Gå til innhold

Covid no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har vore sjuk i ei veke. Har ikkje testa, men trur dette må vere ei ny runde covid. Andre som har slikt no?

Har hatt vond hals mesteparten av veka, feber forrige helg, og vondt i hodet har eg fremdeles. 

Kva er typisk med covid-variantane som går no? Og erfaring med kor smittsomt det er no??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere på min jobb har nylig hatt Covid. Det er vel like smittsomt som influensa, tror jeg. 

Anonymkode: 91238...0c3

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet om flere som har vært syke av covid nå. Dem jeg vet har hatt covid nå er blitt smittet for andre gang (og kanskje tredje gang).

Anonymkode: 91ded...524

Skrevet

Jeg har det også nå.

Anonymkode: ebd10...8a9

Skrevet

Vi har det nå.

Anonymkode: cbc91...350

Skrevet

Er vel ingen som tester seg likevel nå. Covid eller influensa, betyr det noe? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har hatt det nå. To dager med høy feber, så  vanlige forkjølelsessymptomer med smaksforstyrrelser. 

Anonymkode: c1412...cce

Skrevet

Vi har det nå, for første gang. Er fullvaksinert, men temmelig dritt. Fikk baby under covid, så har en 2 åring som er full av snue, hoste og energi, mens vi foreldrene ønsker å ligge langflate på sofaen. Har klart å unngå tv frem til nå, men på torsdag ble han introdusert for Disney+. 

Anonymkode: dfbd1...0ba

Skrevet

Jeg hadde mange tester liggende, så jeg tok en test. Greit å bite at det er det mtp smittefare. Har noen i familien som ikke bør få det.

Anonymkode: ebd10...8a9

• Nyttig 2
Skrevet

Har vært syk med absolutt alle symptomene, men har testet negativt. Det er flere virus som kan slå en fullstendig ut.

Anonymkode: 45c88...d9a

Skrevet

Går masse covid nå ja…og det er mange forkjølelsevirus også som går. Høsten er i det hele tatt høysesong for sykdom, både kortvarige og langvarige. Det  spiller ingen rolle om en har covid eller ikke, ingen bryr seg med å teste så sant man ikke MÅ omgå sårbare personer… det unngår man vel uansett om man er syk? Så lenge en er syk, må en bare holde seg hjemme. 

Anonymkode: 3194c...e9d

• Liker 2
Skrevet

Vært syk en uke her også. Først feber i 5 dager og en intens hoste. Avsluttet med et par dager hodepine og stiv nakke. Negativ covid test her. Så mulig influensa siden forkjølelse ofte innebærer mer snue.

Anonymkode: f2348...c32

Skrevet

Nå er det ingen corona-restriksjoner lenger og mange som ikke tester seg, så hvor mange som er smittet nå, vet vi ikke. De eneste indikatorene en har er målinger av utløpsvann på steder hvor dette testes samt antall innleggelser. 
IMG_5266.thumb.jpeg.37f8050c2255f56260501bf71adbfc62.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...