Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har nettopp kjøpt meg Sun silk shampo + balsam for å ha i treningsbagen (som nevnt i en annen tråd). Oppdaget etterpå at Sun silk har blitt 'slaktet' her på forumet.... :sur::sur:

Men da lurer jeg på, hvilke (n) billig shampo og balsam er brukbare??

(Bruker frisørshampo hjemme i dusjen, men ok med litt billigere variant til treningsbagen...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Wella shampoo og balsam innimellom, når lommeboka ikke synes det er ok med frisørshampoo. :sjenert: Håret blir ikke like fint, men får ivertfall ikke flass av den. Og det blir rent.

Skrevet

Elvital er heller ikke så dumt (eller Elvive, jeg husker ALDRI hva serien heter). Jeg har selv lyst på den nye, rosa serien for farget hår til å ha i treningsbagen. På flere utenlandske fora er den nevnt som bortimot identisk med Kerastase Reflection-serien. Begge seriene er jo produsert av L'Oreal...

Skrevet

Jeg synes Sunsilk er bra jeg... :sjenert: Fungerer bra på håret mitt iallefall. Det blir rent, mykt og lukter godt.

Skrevet

Jeg liker Herbal Essenses. (Og nei, jeg står ikke og stønner i dusjen slik hun på tv reklamen :sjarmor:)

Skrevet

Bruker Loreal for farget hår, men også sun silk iblandt.

Bruk det som passer best for ditt hår.

Håret mitt f.eks blir umulig om jeg bruker herbal essence f.eks.

Skrevet

liker veldig godt de orange sun silkene jeg, gir ihvertfall meg kjempefint hår og balsamen er en av de beste jeg har vært borti både av butikk og frisørmerker :)

Skrevet

Herbal Essences. Men foretrekker frisørshampo (når jeg har råd). Ikke bruk Dove i hvert fall. Det er bortkasta penger det...

Gjest camillo
Skrevet

Jeg bruker faktisk Fructis når jeg ikke har råd til dyre produkter, og den funker slett ikke verst!

Skrevet

Jeg synes frucits er grusom, samme med sunsilk. Foretrekker Elvital fra Loreal jeg også. (ikke volumshampoen da, den er ikke god)

Skrevet

Har prøvd den gule Sun Silken og syntes den var god og lukta godt :)

Skrevet

Jeg har lenge brukt den røde shampoen fra Loreal El`Vital. Den dufter godt og vasker håret rent- den er fin til farget hår. I tillegg har jeg leave in hårkuren i samme serie. Deilig konsistens som ikke tynger håret. Jeg brukte shampo fra Redken før,men etter at jeg begynte med denne har jeg aldri gått tilbake til redken igjen. Redken kan vel være en smule bedre,men for meg så spiller prisen en vesentlig rolle...

Jeg har også prøvd Boots og Define og de var grusomme! Herbal Essence shampo lukter herlige :)

Skrevet
liker veldig godt de orange sun silkene jeg, gir ihvertfall meg kjempefint hår og balsamen er en av de beste jeg har vært borti både av butikk og frisørmerker :)

Den orange liker jeg og. Bruker vanligvis frisørshampoo men akkuratt nå er den tom og jeg har prøvd denne i et par uker. Fungerer fint,

Skrevet
Jeg synes Sunsilk er bra jeg...  :sjenert:  Fungerer bra på håret mitt iallefall. Det blir rent, mykt og lukter godt.

Den fungerer fint på mitt hår også! :)

Skrevet

Finesse funker fint på meg. De fleste funker vel egentlig, men har jeg dårlig tid funker Finesse uten at jeg nødvendigvis MÅ ta i balsam også. Med endel andre må jeg nemlig det :sjenert:

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den røde elvitalen og en fructis-serie iallefall :)

Skrevet

Jeg velger Finesse. Men jeg må ha balsam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...