Gå til innhold

Justerer du vinkelen i doggystyle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg oppdaget det, det blir mye bedre avhengig av hvordan man lener seg fremover. Om du støtter deg på albuene eller håndflaten.

Da endrer man jo anatomien i vagina, merker jeg blir "trangere" ved å lene meg frem å la brystene ligge på puta. Da slår ballene også litt mot klitoris....orgasme ganske raskt pga dette.

Anonymkode: 4950b...555

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Best å støte i mot. 

Anonymkode: e4f66...d5e

Skrevet

Ja, jeg liker å bøye hodet/øvre del av kropp helt ned mot gulvet med rumpa i været pga det du skriver.

Anonymkode: 4f01e...adb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg liker å bøye hodet/øvre del av kropp helt ned mot gulvet med rumpa i været pga det du skriver.

😍😍😍

Anonymkode: 57901...2eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg oppdaget det, det blir mye bedre avhengig av hvordan man lener seg fremover. Om du støtter deg på albuene eller håndflaten.

Da endrer man jo anatomien i vagina, merker jeg blir "trangere" ved å lene meg frem å la brystene ligge på puta. Da slår ballene også litt mot klitoris....orgasme ganske raskt pga dette.

ut fra min erfaring så er det viktig at penis treffe klitoris og g-punkt, men om det er slik for alle vet ikke jeg. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

her driver vi med vitenskap i guds navn. 

Amen!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, underlivet kommer jo mer "bakover" når man ligger slik...  :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...