Gå til innhold

Barn som har sett voldtekt mellom foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når barn på rundt ti år opplever at far voldtar mor i samme seng som tiåringen på natten gjentatte ganger i oppveksten- hvilke skader kan dette gi senere i livet? Dette kombinert med stort sinne mot barn på dagtid, men «kun» psykisk og ikke fysisk.

Anonymkode: 3fcbf...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan gi store skader og særlig, dessverre, et stort sinne mot den som utsettes for volden. For det er den som utsettes som barnet i størst grad ser på som en trygghet, men sviket blir dobbelt så stort når den som i utgangspunktet er trygg ikke beskytter og tar barnet, og seg selv, ut av situasjonen. Dette skader både relasjon og tilknytning, igjen i størst grad til den som utsettes for vold

Anonymkode: 039d5...96f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når barn på rundt ti år opplever at far voldtar mor i samme seng som tiåringen på natten gjentatte ganger i oppveksten- hvilke skader kan dette gi senere i livet? Dette kombinert med stort sinne mot barn på dagtid, men «kun» psykisk og ikke fysisk.

Herregud, hvis dette gjelder deg og ditt barn så svikter du på det GROVESTE om du lar det fortsette en eneste dag til. Jeg håper ungen snakker med en lærer eller noe, slik at det kan taes videre til barnevernet. Jeg driter faktisk 8/0 i traumebånd og frykt og alt sånt piss, denne ungen tar du ut av denne situasjonen I DAG!! 

Anonymkode: 310a3...a09

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herregud, hvis dette gjelder deg og ditt barn så svikter du på det GROVESTE om du lar det fortsette en eneste dag til. Jeg håper ungen snakker med en lærer eller noe, slik at det kan taes videre til barnevernet. Jeg driter faktisk 8/0 i traumebånd og frykt og alt sånt piss, denne ungen tar du ut av denne situasjonen I DAG!! 

Anonymkode: 310a3...a09

Dette gjelder ikke den dag i dag, da hadde jeg selvfølgelig gjort noe med det. Enig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...