Gå til innhold

Freia Boble eller Nidar Stratos.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig vanskelig for min del, og stratos er yndlingssjokoladen min (alltid vært)! Nå har jeg litt kick på Boble, men de er altså så forskjellige, og så gode, at jeg synes det er vanskelig å velge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boble er bedre, særlig den nye versjonen med like biter istedenfor diverse boblestørrelser.

Anonymkode: 8aacb...744

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia Boble uten tvil, man kan ikke slå den smaken. De kunne jobbet litt med konsistensen dog, den er litt vanskelig å dele opp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to, dem er ikke helt like heller så ikke helt sammenlignbart selv om det er bobler i det. Jeg liker begge to veldig godt. Litt som at jeg elsker freia og marabou sin melkesjokolade feks 

Anonymkode: 33516...501

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt

Stratos, fordi den er den originale boblesjokoladen. Freia boble blir for mettende, akkurat som alle andre sjokolader fra Freia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Boble var god, men veldig rotete å spise. Tror jeg liker den bedre enn Stratos da..

Anonymkode: 414c7...538

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boble. Den er søtere og smelter lettere i munnen enn Stratos. Guilty pleasure.. 

Anonymkode: b42df...d7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos (spesielt den med nøtter) har alltid vært min favorittsjokolade, men jeg elsker Boble og, så glad den er tilbake med biter som er litt lettere å dele opp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boble 🙊 men, problemet med boble er at den ikke kan deles uten at det blir mye rot. Hadde de enda bare laget vanlige ruter 

Anonymkode: 07102...294

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Boble for første gang (på denne nylanseringen) i går, og mens den var helt ok til kaffen, kommer jeg ikke til å kjøpe den igjen. Stratos er overlegen på smak og konsistens.

Anonymkode: 86c82...243

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...