Gå til innhold

sliter forsatt med ufin kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

har rødhet underm huden på backsarmen og føttene. kjøper mye kosttilskud som blind på søker. fant forsatt ikke hva se funker. kan noen hjelpe med råd før en produktnamn so jeg slipper å prøve. 

Anonymkode: 22275...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: a4a72...6c4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du må slutte å opprette disse trådene. Du har vært hos legen som sier det ikke er et problem, du har lagt ut bilde her på KG som viser helt vanlig hud. 

Du bør gå til psykolog og få hjelp for tankene dine, TS. Det er de som er problemet.

Anonymkode: 43a3a...39c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

har rødhet underm huden på backsarmen og føttene. kjøper mye kosttilskud som blind på søker. fant forsatt ikke hva se funker. kan noen hjelpe med råd før en produktnamn so jeg slipper å prøve. 

Anonymkode: 22275...4cb

Spis sunnere. Dvs ingen karbs, sukker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du må slutte å opprette disse trådene. Du har vært hos legen som sier det ikke er et problem, du har lagt ut bilde her på KG som viser helt vanlig hud. 

Du bør gå til psykolog og få hjelp for tankene dine, TS. Det er de som er problemet.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

legen sa går spørrer dei damenef ute bloodprøvener er fine ikke nokko medisinske problem det er kosmetik. og du som ikke ser som jeg ser hvorleis uttaler du deg

Skrevet

hjelper kanskje vitamin k. har prøvd A produkter fra normal  collagen og sånt alle gjører det mehr rød

Skrevet

Er jo umulig å skjønne hva du sier. Er du rusa? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...