AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Mannen min og jeg har kommet inn i en sex rutine. I helgene har vi som regel samleie og gjør mer spennende ting, men i hverdagene er rutinen sånn her: Legger oss samtidig og kysser litt. Så fingrer han meg lenge. Kanskje 30 min, og jeg kommer alltid mange ganger. Til slutt suger jeg han, og svelger. Dette tar ikke lang tid, max 5 min. I det siste har jeg begynt å få dårlig samvittighet, for han bruker jo mye mer tid på meg, enn det jeg gjør på han. Burde jeg ha dårlig samvittighet? Hadde du som mann, vært tilfreds med dette? Anonymkode: b13e5...8aa
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Er ikke mann, men vil kanskje si det høres litt kjedelig og rutinepreget ut Anonymkode: f9eaf...c1d 2 1
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Nei ikke egoistisk i det hele tatt.. det er slik jeg liker det, så du er et stort savn🤭 Dette vil jo variere litt da, men jeg får ikke sove før jeg har slikket evt. dama mi❤️ Endret 14. oktober 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen min og jeg har kommet inn i en sex rutine. I helgene har vi som regel samleie og gjør mer spennende ting, men i hverdagene er rutinen sånn her: Legger oss samtidig og kysser litt. Så fingrer han meg lenge. Kanskje 30 min, og jeg kommer alltid mange ganger. Til slutt suger jeg han, og svelger. Dette tar ikke lang tid, max 5 min. I det siste har jeg begynt å få dårlig samvittighet, for han bruker jo mye mer tid på meg, enn det jeg gjør på han. Burde jeg ha dårlig samvittighet? Hadde du som mann, vært tilfreds med dette? Anonymkode: b13e5...8aa Nei, du gir han æren og er tydligvis komfertabel nok til å la han tilfredstille deg. + gir han blowjobb etterpå når han er blitt skikkelig opphisset av se deg nyte når han fingrer deg. Du er en drømm i forhold til mange seksuelt kortsluttet kvinner som kun kan nå klimaks alene. Anonymkode: 5c823...23f 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mannen min og jeg har kommet inn i en sex rutine. I helgene har vi som regel samleie og gjør mer spennende ting, men i hverdagene er rutinen sånn her: Legger oss samtidig og kysser litt. Så fingrer han meg lenge. Kanskje 30 min, og jeg kommer alltid mange ganger. Til slutt suger jeg han, og svelger. Dette tar ikke lang tid, max 5 min. I det siste har jeg begynt å få dårlig samvittighet, for han bruker jo mye mer tid på meg, enn det jeg gjør på han. Burde jeg ha dårlig samvittighet? Hadde du som mann, vært tilfreds med dette? Anonymkode: b13e5...8aa Kan du ikke bare fortsette å suge han til han får orgasme igjen og igjen? Anonymkode: c3d48...272
Fioljenta Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 Hans orgasme er kanskje mer «tilpasset» samfunnets krav til effektivitet og tempo. Men dine er like fine likevel. Jeg synes dere har en fin ordning som tar vare på begges behov. 🙂 Men. Hvis du har lyst, så kan dere trene på å gi ham flere orgasmer (uten sprut). Det er overraskende enkelt når dere først knekker koden. 💜 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #7 Skrevet 14. oktober 2023 For meg hadde ikke det vært sex uten penetrering. Men så hørtes deres sex veldig ulik ut den jeg foretrekker. Har du snakket med han om han er fornøyd eller ikke? Jeg spør ganske jevnlig en gang i blant om det er noe spesielt han ønsker jeg skal gjøre eller gjøre annerledes. Samtidig som at jeg tar opp ting jeg selv ønsker å prøve eller vil han skal gjøre. Anonymkode: 083b6...8b9 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #8 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legger oss samtidig og kysser litt. Så fingrer han meg lenge. Kanskje 30 min, og jeg kommer alltid mange ganger. Til slutt suger jeg han, og svelger. Dette tar ikke lang tid, max 5 min. I det siste har jeg begynt å få dårlig samvittighet, for han bruker jo mye mer tid på meg, enn det jeg gjør på han. Burde jeg ha dårlig samvittighet? Hadde du som mann, vært tilfreds med dette? Anonymkode: