AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Hei! Hva gjør at noen menn på 40 år flykter på denne måten? Han gjorde i stand et skikkelig frieri for noen måneder siden og vi har prøvd å få barn siden. Plutselig sa han at «Det er over! Helt slutt». Dette kom etter at han hadde vært irritabel én helg! Irriterte seg over at jeg hadde snakket i søvne den ene natten og at jeg hadde sagt det var unødvendig av han å gå i fra meg på butikken da vi skulle handle. Vi har helt vanlige uenigheter og vi ordner opp oss i mellom. Vi har snart vært sammen 10 år. Nå starter han på tredje uka hos foreldrene sine (!) der han dro til foreldrene som bor mange timer unna samme dag han sa det var slutt. Han har rømt fra både jobb, hus og meg på dagen. Han nekter å komme tilbake! Og ønsker ikke at vi skal snakke sammen. Det er åpenbart slutt! Og det er helt forferdelig. Hvem bare drar og ikke ønsker å snakke? Eller i det minste gjøre opp hjem etc? Det er jo åpenbart at vi må snakke sammen på et tidspunkt da vi eier hus sammen. Det jeg sliter nå er hvorfor dette skjer, og hvordan noen kan gjøre dette fra «intet» etter så mange år? Hva er det med dette mannfolket!? Anonymkode: bd1bb...78c 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Hva gjør at noen menn på 40 år flykter på denne måten? Han gjorde i stand et skikkelig frieri for noen måneder siden og vi har prøvd å få barn siden. Plutselig sa han at «Det er over! Helt slutt». Dette kom etter at han hadde vært irritabel én helg! Irriterte seg over at jeg hadde snakket i søvne den ene natten og at jeg hadde sagt det var unødvendig av han å gå i fra meg på butikken da vi skulle handle. Vi har helt vanlige uenigheter og vi ordner opp oss i mellom. Vi har snart vært sammen 10 år. Nå starter han på tredje uka hos foreldrene sine (!) der han dro til foreldrene som bor mange timer unna samme dag han sa det var slutt. Han har rømt fra både jobb, hus og meg på dagen. Han nekter å komme tilbake! Og ønsker ikke at vi skal snakke sammen. Det er åpenbart slutt! Og det er helt forferdelig. Hvem bare drar og ikke ønsker å snakke? Eller i det minste gjøre opp hjem etc? Det er jo åpenbart at vi må snakke sammen på et tidspunkt da vi eier hus sammen. Det jeg sliter nå er hvorfor dette skjer, og hvordan noen kan gjøre dette fra «intet» etter så mange år? Hva er det med dette mannfolket!? Anonymkode: bd1bb...78c Her høres det ut som det har skjedd noe… Utroskap (som han ikke klarer å deale med), gjeld/pengeproblemer, mistet jobben, sykdom, rusavhengighet, er det NOE du klarer å sikte deg innpå hva det kan skyldes? Jeg har vært i samme situasjon, tok 2 mnd før vi fikk snakket sammen og tatt tak i problemene… Han sleit med ting selv, og trengte hjelp. For hans del måtte han treffe bunnen og ha litt tid uten meg for å innse hva han kom til å miste, han sa at det gikk ikke opp for han med en gang (han er sånn med alt, ting tar tid å fordøye, reaksjoner på ting kommer gjerne lenge etter jeg har rukket å fordøye, ta det innover meg, fått reaksjoner, bearbeidet og lagt det bak meg)… Anonymkode: 199b3...91e 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Det her lukter psykisk krise... Bra han er hos sine foreldre. Rart at ikke de har kontaktet deg Anonymkode: 7c20d...aa0 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det her lukter psykisk krise... Bra han er hos sine foreldre. Rart at ikke de har kontaktet deg Anonymkode: 7c20d...aa0 Enig.. jeg ville tatt kontakt med foreldrene å funnet ut av hvordan han har det og sett til at han får hjelpen han trenger. Anonymkode: 199b3...91e 3
Andro Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Her har det skjedd noe akutt som han ikke vil at du skal vite om. Ville aldri turt å stole på noen igjen, om de oppførte seg slik. 3 2
Virrevirrevapp Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 Sjekk om du er gravid. Prøv å få foreldrene hans i tale.
A new man Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Hvordan var han ellers? Var han kategorisk og firkantet? Jeg har det nok i meg å opptre litt sånn. Hadde jeg for eksempel funnet ut at kona var utro, så ville jeg pakket tingene hennes og satt de i oppkjørselen. På den annen side ville jeg heller ikke forventet noe annet hvis jeg hadde vært utro. Nå anklager jeg ingen, men ville illustrere at det finnes røde linjer. Det høres ut som om begeret ble fullt av en eller annen grunn. Uansett bedre at han går enn slår, tenker jeg. Endret 13. oktober 2023 av A new man
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #8 Skrevet 14. oktober 2023 Han må være deprimert? Ta kontakt med foreldrene hans. Anonymkode: 05e72...172 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå