AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 He. Hva opplever dere som den perfekte orgasme? Er det lengden, styrken, antall, eller kombinasjonen av deilig sex som avsluttes med en intens eksplosiv orgasme Anonymkode: 64a28...11e
Irak Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Det synes jeg kan være litt vanskelig å svare på. Prøver likevel. Jeg opplever gjerne det som er i forkant som det beste. Orgasmen har vært for meg en fin avrunding på seansen. Elsker å erte meg selv 🤣 1 1
Fioljenta Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 Oooo…. Det finnes så vanvittig mange måter å få orgasme at det er vanskelig å velge! Men hvis jeg MÅ velge, så må det være orgasmer som bygges saaaaakte opp inntil hele kroppen dirrer etter utløsning gjerne en god stund slik at det bare er et bittelille puff som må til før orgasmen eksploderer. Og da er det ekstra godt hvis stimuleringen settes ned til et minimum slik at orgasmen bare varer og varer. 🤗 1 2
Frkego Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 Fioljenta skrev (59 minutter siden): Oooo…. Det finnes så vanvittig mange måter å få orgasme at det er vanskelig å velge! Men hvis jeg MÅ velge, så må det være orgasmer som bygges saaaaakte opp inntil hele kroppen dirrer etter utløsning gjerne en god stund slik at det bare er et bittelille puff som må til før orgasmen eksploderer. Og da er det ekstra godt hvis stimuleringen settes ned til et minimum slik at orgasmen bare varer og varer. 🤗 Akkurat dette 🙌🏼 Der man kjenner oppbygningen lenge. Hos meg er det de orgasmene som tar lengst tid å opparbeide som er sterkest og varer lengst. Kan fint få orgasme etter 30 sekunder, men det blir litt sånn antiklimaks for min del.
Gjest Mr. Ron Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Som mann er nok den beste orgasmen når jeg mister kontrollen på hva som skjer, da gjerne etter å ha blitt stimulert på flere måter samtidig og med mange sammenrykninger i etterkant av hovedorgasmen. Etterpå blir man bare liggende å bare le, eller kysse fruen i dyp takknemlighet. Hun liker flere etter hverandre (med litt pause). De dype vaginale liker hun best. Hun blir gjerne liggende lenge etterpå for å nyte endorfinstømmen gjennom kroppen. Kan gjerne ta opp til 20-30 min før hun forlater sengen (viktig for henne). Ja, lang oppvarming i forkant av orgasme! Endret 14. oktober 2023 av Mr. Ron
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 Fioljenta skrev (1 time siden): Oooo…. Det finnes så vanvittig mange måter å få orgasme at det er vanskelig å velge! Men hvis jeg MÅ velge, så må det være orgasmer som bygges saaaaakte opp inntil hele kroppen dirrer etter utløsning gjerne en god stund slik at det bare er et bittelille puff som må til før orgasmen eksploderer. Og da er det ekstra godt hvis stimuleringen settes ned til et minimum slik at orgasmen bare varer og varer. 🤗 Helt enig! GS Anonymkode: 7f8d3...493
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2023 #7 Skrevet 14. oktober 2023 Irak skrev (1 time siden): Det synes jeg kan være litt vanskelig å svare på. Prøver likevel. Jeg opplever gjerne det som er i forkant som det beste. Orgasmen har vært for meg en fin avrunding på seansen. Elsker å erte meg selv 🤣 Da mener du totalopplevelsen, ikke sant? Det som skjer før, under og etter sex. Jo, enig i det selv jeg.. jeg synes det skal være trygt og koselig hele tiden.. Da kommer de deilige orgasmene på rekke å rad.. like ofte som vi smiler til hverandre😉🤭 1 1
feliek54 Skrevet 14. oktober 2023 #8 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): He. Hva opplever dere som den perfekte orgasme? Er det lengden, styrken, antall, eller kombinasjonen av deilig sex som avsluttes med en intens eksplosiv orgasme Anonymkode: 64a28...11e Den beste orgasmen er nå det tar lang tid før jeg får den. Kanskje lit rart men om jeg knuller en jente med ikke trang fitte så tar det som lenger tid og den kan bli kraftigere. Endret 14. oktober 2023 av feliek54
Irak Skrevet 14. oktober 2023 #9 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Da mener du totalopplevelsen, ikke sant? Det som skjer før, under og etter sex. Jo, enig i det selv jeg.. jeg synes det skal være trygt og koselig hele tiden.. Da kommer de deilige orgasmene på rekke å rad.. like ofte som vi smiler til hverandre😉🤭 Ja jeg tenker totalopplevelsen 😉. Jeg er nok ei jente som er veldig kosete. Elsker å gi av meg selv og vise at jeg setter pris på den jeg liker. Kroppspråk er viktig for meg. Ord er overflødige 😉. Orgasmer kommer når de vil 😉. Liker å smile fra øre til øre 🤣. Liker å se stjerner for å si det sånn 🤣🙈. Endret 14. oktober 2023 av Irak 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #10 Skrevet 14. oktober 2023 De aller kraftigste som gjør at jeg begynner å gråte etterpå eller blir helt slapp og salig i kroppen. Eller hey liker den intense kjappe og hvor jeg bare blir plutselig kjempe kåt uten åpenbar grunn og kan gi meg selv orgasme på 123. Liker de fleste 🤔kanskje mindre de med en mann hvor jeg føler jeg må kjappe meg å komme, eller de alene med lite futt. Anonymkode: 54685...faa
Irak Skrevet 15. oktober 2023 #11 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De aller kraftigste som gjør at jeg begynner å gråte etterpå eller blir helt slapp og salig i kroppen. Eller hey liker den intense kjappe og hvor jeg bare blir plutselig kjempe kåt uten åpenbar grunn og kan gi meg selv orgasme på 123. Liker de fleste 🤔kanskje mindre de med en mann hvor jeg føler jeg må kjappe meg å komme, eller de alene med lite futt. Anonymkode: 54685...faa Hvis jeg må kjappe meg med å komme så lar jeg heller vær. Tenker at det er mannen som skal vente på meg og vice versa. Skjønner at det kan være utfordrende på tid for noen. Folk stresser jo helt insane i disse dager. Er ikke bra å dra inn stress på soverommet. Det er ofte da problemene kommer på løpende bånd dessverre......avslappa mennesker har lettere for å nyte. Synes det er for mye press på prestasjon i disse dager... It takes two to tango 🤣🙈🔥🌟
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #12 Skrevet 15. oktober 2023 Når man får alt, og mer til. Anonymkode: 77427...96a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #13 Skrevet 15. oktober 2023 Den dype vaginale, der jeg rir han og beveger meg intuitivt, ingen hemninger, brystene faller pent ned i ansiktet til mannen min, han vet jeg liker litt røff behandling av de og suger og biter på de til jeg ikke klarer mer og lar orgasmen herje gjennom kroppen. Anonymkode: da522...143 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #14 Skrevet 15. oktober 2023 Som mann er det uten tvil orgasme/utløsning samtidig som prostata blir stimulert!! Har du prøvd det vet du!! Har du derimot ikke prøvd så kan du ikke uttale deg🤣🤣 Anonymkode: c4804...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå