PUNKTUM!!! Frodige eller ei så er det så sinnsykt mange flotte damer her ute👏 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #15 Skrevet 14. oktober 2023 Ebbeliten skrev (52 minutter siden): Hm. Jeg ser en ung, søt jente på det youtube-klippet. På bildet av henne som 54-åring er hun en vakker, moden kvinne. Selv er jeg DEFINITIVT styggere utseendemessig nå enn for 20 år siden. Og det er helt greit, for jeg bryr meg ikke lenger. 🤣 Ja, men du er da også i et fint forhold og får levd ut seksualiteten din ☺️. Det er mer synd på damer på din alder som sliter med å få kjæreste. Anonymkode: 2319d...dff
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #16 Skrevet 14. oktober 2023 Både menn og kvinner er best i 20-25 årene, menn midten og kvinner tidlig 20 årene, så er det sånn ca likt LENGE, før menn blir mye verre enn kvinner i 40 årene. Er en grunn til at menn dør før kvinner 😅 og at kvinner burde finne seg en yngre mann (som ikke er vanskelig i det hele tatt) Dette er selvfølgelig veldig generelt, men nei, de fleste er ikke penere i 30-50 årene enn før. Hilsen ei som er i 30 årene Anonymkode: 1a10a...207 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #17 Skrevet 14. oktober 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Etter å ha vært i swingers miljøet en stund nå så synes jeg det er så sinnsykt mange flotte damer over 35-45 år. PUNKTUM!!! Frodige eller ei så er det så sinnsykt mange flotte damer her ute👏 Det er vel ikke poenget? Pene mennesker er som regel pene til de dør. Men de er sjeldent penere enn da de var unge Anonymkode: 1a10a...207 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #18 Skrevet 14. oktober 2023 I går var jeg på byen med ei venninne og tok en øl. Lenge siden sist vi gjorde det. Ble spurt om leg i baren og ble nesten flau. Skal ikke jeg se 40 ut? 🙈 K 38 Anonymkode: 2319d...dff
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #19 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Både menn og kvinner er best i 20-25 årene, menn midten og kvinner tidlig 20 årene, så er det sånn ca likt LENGE, før menn blir mye verre enn kvinner i 40 årene. Er en grunn til at menn dør før kvinner 😅 og at kvinner burde finne seg en yngre mann (som ikke er vanskelig i det hele tatt) Dette er selvfølgelig veldig generelt, men nei, de fleste er ikke penere i 30-50 årene enn før. Hilsen ei som er i 30 årene Anonymkode: 1a10a...207 Menns premature aldring er ...merkbar fra 40-åra, både merkbar og synlig. Jeg foretrekker også litt yngre menn, de er penere, livligere og ikke så alderspreget. Anonymkode: be1bf...80d 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #20 Skrevet 14. oktober 2023 Utseendemessig er ofte damer på 35+ heitere enn de yngre. Men de kommer med en del bagasje og mentale issues som fort blir en motvekt for dette. Anonymkode: 23f04...3f8 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå