Gå til innhold

Lure seg til operasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på kafe i dag. Bak meg satt 2 damer. De snakket høyt og det var umulig å ikke høre hva de snakket om. 

Hun ene hadde fått henvisning til operasjon for urinlekkasje. Hun trodde kanskje at hun ikke lekket nok til å få operasjon. Hun skulle veie bindene i noen dager og skrive opp vekt. Hun sa at hun skulle helle litt vann i bindene, så de ble litt tyngre. 

Er det virkelig mulig å jukse seg til operasjon? 

Anonymkode: 7e90a...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå ja det er mulig 😅 Gjort det selv 2 ganger 😉

lårplastikk og seteplastikk 😊

Anonymkode: 410bc...ab7

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på hvor lite urinlekkasje og kvinnehelse generelt tas på alvor tenker jeg at det er helt på sin plass.

Anonymkode: 478b6...5e0

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ååå ja det er mulig 😅 Gjort det selv 2 ganger 😉

lårplastikk og seteplastikk 😊

Hvordan klarte du det? Spør av nysgjerrighet, jeg trenger og den type operasjon snart og vet ikke om jeg får det godkjent.

Anonymkode: 374f8...ef1

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan klarte du det? Spør av nysgjerrighet, jeg trenger og den type operasjon snart og vet ikke om jeg får det godkjent.

Anonymkode: 374f8...ef1

Bare dikt opp mye som plager deg i hverdagen. Toalettbesøk er vanskelig pga hud, må flytte huden til siden 😄 Det teller mye, ink sexliv. Gnissing/du får utslett om sommer pga du går med skjørt/kjoler 😀

Lykke til, håper du får det godkjent 🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg satt på kafe i dag. Bak meg satt 2 damer. De snakket høyt og det var umulig å ikke høre hva de snakket om. 

Hun ene hadde fått henvisning til operasjon for urinlekkasje. Hun trodde kanskje at hun ikke lekket nok til å få operasjon. Hun skulle veie bindene i noen dager og skrive opp vekt. Hun sa at hun skulle helle litt vann i bindene, så de ble litt tyngre. 

Er det virkelig mulig å jukse seg til operasjon? 

Anonymkode: 7e90a...d42

Shit, at jeg ikke tenkte på det🙄 jeg skulle gjennom den prosedyren nettopp, men har ikke kjøkkenvekt, og orket ikke tanken på å veie bleier🫣🤣

Jeg skulle jo bare ljugd😇

Men, det måtte skje innen en viss periode, så nå blir det ikke noen operasjon på meg.

Anonymkode: e2d78...165

Skrevet

I hennes situasjon så forstår jeg det godt. At man må lekke så og så mye for å få en operasjon, en operasjon som gir deg mye av livsgleden tilbake er håpløst. Om du lekker så lekker du. Trusa blir våt, buksa blir våt og du må gå med tena bind 24/7. Jeg hadde lagt på litt selv i en slik situasjon.

Anonymkode: bd9db...3f8

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Skjønner henne godt. Å lekke urin må være utrolig hemmende og lista for operasjon ligger høyt. Kjenner ei som lakk avføring etter fødselskade og det tok mange år før hun fikk hjelp og operasjon. Kvinnehelse er så sinnsykt nedprioritert. Det er en skam

Anonymkode: d38cf...d36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...