Gå til innhold

Sjenerte menn må ha ei utadvendt ei i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler det er sånn. Selv liker jeg litt småsjenerte menn😊 Jeg er sprudlende selv og mangler som regel aldri ord for treffene. Har merket at litt tilbakeholdne menn liker ei dame som tar litt i. Hva liker dere? 

Anonymkode: cbe15...d6c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sjenert og liker også sjenerte menn. Føler meg så trygg i selskap av forsiktige. Akkurat nå er jeg midt i kaos av en storby og savner en koslig rolig mann for selskap opp mot alt styret. 

Anonymkode: 91c84...79a

• Liker 1
Skrevet

Nei, både kona og jeg er sjenerte.

Anonymkode: 2d837...016

• Liker 1
Skrevet

Jeg er selv sjenert og syntes det kan bli for mye og ubehagelig hvis den andre er helt motsatt av meg.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har merket at litt tilbakeholdne menn liker ei dame som tar litt i.

Jeg har ikke noen statistikk på det, men sånn av erfaring (mtp. venner/bekjente og sånn) - så tror jeg du tar feil... Iaf. i lengden. :opplyser:  Dvs. jeg tror det er motsatt, t.o.m...

edith... Da mener jeg folk som passer sammen, altså... 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Skrevet

Nei, sjenerte og introverte menn orker ikke utadvendte og oversosiale damer.

Anonymkode: 6b57b...f62

• Nyttig 1
Skrevet

Alt med måte. Det må være en match på en del områder også. Man kan ikke være motsatt på alt. 

Jeg startet en tråd for litt siden fordi jeg møtte en dame som var veldig mye mer energisk og utadvendt enn jeg er (og mer enn jeg er vant til). Det har gått bra så langt. 

Når man sier "sjenert" så kan det bety så mye. Hvis man er innadvendte og stillfarne kan man ende med å holde hverandre tilbake og det kan bli mye underkommunikasjon, og generelt undertrykte tanker og følelser. Hvis en har litt mer driv enn den andre så kan den personen være en motsats, for hun vil ikke tåle passiv kommunikasjon så veldig lenge. Så det kan bli en god dynamikk i det. 

Hvis man egentlig er ganske like, har energi og driv men den ene er litt sjenert i sosiale sammenhenger har det neppe noe som helst å si. 

Anonymkode: ed32b...836

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda 😉

Anonymkode: ed32b...836

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Alt med måte. Jeg er introvert, og litt dårlig på å starte samtaler og sånt. Det har ikke så mye med sjenanse å gjøre, men mer at jeg ikke har trangen og behovet.  Når jeg er sammen med min sosiale kjæreste, så skapes det gjerne gode situasjoner og samtaler med andre folk, som jeg i ettertid ser tilbake på med glede. Hun er regelrett god på å skape stemning rundt seg. Jeg må fortsatt tilbake til hulen min for å lade, men resten av tiden har økt i kvalitet. 

Anonymkode: 93b4d...368

Skrevet

Jeg er sjenert, iallefall når det kommer til å ta initiativ til fysiske kontakt i begynnelsen av et forhold.. så for meg er det mye mer behagelig om jeg treffer en mann som er mer direkte og «på». 

Ellers blir det lite action gitt🤣

K39

Anonymkode: 6a215...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...