AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #21 Skrevet 15. oktober 2023 Kunne aldri ønsket å bli kjendis. Er avhengig av privatliv. Anonymkode: b0b36...78f 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #22 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg hadde gjort ALT for å ikke bli kjent på noen som helst måte. Hadde kappet av meg en kroppsdel for å slippe. Skrekken er å bli som Linnea Myhre. Liksom så ironisk, kul og emo. Og vil egentlig bare få fjeset sitt på TV. Anonymkode: 879d1...f09
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #23 Skrevet 15. oktober 2023 Hadde nektet plent å bli kjendis. Rett og slett. (Har ironisk nok vært med i en tv serie. 😂) Nei altså selvsagt hadde jeg klart meg, men jeg vil ikke, overhodet ikke, på noe som helst vis. Hater å bli tatt bilde av, fotografert, intervjuet osv. Ledet en stor organisasjon for noen år siden som var veldig aktuell i media en god stund, gjorde mange intervjuer da både i radio, tv og avisene. Men gjorde alt for å få færrest mulig bilder av meg selv i media, klarte det relativt godt, jeg kan finne enkelte bilder av meg selv hvis jeg googler riktig, men det er mest fra avstand og i grupper og sånn. Anonymkode: aad21...b4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå