Gå til innhold

Holder på å sprekke av alt pisspratet folk lirer av seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overalt og hele tiden holder folk på med å prate så jævlig mye piss. Høflighetsfraser og uinteressant søppel hele veien! Kjenner jeg er så lei av alt det. Kan ikke folk bare holde kjeft hvis de ikke har noe interessant å snakke om? Det koker så jævlig inne i meg når jeg hører alt pisset folk snakker om.

Anonymkode: 114e6...7a6

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen eksempler?

Anonymkode: b049d...7bf

Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt skremt av deg og faktisk holdt ting veldig overfladisk og småpratete... 

Anonymkode: df32b...b88

• Liker 8
Skrevet

Akkurat det samme som du gjorde med denne tråden. Prater piss som er uinteressant for andre. Du er altså ikke noe bedre selv😂

Anonymkode: 69821...0e3

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Vri samtalen over på noe interessant da vel?

Jeg liker heller ikke så godt pjatt og skjærer av og til rett gjennom det.

Det funker overraskende godt, folk blir positivt overrasket når man kommer med raka puckar og er ærlig og utleverende. Og de blir mer det samme selv.

Jeg bruker mye humor, da. Kødder med ting mer enn jeg klager på det. Det er jo ikke spesielt artig og interessant om du er så negativ og klagete som du er i innlegget her. Da vil folk sky deg.

Anonymkode: 3fa44...520

• Liker 1
Skrevet

Hvordan mener du man skal småprate? Eller starte en samtale?

Anonymkode: c80f5...a38

• Liker 1
Skrevet

Tror du må jobbe litt med deg selv. Det høres som du har noen sosiale utfordringer. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Akkurat det samme som du gjorde med denne tråden. Prater piss som er uinteressant for andre. Du er altså ikke noe bedre selv😂

Prøver du å fyre meg opp eller hva? Pass litt på nå

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å fyre deg opp er meningsløst. Du klarte fint å fyre deg selv opp

• Liker 9
Skrevet

Jeg tenker som så at alle mennesker egentlig er gale og har ulike kommunikasjonsutfordringer. De fleste lever så "trygge" liv at de kun et flinke i det de jobber med. Er man heldig så har de en eneste hobby i tillegg. Da sier det seg selv at det blir vanskelig å snakke om språk, hvilke filosofer som er mest relevante i x konflikt i verden eller hvorfor man foretrekker kornett over trompet. Folk har rett og slett ikke noe interessant å komme med fordi de velger å ikke være interessante.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å fyre deg opp er meningsløst. Du klarte fint å fyre deg selv opp

Nettopp! Du, ts, er vel et stjerneeksempel på å være full av pissprat!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Passe på? Ellers hva? At du fyrer deg opp over nett? Å nei

Anonymkode: 7078b...22e

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Passe på? Ellers hva? At du fyrer deg opp over nett? Å nei

Anonymkode: 7078b...22e

Nå er du skikkelig ille ute altså, nå kommer TS og skriker med store bokstaver til deg. :fnise:

Anonymkode: ee7cf...14e

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker du er litt enkel.

Som tror at det er innholdet i samtalen som er det som egentlig foregår i rommet. Det er det jo ikke.

Det handler om mennesker som møtes og snakker til hverandre for å skape eller opprettholde en relasjon, etter bestemte spilleregler. De reglene avgjør hva som er et ufarlig tema som ikke skaper unødvendig friksjon men samtidig skaper samhandlingng. 

Dette handler om å være en del av flokken uten å risikere fare/utfrysing. Å smøre det sosiale maskineriet. Det er sånn mennesker fungerer.

Det er ikke umulig at du hadde endt opp alene i skogen, for å si det sånn. Eller du hadde funnet deg noen likesinnede og hatt det artig med dem, hvem vet. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: a1a64...271

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har inntrykk av at de fleste ikke er interessert i å prate om interessante ting, man bare overfladisk svada

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Overalt og hele tiden holder folk på med å prate så jævlig mye piss. Høflighetsfraser og uinteressant søppel hele veien! Kjenner jeg er så lei av alt det. Kan ikke folk bare holde kjeft hvis de ikke har noe interessant å snakke om? Det koker så jævlig inne i meg når jeg hører alt pisset folk snakker om.

Jeg tenker det er på tide for deg å flytte en plass langt unna folk. Skogen, havgapet eller fjellet, bygdenorge er klar for å ta deg imot og så la deg være i fred.

Anonymkode: 5f0e5...08c

Skrevet

Flytt til Finland. Der unngår de småprat som best de kan. Ikke min idé av en trivelig gjeng men det er jo mange her som vil passe fint inn. 

Skrevet

Når jeg prater med folk tyr vi til tørrprat når en uønsket deltaker er i nærheten. Trolig er ts en person de ikke ønsker å ha i samtalen, og derfor dør samtalen når ts er der. 

• Liker 1
Skrevet

folk med fullstendig munn-diare er dessverre helt umulig å få stoppet kjeftet på. 

mulig det eksisterer en eller annen "smartypants" kommentar man kan komme med. Men jeg skulle gjerne likt å vite hva dette i så fall kunne vært.             

Anonymkode: 1ebac...85d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...