AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Del Skrevet 13. oktober 2023 Først, vet dette er helt feil tema men klarte ikke å finne et passende et. Jeg har bestilt en pakke med helthjem.den skal hentes hos personen i natt, og står det tar 2 dager. Har noen erfaring med at de leverer på søndager? Står at de gjør det noen steder, men står ikke hvor.... Anonymkode: d46f3...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Del Skrevet 13. oktober 2023 De leverer ikke søndag. Anonymkode: 4debb...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Del Skrevet 13. oktober 2023 Nå holder jeg meg laaaangt unna møkkaselskapet HeltHjem, men den ene gangen jeg hadde med det talentløse selskapet å gjøre, leste jeg at de brukte lokale avisbud til å levere pakkene hos folk. Så jeg tror ikke at de leverer på søndager, nei.... Men de kan jo ha endret policyen sin siden den gang. Men ellers vil jeg råde deg til å aldri benytte deg av det selskapet. Anonymkode: 15385...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. oktober 2023 #4 Del Skrevet 13. oktober 2023 Her hos meg henter og leverer de på morgenkvisten, som regel har jeg fått sms om at pakken er hentet/levert når jeg våkner sånn i 7-8 tiden. Har brukt HeltHjem supermasse og er strålende fornøyd De er kanskje litt trege innimellom, det er det eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Del Skrevet 13. oktober 2023 De henter/leverer på natta med postbudet. Alle dager unntatt natt til søndag. Anonymkode: 815c1...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Del Skrevet 13. oktober 2023 Her jeg bor leverer de ikke helt hjem. Må hente pakker på bensinstasjonen 15 min unna. Tror ikke de gidder å kjøre helt hit. Anonymkode: eb65b...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå holder jeg meg laaaangt unna møkkaselskapet HeltHjem, men den ene gangen jeg hadde med det talentløse selskapet å gjøre, leste jeg at de brukte lokale avisbud til å levere pakkene hos folk. Så jeg tror ikke at de leverer på søndager, nei.... Men de kan jo ha endret policyen sin siden den gang. Men ellers vil jeg råde deg til å aldri benytte deg av det selskapet. Anonymkode: 15385...e3b Jeg glemte å nevne at jeg aldri fikk pakken jeg ventet... HeltHjem klarte å rote den bort, men presterte å si at den var levert i postkassa mi.. Aldri mer HeltHjem! Anonymkode: 15385...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #8 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): De henter/leverer på natta med postbudet. Alle dager unntatt natt til søndag. Anonymkode: 815c1...c9c Postbudet har ikke noe med Helthjem å gjøre, det er et eget firma. Ikke jobber de om natten heller. Anonymkode: 7e5bb...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #9 Del Skrevet 25. oktober 2023 Styr unna!! Jeg har bestilt varer fra nettbutikker som bruker Helt Hjem, og har erfaring med de 3 ganger. 1. Rotet bort pakken, nettbutikk måtte sende ny etter at Helt Hjem hadde lett etter den i 3 uker! 2. Etter at pakken hadde vært under transport i over to uker, fikk jeg omsider beskjed om at den skulle leveres i postkassen min. Men på kvelden fikk jeg melding om at "pakken kunne likevel ikke leveres i din postkasse i dag. Ny levering i morgen". Dette skjedde 7 dager på rad! Er det mulig? 3. Venter per dags dato på en pakke som skal sendes fra en nettbutikk i Oslo til Bergen. Det har gått 18 dager, nå er pakken omsider registrert på terminal i Bergen. Likevel estimerer sporingen at det vil ta ytterligere 4 dager å levere den til min postkasse (som for øvrig ligger 2 kilometer unna terminalen). Møkkafirma!! Anonymkode: 13311...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 27. oktober 2023 #10 Del Skrevet 27. oktober 2023 Har aldri opplevd noe problemer med Helthjem Får alltid pakken når de sier. De leverer den som regel mellom 01:00 og 04:00 på morgenen. Helthjem leverer på Søndager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #11 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg har ikke personlig erfaring med Helthjem, men de leverer vanligvis pakker på hverdager. Det kan være lurt å sjekke nettsiden deres eller kontakte kundeservice for å få nøyaktig informasjon om leveringstider og om de leverer på søndager i ditt område. De vil kunne gi deg den beste informasjonen angående levering av pakken din. Håper du får pakken din snart! Anonymkode: 01dc2...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #12 Del Skrevet 4. november 2023 Har aldri opplevd problemer med helt hjem *bank i bordet*. Får alltid melding/mail kvelden før de kommer om at pakken leveres i løpet av natten de kommer, og det som står i sporingslinken dagene i forkant har pleid å stemme. Anonymkode: 36a7d...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå