AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Hei, Meg og ex kjæresten gjorde det slutt for omtrent 2 måneder siden, har ikke hatt noe særlig kontakt etter dette.. tenker enda mye på han, og vil ta kontakt men jeg er redd for å bli avvist. Vi er begge i 30 årene hvis det har si. Barn er ikke i bildet. usikker hvordan jeg skal formulere meg.. noen tips? Anonymkode: 97126...10f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, Meg og ex kjæresten gjorde det slutt for omtrent 2 måneder siden, har ikke hatt noe særlig kontakt etter dette.. tenker enda mye på han, og vil ta kontakt men jeg er redd for å bli avvist. Vi er begge i 30 årene hvis det har si. Barn er ikke i bildet. usikker hvordan jeg skal formulere meg.. noen tips? Anonymkode: 97126...10f Hvorfor det ble slutt, hvem som gjorde det slutt og hvor lenge dere var sammen har litt å si.. Anonymkode: f7bd5...113
Helene1982 Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 jeg mener at du burde vente med å ta kontakt. Så tidlig er det vanskelig å vite om du savner ham av gammel vane, eller fordi det var en feil å gjøre det slutt. Det er veldig vanlig å back slide etter et forhold, da følelser ikke blir borte over natten, men det var en grunn til at det ble slutt, Du burde date deg selv og andre en stund og få litt avstand slik at du kan tenke klart over hva som gjorde at det ikke fungerte og om dere har en fremtid sammen.
cafflatte Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Hva er vitsen med å ta kontakt? Dersom dere ikke har barn eller boligsalg dere må gjennom så er det vel ikke noe poeng å ta kontakt.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 Etter at jeg og exn ble slutt så avbrøt vi kontakten helt. Jeg prøvde en stund å være venn, men det fungerte ikke det heller. Tror hun hadde funnet nye fyren før det ble slutt mellom oss. Anonymkode: 6e97b...231
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 Hva er målet med å ta kontant? Anonymkode: c944e...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå