AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Våknet å var litt uvel idag, rar i kroppen. Litt varm og vondt i hodet. Skal treffe en fyr jeg har 4 ganger nå, å alt lå litt til rette for at vi skulle ha sex i dag også. Selfølgelig kom mensen idag oppå det hele. Noen som kjenner seg igjen? Jeg håper ikke jeg blir syk å må si at det ikke blir noe. Alt er liksom bare så galt.... Er det alternative vi kan gjøre da siden jeg har mensen, eller burde vi vente med alt? Tips takk 🙏 Anonymkode: 38ea3...5a1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Det er mye covid nå. Har akkurat testet positivt selv. Utsett den daten. Anonymkode: 369a5...149
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mye covid nå. Har akkurat testet positivt selv. Utsett den daten. Anonymkode: 369a5...149 Hvordan var du i formen? Jeg kan ta en test for å være helt sikker. Å utsetter helt klart dette hvis det. Lettere for meg også å vise han testen, er så klisjé å komme med sykdom akkurat den dagen vi skulle treffes. Begge gledet seg så!🥵 Anonymkode: 38ea3...5a1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 Litt vondt i hodet og halsen, litt feber, slapp. Anonymkode: 369a5...149
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt vondt i hodet og halsen, litt feber, slapp. Anonymkode: 369a5...149 Her er jeg bare litt rar I kroppen, sjelden og vondt i hodet. Tar paracet og håper på det beste! Anonymkode: 38ea3...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå