Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker for tiden 80D (tror jeg i allefall). Mulig jeg kan ha 75 i vidden. På en push-up bh havner alltid litt av puppene i kløften ut av bh'n, de holdes ikke på plass altså. Må jeg ha E-cup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten større cup, eller kanskje en annen type skjæring?

Skrevet

Jeg brukte alltid 75 B før, men de bare datt ut, altså halvebrystet "hang" ut av koppen, så jeg byttet til C og har ikke problemet lenger

Skrevet

Samme her, jeg skjønte plutselig at jeg måtte gå fra C til D. Ikke moro, for de selger ikke D cup på Hennes, og det er det de er søtest og billigst...... :forvirret:

Gjest glamourgirl
Skrevet (endret)

Bh tråd, da er glamourgirl alltid på banen :sjenert:

Du må helt sikkert ha en større BH, lavt skårne BH'er bør man alltid gå opp en størrelse i, fordi skåla er mindre. MUlig du trenger DD eller E cup. 70 eller 75. Jeg vil anbefale deg å ta en tur på LaLina i Ullevollsveien hvis du er i Oslo. Strålende service og du får pupper du ikke trodde du hadde!! Og jeg skal love deg de har mye lekkert!

SÅ kan du heller ta med størrelsen til en rimeligere butikk!

Vil allikevel anbefale deg turen, fordi puppene skal man ha hele livet, og det er viktig å invistere i dem-

Lykke til

Glammy

Endret av glamourgirl
Skrevet
Samme her, jeg skjønte plutselig at jeg måtte gå fra C til D. Ikke moro, for de selger ikke D cup på Hennes, og det er det de er søtest og billigst...... :forvirret:

De selger D på HM, men ikke i alle seriene.

Skrevet
De selger D på HM, men ikke i alle seriene.

Ja, men de søteste er i A-C :(

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Morsomt med Bh-er. Interessant tema. De fleste tror at de har mindre störrelser enn hva de faktisk har i cup-en.

Og det mest irriterende (hva angår bh-str og veldig mange jenter) er når man f.eks får 75 b i gave , fordi alle tror at; 75 b - ja det passer alle ;)

Skrevet

Det som irriterer meg er at en D cup ikke nødvendigvis er lik en D cup i en annen type BH. Jeg bruker alt fra C til F cup, og det er forvirrende for en blondine som meg.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...