Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 Populært innlegg #1 Del Skrevet 14. oktober 2023 ❤️Kjæresten min har vært kreftsyk lenge, men de siste ukene har det gått raskt nedover og han har vært på sykehus og sykehjem. I går døde han en pinefull død der han omtrent ble kvalt, for det finnes dessverre ikke medisiner for å lette pusten når magen er full av kreftsvulster og trykker opp mot lungene. Jeg ble forespeilet at han kom til å sovne inn av legene/ sykepleiere, men det var det motsatte som skjedde. Han kjempet imot til det siste og det var helt jævlig å se på, og i de siste minuttene før han døde forsvant fargen fra ansiktet hans og han ble helt vokshvit, og jeg fikk sjokk for jeg var ikke klar over dette. Han så ut som en fange i en konsentrasjonsleir fra 2 verdenskrig, med åpne øyne og munn. Da de hadde stelt han sa de at han kom til å se så mye finere og fredfull ut, og jeg gikk inn og han så enda verre ut. Øynene var lukket men ikke munnen, og hendene hans som én time tidligere hadde farge, var nå helt kritthvite. Han så liten og inntørket ut og det var et grusomt syn. Jeg fikk sjokk og har omtrent ikke felt en tåre, og jeg måtte reise alene hjem etterpå for det er jo han jeg har bodd sammen med. Jeg har ikke familie eller gode venner rundt meg, og visste at dette ikke var bra for meg, men heldigvis har han en katt som holdt meg med selskap. I dag må jeg ut på sykehjemmet og hente tingene hans og så er det rett til begravelsesbyrå. De bildene jeg fikk på netthinnen håper jeg forsvinner en dag, for det var et grusomt syn. Kreft er en forferdelig måte å dø av for kroppen blir helt avmagret og man blir en skygge av den man en gang var. Jeg unner ingen å oppleve det som jeg opplevde i går ettermiddag. Håper dere alle her inne har det bra i dag. Anonymkode: 075eb...9f0 5 139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. oktober 2023 #2 Del Skrevet 14. oktober 2023 ♥️♥️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kondolerer. Vet ikke hva annet jeg skal si ❤️ Anonymkode: 3c5c5...a67 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 14. oktober 2023 #4 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kondolerer ❤️🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kan legge til at jeg har gode venner andre steder i landet som jeg har snakket med på tlf, men mest bekjente her jeg bor. Ts Anonymkode: 075eb...9f0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kondolerer❤️❤️ Anonymkode: 49f04...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #7 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kondolerer❤️ Anonymkode: 73444...eae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #8 Del Skrevet 14. oktober 2023 Ord blir fattige i en slik situasjon. ville bare si at jeg har hatt helt samme opplevelse av å se noen dø, faktisk mer enn en gang. Jeg tror rett og slett ikke det snakkes så mye om hva som skjer når et menneske dør. Mange ser ut som de kveles og mister fargen på deler av kroppen. Jeg håper du snakker med noen på sykehjemmet om hva du så og hvordan du opplevde dette. Slike bilder er fæle å ha i hodet, men det kan kanskje hjelpe litt å snakke om det mens minnet er ferskt. Skulle ønske jeg gjorde det. Ønsker deg alt godt Anonymkode: 08115...60a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #9 Del Skrevet 14. oktober 2023 Sender deg mange, varme klemmer. Kondolerer så mye ❤️ Anonymkode: 60d1b...8ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #10 Del Skrevet 14. oktober 2023 Det var trist å høre. Kondolerer ❤️ Prøv å ta vare på deg selv oppe i dette. Fint at du iallefall har venner du kan snakke med på telefon og katten rundt deg. Det sies at sorg er kjærlighetens pris ❤️ Klem. Anonymkode: 26e4a...2c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #11 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kondolerer så mye. ❤️ For de fleste vil bildene og de sterke inntrykkene blekne og bli svakere når noen uker har gått. Nå står du fremdeles midt oppe i det og alt er helt ferskt. Etterhvert som tiden går vil flere og flere av de gode minnene komme frem i hukommelsen og skinne sterkest. Hvis du mot formodning skulle få problemer med at inntrykkene ikke forsvinner med tiden så finnes det behandling å få for det (f.eks. EMDR behandling), da kan du ta kontakt med fastlegen din hvis det blir aktuelt. Anonymkode: 67011...b2f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #12 Del Skrevet 14. oktober 2023 Mistet min mor på samme måte for noen måneder siden, vet hvilke bilder du har på netthinnen og ikke minst lydene😔Det eneste jeg kan trøste deg med er at minnet/traumet blir vagere med tiden. Minnene om han som frisk vil bli tydeligere etterhvert🤍 Anonymkode: a8064...870 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #13 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kondolerer ❤️. Satt hos pappa da han døde av kreft. Var heldigvis ikke så ille å se på som hos deg. Håper du har gode venner du kan prate med på tlf. Anonymkode: 4f9b1...743 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 14. oktober 2023 #14 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kondolerer. Har du spurt på sykehuset om de har noen pårerendeansvarlige som du kan snakke med? Dette er som du skriver ganske voldsomme saker, så det kan være greit å ta dem med noen som er trent på å møte folk i sorg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. oktober 2023 #15 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kondolerer så mye ❤️ Ord blir fattige i en slik situasjon. Håper du får sove litt og at du får tak i noen som kan komme og hjelpe deg litt. Stor klem til deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14. oktober 2023 #16 Del Skrevet 14. oktober 2023 Uff.. Føler veldig veldig med deg, uten å kunne vite helt hvordan du har det ❤️ Håper bare tiden vil få de vonde bildene til å blekne og de gode minnene til å komme mer frem ❤️😢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 14. oktober 2023 #17 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): ❤️Kjæresten min har vært kreftsyk lenge, men de siste ukene har det gått raskt nedover og han har vært på sykehus og sykehjem. I går døde han en pinefull død der han omtrent ble kvalt, for det finnes dessverre ikke medisiner for å lette pusten når magen er full av kreftsvulster og trykker opp mot lungene. Jeg ble forespeilet at han kom til å sovne inn av legene/ sykepleiere, men det var det motsatte som skjedde. Han kjempet imot til det siste og det var helt jævlig å se på, og i de siste minuttene før han døde forsvant fargen fra ansiktet hans og han ble helt vokshvit, og jeg fikk sjokk for jeg var ikke klar over dette. Han så ut som en fange i en konsentrasjonsleir fra 2 verdenskrig, med åpne øyne og munn. Da de hadde stelt han sa de at han kom til å se så mye finere og fredfull ut, og jeg gikk inn og han så enda verre ut. Øynene var lukket men ikke munnen, og hendene hans som én time tidligere hadde farge, var nå helt kritthvite. Han så liten og inntørket ut og det var et grusomt syn. Jeg fikk sjokk og har omtrent ikke felt en tåre, og jeg måtte reise alene hjem etterpå for det er jo han jeg har bodd sammen med. Jeg har ikke familie eller gode venner rundt meg, og visste at dette ikke var bra for meg, men heldigvis har han en katt som holdt meg med selskap. I dag må jeg ut på sykehjemmet og hente tingene hans og så er det rett til begravelsesbyrå. De bildene jeg fikk på netthinnen håper jeg forsvinner en dag, for det var et grusomt syn. Kreft er en forferdelig måte å dø av for kroppen blir helt avmagret og man blir en skygge av den man en gang var. Jeg unner ingen å oppleve det som jeg opplevde i går ettermiddag. Håper dere alle her inne har det bra i dag. Anonymkode: 075eb...9f0 Kondolerer så mye -man burde kanskje bli mer forberedt på hvordan en avslutning på livet kan være. Min far døde av kreft og vi satt der mans han døde. Tror det er vanlig med det man kaller «dødsralling», det hadde også min far som også døde av kreft. De ser helle Rikke ut som seg selv etterpå. Det er en prosess å bearbeide før man kan huske på hvordan de egentlig var før de ble så syke❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #18 Del Skrevet 14. oktober 2023 Det høres helt forferdelig ut TS! Største kondolanser! Håper det var betryggende for ham at du var der helt til det siste. Du bør be om å få snakke med noen, ikke bær på dette alene. Kontakt fastlegen din, mulig det er noe sorggruppe e.l. Anonymkode: 3fc33...343 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #19 Del Skrevet 14. oktober 2023 Det er helt forjævlig. Men vær glad du var der. Sv ymse årsaker fikk jeg ikke vært det, og det hjemsøker meg mer enn å se ham slik ville gjort. Forferdelig å lure på om han trodde jeg ikke elsket han nok til å være der til det siste😭 Han så heldigvis fredfull ut etterpå, jeg har sett bilder, men det forblir en fattig trøst. Anonymkode: 4960a...506 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #20 Del Skrevet 14. oktober 2023 Jeg er så lei meg ts💕 Jeg har opplevd noe lignende. Min far døde av kreftsykdom. Jeg slet med minner om lukt de tre første dagene. Plutselig gråt de neste 5 månedene. Så bleknet det mer om mer. Tiden er på din side. Jobb sammen med den. ❤️❤️❤️ Anonymkode: f3932...b27 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå