Gjest hmhm Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Jeg bruker for tiden 80D (tror jeg i allefall). Mulig jeg kan ha 75 i vidden. På en push-up bh havner alltid litt av puppene i kløften ut av bh'n, de holdes ikke på plass altså. Må jeg ha E-cup?
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Enten større cup, eller kanskje en annen type skjæring?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Jeg brukte alltid 75 B før, men de bare datt ut, altså halvebrystet "hang" ut av koppen, så jeg byttet til C og har ikke problemet lenger
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Samme her, jeg skjønte plutselig at jeg måtte gå fra C til D. Ikke moro, for de selger ikke D cup på Hennes, og det er det de er søtest og billigst......
Gjest glamourgirl Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 (endret) Bh tråd, da er glamourgirl alltid på banen Du må helt sikkert ha en større BH, lavt skårne BH'er bør man alltid gå opp en størrelse i, fordi skåla er mindre. MUlig du trenger DD eller E cup. 70 eller 75. Jeg vil anbefale deg å ta en tur på LaLina i Ullevollsveien hvis du er i Oslo. Strålende service og du får pupper du ikke trodde du hadde!! Og jeg skal love deg de har mye lekkert! SÅ kan du heller ta med størrelsen til en rimeligere butikk! Vil allikevel anbefale deg turen, fordi puppene skal man ha hele livet, og det er viktig å invistere i dem- Lykke til Glammy Endret 25. januar 2006 av glamourgirl
*Ariel* Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 Samme her, jeg skjønte plutselig at jeg måtte gå fra C til D. Ikke moro, for de selger ikke D cup på Hennes, og det er det de er søtest og billigst...... ← De selger D på HM, men ikke i alle seriene.
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #7 Skrevet 25. januar 2006 De selger D på HM, men ikke i alle seriene. ← Ja, men de søteste er i A-C
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 26. januar 2006 #10 Skrevet 26. januar 2006 Morsomt med Bh-er. Interessant tema. De fleste tror at de har mindre störrelser enn hva de faktisk har i cup-en. Og det mest irriterende (hva angår bh-str og veldig mange jenter) er når man f.eks får 75 b i gave , fordi alle tror at; 75 b - ja det passer alle
Annie Skrevet 27. januar 2006 #11 Skrevet 27. januar 2006 Det som irriterer meg er at en D cup ikke nødvendigvis er lik en D cup i en annen type BH. Jeg bruker alt fra C til F cup, og det er forvirrende for en blondine som meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå