Gå til innhold

Anbefale en varmluftsbørste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å prøve en slik, jeg har tynt, fint nordisk hår. En del modeller har kaldluft, som er skånsomt for håret. Noen anbefalinger?😊

Anonymkode: b5e97...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte min på Elkjøp for noen år siden, av merket Babyliss. Kostet rundt 600-700 kr. Kan ikke linke til denna de ikke har den inne lengre, men de har lignende modeller. Er knalle fall fornøyd, den gir meg mye volum til tross for tynt og glatt hår.

Anonymkode: a24f1...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kjøpte min på Elkjøp for noen år siden, av merket Babyliss. Kostet rundt 600-700 kr. Kan ikke linke til denna de ikke har den inne lengre, men de har lignende modeller. Er knalle fall fornøyd, den gir meg mye volum til tross for tynt og glatt hår.

Takk☺️det endte med en remington, som også har kaldluft. Skal prøve den i dag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så bra! Du blir nok fornøyd. Etter å ha kjøpt min er hårføneren blitt overflødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er umulig å sjonglere både rundbørste og hårføner på én gang, så disse varmluftbørstene virker jo som skapt for meg! Tenkte jeg skulle spørre her, men så kom TS meg i forkjøpet! Bestilte en OBH i går, så venter i spenning om det funker for meg!

Anonymkode: 8acd4...2f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 12.14):

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg synes det er umulig å sjonglere både rundbørste og hårføner på én gang, så disse varmluftbørstene virker jo som skapt for meg! Tenkte jeg skulle spørre her, men så kom TS meg i forkjøpet! Bestilte en OBH i går, så venter i spenning om det funker for meg!

Anonymkode: 8acd4...2f2

Hvilke kjøpte dere? Vurderer sterkt å kjøpe det istedenfor ny hårføner. Eventuelt andre som har link til en som ikke er så dyr eller kan sees etter på black friday/week. Takk for hjelpen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...