AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Håper på fornuftige svar, gjerne fra menn. Han klager ofte over at undertøyet mitt er gammelt og slitt. Så jeg har kjøpt sånne dyre sexy ting. Men da får han den ikke opp fordi han blir så stresset! 3 ganger har jeg hatt på meg sexy undertøy og alle 3 gangene fikk han den ikke opp. Han ble for stresset av det. Men hva skal jeg gjøre da!! Håpløst!! Anonymkode: 0d725...016 1
Fioljenta Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg tror jeg hadde glist 🙂 Altså, han vil du skal ha sexy undertøy og blir stressa av det. Nå vet ikke jeg om han blir stressa fordi du er utrolig sexy i sexy undertøy eller om undertøyet rett og slett blir for komplisert. Men uansett synes jeg det er en kul effekt. Så jeg ville glist, og åpnet det selv. 😁 Eller sagt at «jaja… da får jeg vel beholde det på da» 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 Kjøpt nytt, vanlig undertøy i stedet for å bruke penger på syntetisk, ubehagelig sexy undertøy. Anonymkode: 87c65...aeb
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 Hva med å bare prøve å kjøpt mer vanlig undertøy, bare litt freshere enn det du har som er «gammelt og slitt»? 😛 trenger ikke nødvendigvis å være enten eller. Anonymkode: ab4d0...571
Isambard Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 Som mann må jeg bare si jeg forstår like lite som deg, TS. Jeg forstår at noen kan slite med å få stå pga prestasjonsangst, men jeg ser ikke sammenhengen med sexy undertøy. Ikke gjør noen ting. Bare bruk det sexy undertøyet om du vil. Han har mast seg til det, og eier problemet. Jeg tipper han kommer over det.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 En ting er at det finnes en mellomting mellom gammelt og slitt undertøy, og lakk og lær og leopardtruse med fransk åpning. Noe annet er at det er litt rart at han blir stresset og får ereksjonssvikt av noe sånt.. Prestasjonsangst? Ikke så uvnalig, men kanskje litt i forhold. Kanskje dere begge stresser litt mye og trenger å ha litt lavere skuldre i senga? Det skal jo være moro, ikke styr og stress. Anonymkode: 7ad1c...b7f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #7 Skrevet 14. oktober 2023 Som mann... bryr meg svært lite om undertøyet, det skal av!!!!! Anonymkode: 1e20b...c38 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #8 Skrevet 14. oktober 2023 Prøv å overrask han uten undertøy🤩🤩 Anonymkode: d0a28...dfa
Gjest Mr. Ron Skrevet 14. oktober 2023 #9 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så jeg har kjøpt sånne dyre sexy ting. Men da får han den ikke opp fordi han blir så stresset! 3 ganger har jeg hatt på meg sexy undertøy og alle 3 gangene fikk han den ikke opp. Han ble for stresset av det. Ja, det kan faktisk skje😬. Det er av og til at hode (og lystsenteret) av og til må omstille seg for å ta innover seg synet. Det har hent at fruen har møtt meg sexy kledd innenfor inngangsdøren (noe som er svært sexy), men at kroppen ikke har lystret. Ta gjerne undertøyet under andre klær, men at noe av vises eller kommer frem/ synes, ved enkelte bevegelser (ta opp ting fra gulv etc.), så skal du se han våkner opp etterhvert👍
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #10 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Som mann... bryr meg svært lite om undertøyet, det skal av!!!!! Anonymkode: 1e20b...c38 Jeg har både litt utvasket undertøy og litt mere sexy, og noe mitt i mellom. Tror ikke gubben legger så merke til hva, liker meg best uten sier han 🤣❤️ pleier som oftes og få mest oppmerksomhet om jeg sprader uten noe nederst eller på vei til og ta ting av Anonymkode: 23976...fa8
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 14. oktober 2023 #11 Skrevet 14. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Håper på fornuftige svar, gjerne fra menn. Han klager ofte over at undertøyet mitt er gammelt og slitt. Så jeg har kjøpt sånne dyre sexy ting. Men da får han den ikke opp fordi han blir så stresset! 3 ganger har jeg hatt på meg sexy undertøy og alle 3 gangene fikk han den ikke opp. Han ble for stresset av det. Men hva skal jeg gjøre da!! Håpløst!! Anonymkode: 0d725...016 Det er sant, menn kan bli stressa hvis det er for mye forventinger. Spesielt menn som av og til «sliter» litt. Problemet med undertøy er at menn føler seg pressa enda mer. Det er liksom «nå har hun kjøp sexy ting, så nå må jeg bare bli extra kåt». Men det er ikke sånn det fungerer. Så greia er at du skal ha på deg sexy undertøy og bruke det hverdagslig i form av at du leker sexy men at du ikke krever eller hinter om sex. Til og med leke hard to get når du faktisk har sexy undertoy på. Mange tror at sexy undertoy er noe man tar på seg rett før sexen og tar av etterpå. Men greia er mer å være sexy gjennom dagen og på kjøkkenet, og være utilgjengelig sexy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå