GÃ¥ til innhold

Rart fra venninne. Spleiser kun ved atomkatastrofe😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er egentlig bare noe komisk, men ville høre hva dere mener fordi det er så merkelig. 

Jeg har ei venninne som skulle lage til en slik krisekasse med mat osv. Og så spurte hun om jeg skulle kjøpe Jodix tabletter og det sa jeg at jeg hadde tenkt. Og siden der er mange i boksen, spurte hun om vi kunne spleise når jeg hadde kjøpt og så får hun halvparten.

Men her forleden spurte hun igjen om jeg hadde kjøpt og jeg svarer ja. Da sa hun at hun ikke ville spleise nå, men ville heller spleise hvis det ble en reell atomhendelse, og frem til det så kunne jeg bare beholde hele innholdet 😂

For meg gjør det ikke noe, og jeg irriterer meg meg egentlig ikke over det. Det er snakk om en småsum. Det som jeg reagerer på er at det er så merkelig gjort og sagt av henne 😂 Det ble sagt i ramme alvor, "Jeg venter heller med å spleise til det blir en atomkatastrofe eller noe". 

Anonymkode: 937ff...fa5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonymkode: 04098...892

• Liker 1
Skrevet

Hun må jo gjerne vente men det kan jo hende du har gitt de bort til noen andre innen den tid.

Anonymkode: 1725c...97e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan skal hun få tak i sin halvpart når atomkatastrofen er et faktum da? Hele poenget med å ha Jodix i beredskap er jo at slike hendelser oppstår uten forvarsel og at man ikke skal gå ut når det først har skjedd 😅

Anonymkode: 0e1cb...7c2

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun høres ut som en ufin snylter.

Du kan jo gi henne en lærepenge og si at siden du trenger penger nå, så har du lovet bort halvparten til noen andre 🤭

Anonymkode: 7cb62...d62

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er egentlig bare noe komisk, men ville høre hva dere mener fordi det er så merkelig. 

Jeg har ei venninne som skulle lage til en slik krisekasse med mat osv. Og så spurte hun om jeg skulle kjøpe Jodix tabletter og det sa jeg at jeg hadde tenkt. Og siden der er mange i boksen, spurte hun om vi kunne spleise når jeg hadde kjøpt og så får hun halvparten.

Men her forleden spurte hun igjen om jeg hadde kjøpt og jeg svarer ja. Da sa hun at hun ikke ville spleise nå, men ville heller spleise hvis det ble en reell atomhendelse, og frem til det så kunne jeg bare beholde hele innholdet 😂

For meg gjør det ikke noe, og jeg irriterer meg meg egentlig ikke over det. Det er snakk om en småsum. Det som jeg reagerer på er at det er så merkelig gjort og sagt av henne 😂 Det ble sagt i ramme alvor, "Jeg venter heller med å spleise til det blir en atomkatastrofe eller noe". 

Anonymkode: 937ff...fa5

Ehmm.. okay..

Fir det første så bør en ikke åpne boksen før en har bruk for dem. Pga holdbarheten blir forringet. 

For det andre, hvordan tenker hun at hun skal få tak i dem når det allerede er skjedd noe? Tenker hun at du skal levere dem til henne? 

Anonymkode: 6ee16...3bf

• Liker 3
Skrevet

Så hun antar at hun er i nærheten om det skulle skje 😅 

Anonymkode: d3a2e...681

Skrevet

Da sier du at du har spleiset med noen som ville spleise med deg nå, fordi du trengte pengene.

Anonymkode: 2c810...e88

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Altså forventer hun at du skal holde henne med denne delen av beredskapen hun selv ønsker. Bare å formidle til henne at hun har brutt avtalen om spleising og at du heller selger til noen andre. 

Anonymkode: a8b70...0b5

• Liker 1
Skrevet

"Jeg vippser deg når jeg ser atomraketten" 

Var det DET hun mente?

Anonymkode: 3b7f2...154

• Liker 4
Skrevet

Hahaha🤭Skal hun bruke Helt hjem når det smeller. Ps hvor gamle er dere? jeg har jodix men er 48 år så trenger det ikke. Veninna di kan få kjøpe de😅

Anonymkode: 61357...e20

• Liker 2
Skrevet

Hvordan tenkte dere å gjøre det? Boksene skal ikke åpnes og må jo tas med en gang?

Anonymkode: ccdc1...de2

Skrevet

Jeg hadde svart: haha Du er jammen litt av en raring!

Anonymkode: 95f78...634

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvordan tenkte dere å gjøre det? Boksene skal ikke åpnes og må jo tas med en gang?

Anonymkode: ccdc1...de2

De kommer ikke i lufttett forpakning. Kan fint åpnes på samme måte som en pk med b vitamin. 

De må ikke tas med en gang pk er åpnet heller. 

Anonymkode: c58a6...536

• Liker 1
Skrevet

Enig i at det er komisk. Og rart...

Jeg ville sagt at enten spleiser og deler dere innholdet nå eller så får hun kjøpe sin egen pakke. Er ikke dyrt. Hvis en krise skulle inntreffe, så er det dumt at hun er "avhengig" av deg. Hun tenker vel hun kan få halvparten av mat og drikke også da. 

Anonymkode: b40df...0c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...