Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Meg og ex kjæresten gjorde det slutt for omtrent 2 måneder siden, har ikke hatt noe særlig kontakt etter dette.. tenker enda mye på han, og vil ta kontakt men jeg er redd for å bli avvist. Vi er begge i 30 årene hvis det har si. Barn er ikke i bildet. 
usikker hvordan jeg skal formulere meg.. noen tips?

Anonymkode: 97126...10f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei,

Meg og ex kjæresten gjorde det slutt for omtrent 2 måneder siden, har ikke hatt noe særlig kontakt etter dette.. tenker enda mye på han, og vil ta kontakt men jeg er redd for å bli avvist. Vi er begge i 30 årene hvis det har si. Barn er ikke i bildet. 
usikker hvordan jeg skal formulere meg.. noen tips?

Anonymkode: 97126...10f

Hvorfor det ble slutt, hvem som gjorde det slutt og hvor lenge dere var sammen har litt å si.. 

Anonymkode: f7bd5...113

Skrevet

jeg mener at du burde vente med å ta kontakt. Så tidlig er det vanskelig  å vite om du savner ham av gammel vane, eller fordi det var en feil å gjøre det slutt. Det er veldig vanlig å back slide etter et forhold, da følelser ikke blir borte over natten, men det var en grunn til at det  ble slutt, Du burde date deg selv og andre en stund og få litt avstand slik at du kan tenke klart over hva  som gjorde at det ikke fungerte og om dere har en fremtid sammen.

Skrevet

Hva er vitsen med å ta kontakt? Dersom dere ikke har barn eller boligsalg dere må gjennom så er det vel ikke noe poeng å ta kontakt. 

Skrevet

Etter at jeg og exn ble slutt så avbrøt vi kontakten helt. Jeg prøvde en stund å være venn, men det fungerte ikke det heller. Tror hun hadde funnet nye fyren før det ble slutt mellom oss. 

Anonymkode: 6e97b...231

Skrevet

Hva er målet med å ta kontant?

Anonymkode: c944e...1e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...