b13e5...8aa Alle er forskjellige. Om du hadde tatt bort delen om at du suger han, så hadde jeg fortsatt vært fornøyd🤷🏼♂️ Min store turn on er partner sin nytelse, og jeg får svært lite ut av å bli sugd. Om sex blir en «byttejobb» og at man liksom skylder den andre noe, så hadde jeg mistet helt interessen. Anonymkode: d327d...b37 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #9 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Alle er forskjellige. Om du hadde tatt bort delen om at du suger han, så hadde jeg fortsatt vært fornøyd🤷🏼♂️ Min store turn on er partner sin nytelse, og jeg får svært lite ut av å bli sugd. Om sex blir en «byttejobb» og at man liksom skylder den andre noe, så hadde jeg mistet helt interessen. Anonymkode: d327d...b37 Byttejob? Da får hun godt betalt = mange orgasmer. TS, er du fornøyd? Ok. Da kan du jo jobbe med eget bidrag. Om du syns/vet du kan gjøre det mer innholdsrikt for han. Anonymkode: 907e2...f09
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #10 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg personlig hadde ikke gidda dette, men hva andre gjør er meg likegyldig. For meg hadde dette vært egoistisk, og jeg ville heller hatt mer vanlig sex. Men det er vel likegyldig hva jeg mener om saken, det er ikke jeg som må holde på med dette. Anonymkode: ca5b4...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #11 Skrevet 14. oktober 2023 Det der hadde jeg ikke akseptert, og skal man ha en så skjev balanse i sexlivet, så burde man egentlig bare prate om det, så man vet at det er noe begge er fornøyd med Anonymkode: d1d99...e6b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #12 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Byttejob? Da får hun godt betalt = mange orgasmer. TS, er du fornøyd? Ok. Da kan du jo jobbe med eget bidrag. Om du syns/vet du kan gjøre det mer innholdsrikt for han. Anonymkode: 907e2...f09 Min samboer har minimum en orgasme hver gang vi har sex, uten unntak. Hun har heldigvis alltid hatt veldig lett for å få orgasmer. Jeg er mann, hun er kvinne. Jeg får lite ut av å bli sugd etc. Min store turn on er hennes nytelse. Jeg vil nesten si at partner sin nytelse er min fetisj. Jeg ønsker ikke at hun skal gjøre særlig mer en å «ta i mot» og nyte. Jeg ønsker ikke at vi «bytter på» å gjøre ting. Om jeg skal bare «ta i mot», så mister jeg raskt tenningen og lysten. Tipper jeg har orgasme 6 av 10 ganger vi har sex, og det er de gangene vi avslutter sex med samleie/penetrasjon. Min orgasme er ikke viktig. Jeg (vi) er veldig heldige som er så kompatible seksuelt. Hun er storfornøyd slik det er. Hun er altså en «keeper» for meg 😃 Anonymkode: d327d...b37 2
Bigote Skrevet 14. oktober 2023 #13 Skrevet 14. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hadde du som mann, vært tilfreds med dette? Så lenge ingen av dere har problemer med rutinen deres så ser jeg ikke problemet. Kjekt å kunne kommunisere litt her siden folk er heeelt forskjellige. Etter min preferanse er sex morsommere når ting er mer spontant, dynamisk og man justerer etter "feelingen" til begge. Å ikke vite hva man kan forvente er best for min del. Når man kunne lagd en rutinebeskrivelse på to setninger på mesteparten av sexlivet ville det nok blitt litt kjedelig i lengden for meg personlig. Så trives jeg best når samleie er en del av det Snakk med han du så slipper du usikkerheten 1
Trolltunge Skrevet 14. oktober 2023 #14 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg hadde ikke giddet et sexliv hvor man gjør det samme hver gang. Her varierer det med hvem som begynner på hvem, på hvilken måte, og hvordan sex utvikler seg. Det er absolutt nødvendig for min del. Jeg kjeder meg ekstremt fort om noe gjentas/blir rutinepreget. Hvorfor begynner du aldri med ham. Trenger ikke holde på til han kommer i første omgang, men for variasjon. Sex er dessuten mye mer enn fingring og bj. Det finnes utallige muligheter til variasjon. 2
feliek54 Skrevet 14. oktober 2023 #15 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen min og jeg har kommet inn i en sex rutine. I helgene har vi som regel samleie og gjør mer spennende ting, men i hverdagene er rutinen sånn her: Legger oss samtidig og kysser litt. Så fingrer han meg lenge. Kanskje 30 min, og jeg kommer alltid mange ganger. Til slutt suger jeg han, og svelger. Dette tar ikke lang tid, max 5 min. I det siste har jeg begynt å få dårlig samvittighet, for han bruker jo mye mer tid på meg, enn det jeg gjør på han. Burde jeg ha dårlig samvittighet? Hadde du som mann, vært tilfreds med dette? Anonymkode: b13e5...8aa Du trenger ikke ha dårlig samvittighet. Jeg ville vert fornøyd om du fikk flere orgasmer, er deilig å vite. tiden er ikke viktig men begge nyter 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #16 Skrevet 14. oktober 2023 Kan jo hende han liker det sånn, hvis han ikke har gitt uttrykk for noe annet. Men for meg høres dette ut som et sexliv jeg ikke hadde hatt nubbesjans til å forholde meg trofast til. Anonymkode: 4918d...bdc
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #17 Skrevet 14. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Nei ikke egoistisk i det hele tatt.. det er slik jeg liker det, så du er et stort savn🤭 Dette vil jo variere litt da, men jeg får ikke sove før jeg har slikket evt. dama mi❤️ Regner med at du opplyser om dette tidlig i datingfasen. Det er jo kvinner som ikke får noe ut av å bli slikket. Og som helst vil slippe. Du får vel sove når du er alene, så det der er vel bare en fiks ide. Jeg hadde jo rømt innen kort tid. Anonymkode: 4f964...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #18 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min samboer har minimum en orgasme hver gang vi har sex, uten unntak. Hun har heldigvis alltid hatt veldig lett for å få orgasmer. Jeg er mann, hun er kvinne. Jeg får lite ut av å bli sugd etc. Min store turn on er hennes nytelse. Jeg vil nesten si at partner sin nytelse er min fetisj. Jeg ønsker ikke at hun skal gjøre særlig mer en å «ta i mot» og nyte. Jeg ønsker ikke at vi «bytter på» å gjøre ting. Om jeg skal bare «ta i mot», så mister jeg raskt tenningen og lysten. Tipper jeg har orgasme 6 av 10 ganger vi har sex, og det er de gangene vi avslutter sex med samleie/penetrasjon. Min orgasme er ikke viktig. Jeg (vi) er veldig heldige som er så kompatible seksuelt. Hun er storfornøyd slik det er. Hun er altså en «keeper» for meg 😃 Anonymkode: d327d...b37 Er du TS, siden du svarer? Da skiftet du kjønn raskt. Men, hvem vet i disse tider. Red Bull holder deg Woke'n. Anonymkode: 907e2...f09 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #19 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du TS, siden du svarer? Da skiftet du kjønn raskt. Men, hvem vet i disse tider. Red Bull holder deg Woke'n. Anonymkode: 907e2...f09 Hva snakker du om? Du ser på 1 sekund at jeg ikke er TS. Jeg svarte den som siterte meg (deg). «red bull holder deg woken»? Anonymkode: d327d...b37
Ebbeliten Skrevet 14. oktober 2023 #20 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min samboer har minimum en orgasme hver gang vi har sex, uten unntak. Hun har heldigvis alltid hatt veldig lett for å få orgasmer. Jeg er mann, hun er kvinne. Jeg får lite ut av å bli sugd etc. Min store turn on er hennes nytelse. Jeg vil nesten si at partner sin nytelse er min fetisj. Jeg ønsker ikke at hun skal gjøre særlig mer en å «ta i mot» og nyte. Jeg ønsker ikke at vi «bytter på» å gjøre ting. Om jeg skal bare «ta i mot», så mister jeg raskt tenningen og lysten. Tipper jeg har orgasme 6 av 10 ganger vi har sex, og det er de gangene vi avslutter sex med samleie/penetrasjon. Min orgasme er ikke viktig. Jeg (vi) er veldig heldige som er så kompatible seksuelt. Hun er storfornøyd slik det er. Hun er altså en «keeper» for meg 😃 Anonymkode: d327d...b37 How you doin? https://media.tenor.com/95ycw_CgVHoAAAAM/napoleon-dynamite-wave.gif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå