Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #1 Skrevet 14. mars 2002 hei alle sammen her inne! nå er det jammen meg på tide at også jeg blir en registrert bruker for disse sidene er virkelig topp!!! men i allefall, jeg bruker yasmin p piller(som mange andre) det jeg lurer på er dersom jeg utsetter mensen hvor lenge kan jeg gjøre det? j vil utsette den litt over en uke.. ig hva skjer da? er det farlig på noen måte? vil jeg få mellom blødninger? og kommer neste mens da på samme dag som den skal regelmessig før jeg utsatte den? takk for hjelpen
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Det er ikke mulig å utsette mensen, den kommer når den selv føler for det Anonymkode: 3b95d...a8f
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke mulig å utsette mensen, den kommer når den selv føler for det Anonymkode: 3b95d...a8f 15 år gammel tråd, og du klarer likevel å svare feil. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: 15 år gammel tråd, og du klarer likevel å svare feil. Skulle akkurat påpeke det Anonymkode: 3003d...9f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå