AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Fikk plutselig vondt i ene beinet i dag. På innsiden av foten, leggen og helt nederst i ryggen, ca der halebeinet slutter. Eller det har jeg av og til. Kan plutselig bli vondt, og vondt ned i beina. Har hatt sånn smerte før også, men da på låret. Huden føles sår å ta på, er en slags innvendig smerte, vondt hele tiden, men innimellom blir det vondere, men kjenner det hele tiden. Er vondt å ta på. Føler meg liksom øm nedentil, litt vanskelig å forklare, men liksom vondt nederst i ryggen/ halebeinet. Har herpes, har vel et lite utbrudd nå, vet ikke om det har en sammenheng. Tok blodprøver for 2 uker siden, alt var fint, bortsett fra d vitamin mangel. Er livredd for kreft/ ALS.. Andre som har hatt dette? Anonymkode: 9031b...55d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fikk plutselig vondt i ene beinet i dag. På innsiden av foten, leggen og helt nederst i ryggen, ca der halebeinet slutter. Eller det har jeg av og til. Kan plutselig bli vondt, og vondt ned i beina. Har hatt sånn smerte før også, men da på låret. Huden føles sår å ta på, er en slags innvendig smerte, vondt hele tiden, men innimellom blir det vondere, men kjenner det hele tiden. Er vondt å ta på. Føler meg liksom øm nedentil, litt vanskelig å forklare, men liksom vondt nederst i ryggen/ halebeinet. Har herpes, har vel et lite utbrudd nå, vet ikke om det har en sammenheng. Tok blodprøver for 2 uker siden, alt var fint, bortsett fra d vitamin mangel. Er livredd for kreft/ ALS.. Andre som har hatt dette? Anonymkode: 9031b...55d Fibromyalgi? Anonymkode: 7482a...d3e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fibromyalgi? Anonymkode: 7482a...d3e Har tenkt tanken. Er det slike symptomer? Jeg var på fjelltur for 2 dager siden, ikke lange turen, men hadde ikke smerter da. Men fikk vondt i beina på kvelden. Anonymkode: 9031b...55d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Er ikke det helt vanlig? Å ha vondter her og der i kroppen. Jeg har det hele tiden, men har alltid trodd at det er bare en del av å bli eldre. Tenker alltid - er det vedvarende smerte som ikke går over på 2 måneder så oppsøker jeg lege. Om ikke så rir jeg det ut. Har aldri oppsøkt lege for smerter, så tyder på at alle vondtene går over. Hjelper å være fysisk aktiv. Anonymkode: 7f185...319 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke det helt vanlig? Å ha vondter her og der i kroppen. Jeg har det hele tiden, men har alltid trodd at det er bare en del av å bli eldre. Tenker alltid - er det vedvarende smerte som ikke går over på 2 måneder så oppsøker jeg lege. Om ikke så rir jeg det ut. Har aldri oppsøkt lege for smerter, så tyder på at alle vondtene går over. Hjelper å være fysisk aktiv. Anonymkode: 7f185...319 Prøver å være aktiv, men er ikke så lett med turer når beina er vonde. Men prøver presse meg Anonymkode: 9031b...55d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøver å være aktiv, men er ikke så lett med turer når beina er vonde. Men prøver presse meg Anonymkode: 9031b...55d Ok, gå til legen da igjen om du ikke er fornøyd med forrige svar 🙄 Anonymkode: 7f185...319 1
BobbySocks Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 Høres ut som gangsperre etter turen. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #8 Skrevet 13. oktober 2023 BobbySocks skrev (1 minutt siden): Høres ut som gangsperre etter turen. Det tror jeg egentlig ikke. Har hatt det før også, er liksom en litt annet type smerte. Litt vanskelig å forklare. Anonymkode: 9031b...55d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #9 Skrevet 13. oktober 2023 Starten på lipødem? Betennelse? Slitasje? Strekt muskler? Anonymkode: f5cb1...cea
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #10 Skrevet 13. oktober 2023 Isjas, nerve i klem.. Anonymkode: 4160d...872 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #11 Skrevet 13. oktober 2023 Ts her. Takk for alle svar kan være nerve i klem, syns bare det er litt rart at huden også føles sår å ta på. Og at det liksom føles ømt nedentil. Mest vondt ved halebeinet og beinet. Det vises ingenting på utsiden, ikke rød, ikke hoven.. Anonymkode: 9031b...55d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #12 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tok blodprøver for 2 uker siden, alt var fint, bortsett fra d vitamin mangel. Fikk du noe råd om hvordan D-vitaminmangel kan påvirke symptomene dine og hva du kan gjøre for å fikse mangelen? Anonymkode: c4cf0...570 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #13 Skrevet 14. oktober 2023 Ts, jeg har det også slik. Ofte. Og jeg er diagnostisert med fibromyalgi og sekunder sjøgrens. Det er Enok nervesmerter. Gå til legen igjen. Be også om utvidede blodprøver, for å se om du får utslag på noe revmatisk/ autoimmunt. Anonymkode: ce9f3...74a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #14 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fikk du noe råd om hvordan D-vitaminmangel kan påvirke symptomene dine og hva du kan gjøre for å fikse mangelen? Anonymkode: c4cf0...570 Nei, men jeg skal til legen igjen neste uke. Skal spørre mer da hva jeg kan gjøre. Eller skjønner jeg må ta tilskudd, men om symptomene jeg har kan knyttes til det. Anonymkode: 9031b...55d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #15 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ts, jeg har det også slik. Ofte. Og jeg er diagnostisert med fibromyalgi og sekunder sjøgrens. Det er Enok nervesmerter. Gå til legen igjen. Be også om utvidede blodprøver, for å se om du får utslag på noe revmatisk/ autoimmunt. Anonymkode: ce9f3...74a Har også tenkt på nervesmerter, eller noe revmatisk. Har liksom smerter i muskler og ledd, litt opp og ned, men kjenner det liksom nesten hver dag. Skal høre med legen om det. Hvordan opplevde du nervesmertene? Anonymkode: 9031b...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå