Gå til innhold

Er det «in» å drive med rimming?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg blir sett på som ei snerpe, men jeg blir seriøst uvel ved tanken på rimming. Jeg er godt gift, og har hatt mye sex før jeg gifta meg, men at rimming er noe trendy greier nå har gått under radaren på meg. 
Å skulle brette ut de hårete skinkene til mannen og liksom ta for meg, slurpe og sleike og slafse i meg danglebær til stor egennytelse (wtf), er bare en tanke som er fullstendig ute. Og aldri i verden om noen skal gjøre det på meg heller, sliter nok med en hemoroide etter siste svangerskapet. 
Generelt sett har jeg et litt både og forhold til vanlig oralsex og. Det er ok å gjøre det, HVIS han kommer ren og fullstendig nyvaska ut av dusjen. En tidligere kjæreste ville jeg skulle suge han i bilen og han hadde IKKE vaska seg. Sex er topp det, men jeg orker ikke kukost i munnen altså 🤢 Nå virker det som om alle er helt uproblematiske med slikt, det er om å få av buksa og slurpe ivei på sure underliv virker det som.
Så fortell gjerne, hvordan er ditt forhold til å bruke munn og tunge på underliv og rævv? Og av nysgjerrighet, hvor langt.inn i endetarmen sleiker du? Hvor godt er det egentlig å bli rimma? Å bli slikket gir meg lite dessverre, dyktig bruk av fingrene er mye deiligere. 

Anonymkode: b2b67...cef

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! Kunne aldri ha rimmet noen eller blitt rimmet 🤢🤮 Liker ikke oralsex heller; så ……

hilsen kvinne 43

Anonymkode: e3c6c...b98

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i midten av 30 årene. Holder meg langt unna anal og rimming. De jeg har vært med har delt mitt syn på dette. Så tror ikke folk flest driver med det, uten at jeg vet.. Oral sex er nok mer vanlig. Alle jeg har vært med har vært veldig gira på å slikke, bortsett fra en. Jeg suger gjerne, men foretrekker som deg at han er nyvasket eller i alle fall ren. Han som ikke vil slikke, liker å bli sugd, men er forsiktig med å spørre om det ettersom han ikke liker å slikke 

Anonymkode: 1e871...f38

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at sex skal være deilig - ikke noe vi skal prestere.

Hva folk liker, er individuelt. Så lenge det gir nytelse og ikke skader, så mener jeg at vi kan like akkurat det vi vil og det er greit. Jeg liker ikke anal og rimming, men oralsex liker jeg. Vanligvis sender jeg gubben for å vaske seg først - da liker jeg det best. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å ikke like det og det er helt greit å like det 😊 jeg har blitt rimmet tidligere, men aldri rimmet noen andre en mannen min. Det har rett og slett bydd meg i mot…  Nå gjør jeg det med glede da det er noe han virkelig liker. Hans nytelse er noe av det mest tennende for meg, så det er bare vinn-vinn. Han elsker også å rimme meg  det gir ikke meg noen fysisk nytelse, men han elsker det og blir ekstremt kåt av det.

Når det er sagt, jeg har ikke sex med menn som har donglebær og kukost… Merker jeg antydning til at en partner er uren avslutter jeg hele greia med mindre det er en dusj tilgjengelig, da kan jeg lokke ham med i dusjen hvis jeg virkelig tenner på ham. Suger aldri en mann på ons. Nå har jeg vært med samme mann i 15 år og jeg suger ham nesten daglig. Har aldri opplevd hverken kukost eller donglebær. Han er en oppegående mann og vasker seg - akkurat som at jeg vasker meg. Rimming og annen anallek er «no go» hvis noen av oss har vært på do uten å vaske oss etterpå. Vi har heldigvis bidé (altså, oppfordrer alle som pusser opp badet å installere det! Vi har nylig renovert badet og angrer ikke et sekund på at vi valgte bidé, selv om folk spøker om vi er 70 år 😂), så vi vasker oss med rennende vann etter hvert dobesøk (ikke ved bare tissing). 

Anonymkode: e6144...160

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det når jeg får muligheten, som er alt for sjelden.  Det er noe forbudt og opphissende ved det😛

Anonymkode: 1b725...154

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppnådde å bli 55, før jeg ble rimmet, og min nåværende kjæreste både gir og tar, og har generelt ingen hemninger rundt det med anal stimulans. Selvfølgelig er vi nyvasket, men likevel var det en sperre å tenke på at hun skulle ha glede av å slikke den hårete rumpa mi. Det er faktisk veldig godt, og hun trenger omtrent ikke innafor i det hele tatt. Det gjør hun heller med fingrene.  

Har du et anstrengt forhold til vanlig oralsex, så skjønner jeg at dette blir langt å gå. Men det er ikke noe nytt de har funnet på.

Anonymkode: c43f8...5f7

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In? Ikke peiling, bryr meg lite om trender når det gjelder sex, gjør det jeg liker 😅 Dama var også skeptisk, men hun merket veldig fort at hun hadde gått glipp av noe, nå får hun ikke nok.. 

Anonymkode: 1501c...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimming er ikke noe jeg ønsker å hverken motta eller gi. Hvis det gjør meg umoderne, lever jeg svært godt med det!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I vårt forhold er det helt naturlig at jeg (mann) ofte også er innom rumpa med tunga når jeg gir oralsex. Dette er helt naturlig i vårt forhold og ikke noe vi gjør noe særlig nummer utav. Samboer setter stor pris på det, og jeg liker å gi. Vi har dusjtoalett og er stort sett rene både foran og bak, men om det er åpenbart at det går mot ligging tar både jeg og samboer som regel en ekstra dusj/vask bak som en del av kveldsstellet.

Anonymkode: 55f69...c01

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har null behov for å bli rimmet av jenter, men det er digg med ren jenterumpe.

Det er helt normalt med litt forspill i de kroppsåpningene pikken skal inn i :)

Anonymkode: 34e77...991

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke så mye med på hva som er "in" seksuelt eller hvor man eventuelt skal følge med på det. Vi gjør det vi liker og vi gjør ikke det vi ikke liker. Men jeg liker å bli både slikket i rumpa og rimmet av mannen min, det er også et fint forspill før vi har analsex 🙂 mannen min sier at han liker lukten, smaken og at det er litt kinky 😍 jeg liker at han liker å nyte kroppen min ❤️

Men jeg synes heller ikke det er prippent å ikke gjøre noe seksuelt med rumpa, verken slikking, rimming eller analsex. Gjør det du/dere liker og nyt hverandre ❤️ det gjør vi 🙂

Anonymkode: 8c5a3...5b9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ingenting galt med rimming, men samtidig frister det meg ikke i det hele tatt... verken å få, gi eller se. Ville definitivt ikke blitt opphisset av en tunge i eller rundt rumpa. En finger eller noe annet inn er helt ok, men en munn skal ikke nær min rumpe og min munn skal ikke nær noen annens rumpe.

Til TS
Det er ikke unormalt, det er nok litt rimming som foregår der ute... men samtidig er det neppe vanlig. Det store flertallet rimmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimming av mannen er kvalmt synes jeg. Er selv mann, er ukomfortabel med det, selv om jeg er ren og hårløs bak. Menn er ikke kvinner. Det er noe helt annet med henne. Jeg elsker å slikke henne bak. Det er bare intimt og deilig. Sier hun nei så respekterer jeg det, men jeg vil!!! Hun er kvinne for meg, jeg tar alt fra henne. Sånn er det bare. Får aldri nok.

Anonymkode: 46944...efa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig få ting som virker mere frastøtende enn å skulle slikke en hårete manneræv for å være ærlig. Men slikker gjerne en dame i rumpa om jeg får lov. Synes nesten det er synd at jeg ikke har fått gjøre det oftere. For meg som bifil kvinne er ikke dette sammenlignbart.

Anonymkode: 70dcb...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som mener at ting innen seksualitet er "in"  Hvor gamle er dere? For alle jeg har vært sammen med inkludert meg selv har aldri tenkt på at noe er "in"  Det eneste vi har tenkt på er ting som er deilig og da har vi gjort det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...