Gå til innhold

Hvem likser sex i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et det i all hovedsak menn, som liker sex i dusjen eller liker andre damer det også? Og isåfall hvorfor? 

Jeg har aldri likt og ha sex i vann. Gjør dere? 

Jeg kan såklart bli kåt i vann 😅 men, liker aldri å ha sex der 😂

Anonymkode: 6450f...8af

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ha mye glid hvis han skal penetrere, så vi har alltid glidemiddel i dusjen. Oftest blir det likevel bare forspill i dusjen, så fortsetter vi på baderomsgulvet eller på rommet etterpå, men innimellom elsker jeg at han presser meg opp mot dusjveggen og knuller meg mens vi kjenner det varme vannet renne nedover kroppene våre. 

Anonymkode: 49103...0ed

• Liker 2
Skrevet

Liker veldig godt å gi bj i dusjen. Samleie er vanskelig da han er mye høyere enn meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Et det i all hovedsak menn, som liker sex i dusjen eller liker andre damer det også? Og isåfall hvorfor? 

Syntes sex i vann er utrolig oppskrytt. Liker tanken om det langt bedre en å gjennomføre det.

Skal sies at det sikkert er 15 år siden vi sist hadde sex i vann/dusj, Nettop fordi vi syntes det bare er upraktisk og knotete. 

Anonymkode: 70cfc...0ce

• Liker 1
Skrevet

Liker det absolutt innimellom. 

Anonymkode: c67cc...288

• Liker 1
Skrevet

"Likser" er ikke et ord.

Men ja, det kan være digg å ha sex i dusjen.

Anonymkode: 8e7cf...0bb

Skrevet

Kan være litt klønete, avhengig av størrelsen på dusjen - men det er deilig under rennende varmt vann 🤩

Og, om det blir trøblete med penetrering - så er oppvarming med suging/slikking, veldig deilig i dusjen 😇☺️- så tar man resten etterpå 😋

Skrevet

Kvinnegreie dette, har sett det i romantiske filmer. 

Anonymkode: b4962...a7b

Skrevet (endret)

Nei waterboarding har aldri vært min greie merkelig nok. Det er klønete, kronglete, kalt (når en må stå utenfor dusj strålen halve tiden)  og halveis drukning når en prøver å dele... Nei jeg dusjer helst aleine og synes sex er best i mer komfortabele anledninger. Liker begge deler: altså å dusje og  ha sex men det passer virkelig ikke sammen i kombo! 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
Skrevet

Kvinne. Digger det. Skjer altfor sjelden.

Anonymkode: f70c8...03f

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et det i all hovedsak menn, som liker sex i dusjen eller liker andre damer det også?

Jeg tror i størstest grad dette med å ha sex i vann generelt er en "dame-greie"...  Sex i dusjen er allright det, en gang i blant...  Bade/kar/stamp/basseng, og sjøen og den slags, ikke så mye... 

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet (endret)

Når det kommer til dusjen så skal jeg pent være i fred ja. Stå i dusjen å jukke som en kanin så såpa skvetter i ordets rette forstand gidder jeg ikke, det har jeg seng, stuebord, stressless osv som kan brukes til.

Mann

Endret av Donald Duck
Skrevet

Veldig deilig å kose litt i dusjen, men den deilige saften, smakene av henne, vaskes bort. Dårligere glid også. Nei, aller helst tørre områder. 

Skrevet

Har oftest blowjobs i dusjen for da vet jeg at han er helt ren. Også er det koselig å dusje sammen, skrubbe hverandre på ryggen, vaske inn hverandre, kjenne varmen. Har mye god forspill i dusjen vi hvertfall.

Anonymkode: 7061d...404

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja har hatt sex i dusjen flere ganger med samme mann. Kysse i dusjen er digg og bj i dusjen er digg.

Begge liker vann. Sex i vann er prøvd og det var digg det og. 

Godt voksen kvinne

Anonymkode: 981c3...f9d

• Hjerte 1
Skrevet

Dusje sammen, kjenne, se på hverandre nakne og kline med litt teasing er digg. Fint forplay. Thats it. Resten bør man ha litt mer plass for. 

Anonymkode: f527b...1ee

• Hjerte 1
Skrevet

Sex i form av onani, ja. Ellers sjelden.

Anonymkode: 422f4...2c7

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har hatt sex i dusjen, men det er kanskje ikke helt vår greie da vi følte det ble litt lite glatt. Hadde vi hatt en dusj større enn 80x80 så hadde det kanskje vært bedre 😄

Anonymkode: 802ca...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...