AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Liker du at mannen onanerer ved siden av deg hvis du ikke har lyst på sex og har gjort det klart at «det ikke blir noe i kveld»? Eller er det også nei? Anonymkode: ceddb...2d6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Hadde blitt farlig sur om hvem som helst hadde onanert i samme rom som jeg oppholder meg. Anonymkode: 2c100...43a 5 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Hvis han vil ha sex og jeg ikke har antydning til lyst og dermed heller ikke føler for å hjelpe ham, så er han hjertelig velkommen til å runke ved siden av meg. Har aldri plaget meg. Han liker helst å se på meg når han runker, så tenker det er en ting jeg kan bidra med når jeg ikke har lyst på sex. Anonymkode: 24d67...499 6 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Liker du at mannen onanerer ved siden av deg hvis du ikke har lyst på sex og har gjort det klart at «det ikke blir noe i kveld»? Eller er det også nei? Anonymkode: ceddb...2d6 Syns det hadde vært litt rart/respektløst. Anonymkode: f78c8...632 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Det hadde jeg ikke likt. Hvis jeg overhodet ikke har lyst på sex, er et fryktelig forstyrrende med onanering rett ved meg. I tillegg er det respektløst å presse seksuell atferd på noen som ikke ønsker dette. Da får han heller gå på badet eller et annet rom jeg ikke befinner meg i. Nå har det aldri vært en problemstilling her i huset. Siden han ikke har rapporteringsplikt, antar jeg han for det meste ordner det i dusjen ved behov. Anonymkode: 412be...12c 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde blitt farlig sur om hvem som helst hadde onanert i samme rom som jeg oppholder meg. Anonymkode: 2c100...43a AnonymBruker skrev (9 timer siden): Syns det hadde vært litt rart/respektløst. Anonymkode: f78c8...632 Dere 2 er skikkelige "keeper's"😅 Anonymkode: 71d8c...1c0 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #7 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det hadde jeg ikke likt. Hvis jeg overhodet ikke har lyst på sex, er et fryktelig forstyrrende med onanering rett ved meg. I tillegg er det respektløst å presse seksuell atferd på noen som ikke ønsker dette. Da får han heller gå på badet eller et annet rom jeg ikke befinner meg i. Nå har det aldri vært en problemstilling her i huset. Siden han ikke har rapporteringsplikt, antar jeg han for det meste ordner det i dusjen ved behov. Anonymkode: 412be...12c Men får du lov å onanere andre steder i heset enn dusjen? Anonymkode: 71d8c...1c0
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #8 Skrevet 14. oktober 2023 Litt delte meninger. Selv merker jeg at jeg blir litt irritert, nettopp fordi hvis jeg virkelig ikke har lyst så føles dette litt påtrengende. Anonymkode: ceddb...2d6 7
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2023 #9 Skrevet 14. oktober 2023 Det er noe jeg aldri kunne ha falt meg inn, eller gjordt rettere sagt. Vil hun ha fred så får hun det.. med tanke på respekt og at slike minner, kan drepe de gode minnene på soverommet. Soverommet skal være en trygghet, så et "Nei", betrakter jeg ikke som negativt.. Noen ganger er det bedre å vite at kjæresten sover godt, enn å ha sex😉 3 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #10 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere 2 er skikkelige "keeper's"😅 Anonymkode: 71d8c...1c0 Hva mener du med det? Hvis han vil runke når jeg ikke vil ha sex så får han gå et ammet sted å gjøre det. Anonymkode: f78c8...632 2
Irak Skrevet 14. oktober 2023 #11 Skrevet 14. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (24 minutter siden): Det er noe jeg aldri kunne ha falt meg inn, eller gjordt rettere sagt. Vil hun ha fred så får hun det.. med tanke på respekt og at slike minner, kan drepe de gode minnene på soverommet. Soverommet skal være en trygghet, så et "Nei", betrakter jeg ikke som negativt.. Noen ganger er det bedre å vite at kjæresten sover godt, enn å ha sex😉 Må si jeg er imponert over tilsynelatende selvkontroll. Fine tanker du har da. Virker snill du. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #12 Skrevet 14. oktober 2023 Irak skrev (1 minutt siden): Må si jeg er imponert over tilsynelatende selvkontroll. Fine tanker du har da. Virker snill du. Det er da ikke selvkontroll det er en selvfølge ? Anonymkode: f78c8...632 5 1
c_buk Skrevet 14. oktober 2023 #13 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er da ikke selvkontroll det er en selvfølge ? Anonymkode: f78c8...632 Enig. Man må jo mangle alt av antenner om man responderer på at kjæresten ikke vil ha sex, med å onanere foran vedkommende. 6 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #14 Skrevet 14. oktober 2023 Det at jeg har mer lyst enn henne er et følsomt tema. Det vanskelige er at asymmetrien tenderer til å polarisere - det at hun vet at jeg vil, gir henne mindre lyst. Sånn sett så ville jeg finne det ydmykende å onanere i hennes nærvær. Det understreker det at jeg er kåt og hun ikke. Anonymkode: 59f25...82b 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #15 Skrevet 14. oktober 2023 Nå er det sjelden jeg sier nei til sex, men.. nei, det hadde jeg nok ikke likt. Det har skjedd en gang, og årsaken til at det ikke ble sex den kvelden var jo at det var dårlig stemning i utgangspunktet (av andre årsaker). Det var så kjipt og vondt at jeg mistet lysten og bare ville sove. For det første er det jo litt rart å ligge der og bare høre fapp-fapp-fapp og kjenne senga riste. Ville jeg deltatt så hadde jeg jo sagt ja til sex. Å se på han runke, å gi han en hjelpende hånd, å suge han, alt det er også sex for meg. Nei betyr nei. For det andre så føltes det nesten litt demonstrativt, selv om det ikke var ment sånn. Se på meg som ikke får pule. Anonymkode: b23ae...146 7
Irak Skrevet 14. oktober 2023 #16 Skrevet 14. oktober 2023 c_buk skrev (21 minutter siden): Enig. Man må jo mangle alt av antenner om man responderer på at kjæresten ikke vil ha sex, med å onanere foran vedkommende. Ingenting er en selvfølge ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #17 Skrevet 14. oktober 2023 c_buk skrev (27 minutter siden): Enig. Man må jo mangle alt av antenner om man responderer på at kjæresten ikke vil ha sex, med å onanere foran vedkommende. Tja, man kan jo spørre om det er greit? Mannen min spør meg om han kan ta seg en runk og da sier jeg ja, for det plager meg ikke. Godt at han føler seg fri til å ta en runk selv om jeg er tilstede. Hadde jeg sagt nei ville han ha respektert det. Han har også «fri tilgang» til meg når jeg sover, så han kan både se på meg og beføle meg hvis han tar seg en runk når jeg har sovnet. Han ville aldri ha gjort det uten samtykke, men samtykke har han, så da er det null problem. Vi har vært sammen i 15 år og sex, både med hverandre og egensex, har aldri vært kilde til konflikt. Anonymkode: 24d67...499 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #18 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva mener du med det? Hvis han vil runke når jeg ikke vil ha sex så får han gå et ammet sted å gjøre det. Anonymkode: f78c8...632 Akkurat det jeg mener... Anonymkode: 71d8c...1c0
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #19 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Akkurat det jeg mener... Anonymkode: 71d8c...1c0 Mannen har nå holdt ut med meg i 8 år ☺️ Anonymkode: f78c8...632
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2023 #20 Skrevet 14. oktober 2023 Irak skrev (1 time siden): Må si jeg er imponert over tilsynelatende selvkontroll. Fine tanker du har da. Virker snill du. Det er fordi jeg ser på kvinner som dronninger.. men også fordi de gir meg bonusen, av å bli betraktet og behandlet som ei dronning🥰 Bare vent til du blir bedre kjent med meg, så vil du føle hvor snill jeg kan være🤞😁 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå