AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Nå har jeg oppdaget det, det blir mye bedre avhengig av hvordan man lener seg fremover. Om du støtter deg på albuene eller håndflaten. Da endrer man jo anatomien i vagina, merker jeg blir "trangere" ved å lene meg frem å la brystene ligge på puta. Da slår ballene også litt mot klitoris....orgasme ganske raskt pga dette. Anonymkode: 4950b...555 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Ja. Best å støte i mot. Anonymkode: e4f66...d5e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 Ja, jeg liker å bøye hodet/øvre del av kropp helt ned mot gulvet med rumpa i været pga det du skriver. Anonymkode: 4f01e...adb 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg liker å bøye hodet/øvre del av kropp helt ned mot gulvet med rumpa i været pga det du skriver. Anonymkode: 4f01e...adb 😍😍😍 Anonymkode: 57901...2eb
feliek54 Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå har jeg oppdaget det, det blir mye bedre avhengig av hvordan man lener seg fremover. Om du støtter deg på albuene eller håndflaten. Da endrer man jo anatomien i vagina, merker jeg blir "trangere" ved å lene meg frem å la brystene ligge på puta. Da slår ballene også litt mot klitoris....orgasme ganske raskt pga dette. Anonymkode: 4950b...555 ut fra min erfaring så er det viktig at penis treffe klitoris og g-punkt, men om det er slik for alle vet ikke jeg.
megda Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Nå har jeg oppdaget det, det blir mye bedre avhengig av hvordan man lener seg fremover. Om du støtter deg på albuene eller håndflaten. Da endrer man jo anatomien i vagina, merker jeg blir "trangere" ved å lene meg frem å la brystene ligge på puta. Da slår ballene også litt mot klitoris....orgasme ganske raskt pga dette. Anonymkode: 4950b...555 her driver vi med vitenskap i guds navn. Amen! 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #7 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg liker å bøye hodet/øvre del av kropp helt ned mot gulvet med rumpa i været pga det du skriver. Anonymkode: 4f01e...adb Ja, underlivet kommer jo mer "bakover" når man ligger slik... Anonymkode: 4950b...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå