AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg hater å kjøpe sko, finner aldri noen jeg liker. Spesielt vanskelig er det med pensko, jeg klarer ikke gå med noe særlig hæl, da jeg får krampe under foten. Det jeg trenger nå er sko som passer til kjole/skjørt. Vil ha noen jeg kan gå med ute, både i 50-årslag og en tur på pubén, sommer, høst og vår. Men de må altså passe til kjole og skjørt.... Jeg tenker svarte, da det vel går til det meste, og de må ikke koste mer en ca 1800,- Kan noen poste noen forslag her så sier jeg tusen takk!!! Anonymkode: 1aee4...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Hei. Google "Stockholm Design group" svarte skinnboots. Dem er lette og gode å ha på. Og jeg syns dem passer til all bekledning og tim enhver anledning. Anonymkode: 9f9e8...107
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Google "Stockholm Design group" svarte skinnboots. Dem er lette og gode å ha på. Og jeg syns dem passer til all bekledning og tim enhver anledning. Anonymkode: 9f9e8...107 *til Anonymkode: 9f9e8...107
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Google "Stockholm Design group" svarte skinnboots. Dem er lette og gode å ha på. Og jeg syns dem passer til all bekledning og tim enhver anledning. Anonymkode: 9f9e8...107 Da mener jeg den korte modellen uten hæl. Bare opphøyd såle på hele bootsen. Ser at det er "in" igjen med butt/firkantet tupp men det er en smakssak. Anonymkode: 9f9e8...107
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Da mener jeg den korte modellen uten hæl. Bare opphøyd såle på hele bootsen. Ser at det er "in" igjen med butt/firkantet tupp men det er en smakssak. Anonymkode: 9f9e8...107 Så på de nå. Ser fine ut, men de vil ikke se veldig store og dominerende ut i en litt finere kjole? Syntes det er greit når man går ute, men inne ser det litt ut som om man har glemt å ta med seg pensko, hvis du skjønner..... Eller så kan det være at jeg er rar! Hater jo, som sagt, å kjøpe sko, finner aldri noen jeg liker. Anonymkode: 1aee4...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så på de nå. Ser fine ut, men de vil ikke se veldig store og dominerende ut i en litt finere kjole? Syntes det er greit når man går ute, men inne ser det litt ut som om man har glemt å ta med seg pensko, hvis du skjønner..... Eller så kan det være at jeg er rar! Hater jo, som sagt, å kjøpe sko, finner aldri noen jeg liker. Anonymkode: 1aee4...3a8 Jeg har de selv. Og modellen er smal og nett. Det er jo en smakssak, jeg har brukt dem til kjole og innebruk. Men jeg skjønner hva du mener. Jeg er heller ikke en 'sko-person' men disse ble min favoritt. Anonymkode: 9f9e8...107 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 Hva med et par loafers? Finnes både med chunky såle og i nettere modeller. Jeg bruker mine både til kjole, skjørt og bukse, og de gjør ikke så mye av seg. Veldig anvendelige, spesielt siden de er så komfortable at jeg kan gå langt i dem. https://www.getinspired.no/sko/pensko/vagabond-kenova-loafers-vb-5241301-20?gclid=EAIaIQobChMIrNiuw7X3gQMVpTcGAB30WQTREAQYByABEgLM6PD_BwE Anonymkode: 3641b...e00
Gramma Skrevet 16. oktober 2023 #8 Skrevet 16. oktober 2023 Støtter loafers! Flattered har mange fine og feminine, blant annet disse: 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #10 Skrevet 18. oktober 2023 Laura Bellariva. Anonymkode: 290ce...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå