Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har naboen dekorert hele sin veranda med julelys. Et lite grantre er også fint belyst. Er ikke dette litt i tidligste laget? Når pynter du med julelys? 

Anonymkode: 2dce1...8f0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt tidlig med juletrepynt men litt lyslenker er da veldig koselig. Blir jo veldig tidlig mørkt nå synes jeg. 

• Liker 8
Skrevet

Tidlig…

jeg hadde nok irritert meg. Inni. Ikke sagt noe selvsagt.

• Liker 3
Skrevet

Så koselig. Her har ingen pynta ennå.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Det var da ekstremt tidlig.

Jeg henger opp julelysene i desember. 

Endret av Athena Freyja
  • Liker 10
Skrevet

Kall det heller for vinterbelysning! Jeg henger opp min lyslenke i slutten av denne måneden og har den ute frem til mars!

Anonymkode: 2bcb9...12f

• Liker 21
Skrevet

Hadde ikke reagert med mindre det var disse skiltene med "god jul" eller nisser på. Lyslenker er ikke så dumt, er mørkt på kveldene. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Gregory
Skrevet

Jeg synes det er helt idiotisk å begynne med jule ting nå, men hva folk gjør på sin egen private eiendom er deres sak.

I butikkene burde det være lov pålagt at man ikke fikk sette opp juleting før i slutten av November

Skrevet

Synes lyslenker osv kunne blitt kalt for vinterlys og blitt assosiert med mørketid, ikke jul. Jeg elsker når naboene dekorer med vinterlys (julelys), det er så koselig nå når det er mørkt ute. Men jeg setter ikke opp mine før i slutten av november da de blir jo assosiert som julelys. 

Anonymkode: 28a70...c53

• Liker 4
Skrevet

Lyslenker har ingenting med jul å gjøre , så helt greit for meg.

Anonymkode: 6baef...202

• Liker 7
Skrevet

Så koselig! Måtte ha vært min nabo, for da hadde jeg hengt opp mine også! 😊 🎅

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes lyslenker osv kunne blitt kalt for vinterlys og blitt assosiert med mørketid, ikke jul. 

Anonymkode: 28a70...c53

Må seie eg syns det er vel kjipt på vegne av alle dei som bur sør for Saltfjellet. 

• Liker 1
Skrevet

Er jo julebrus og pepperkaker i butikkene alt.

Skrevet

Det er en nabo et lite stykke unna i luftlinje som har pyntet med en lenke som begynner greit, men i ene hjørnet henger den bare rett ned (på skrå). Så det da jeg la meg i går kveld og synes det var merkelig, men de får da gjøre som de vil, den første vinteren i et nytt hjem (knallnye hus med andre hus som blir bygget mellom oss, så jeg ser de ikke neste år)

Skrevet

Helt klin kokos!

Lys ute er nå en ting men slike som holder på med juletre, svære glorete plastnisser og reinsdyr og gud vet hva og henger opp adventsstjerne nå tenker jeg at ikke har tatt medisinene sine på en stund. Eller at de har fått alzheimers og ikke vet hvilken måned på året vi andre lever i. 

• Liker 3
Skrevet

Tidlig ja 

Ei venninne er overlykkelig over at butikkene har satt frem jule tingene . Jeg får angst av det. Ødelegger julestemningen 

Anonymkode: 8ca12...a78

• Nyttig 1
Skrevet

Ganske tidlig med julelys, men man skal ikke henge seg oppi det naboen gjør.

Skrevet

Det finnes en spesiell plass i helvete for slike mennesker. Julepynt har ingenting med oktober å gjøre. Pynter i desember når det er jul slik jeg pynter til påske når det er påske og ikke i januar måned

Screenshot_20231014_132243_SamsungInternet.thumb.jpg.6e84e75e5909dd3e30556f456f175242.jpg

Anonymkode: 7845a...30d

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Her kommer vinterlys opp til Halloween, da er de oppe til rundt midten av januar.😁

• Liker 1
Skrevet

Har lyslenker hele året jeg, på timer som starter når det blir mørkt. 

Lyser ikke særlig i sommerhalvåret, men nå er det lys i lenkene kl 17 hver dag :) 

Anonymkode: 614ee...1f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...