busy_bee Skrevet 25. januar 2006 #1 Del Skrevet 25. januar 2006 Så i et av de siste se og hør at en av Ylvis-brødrene hadde et belte med masse bilder av sine venner på. Det var utrolig kult! Noen som vet hvor det er bestillt? Han uttalte at det var bestillt på internet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #2 Del Skrevet 25. januar 2006 Jaha... hver sin smak. Vg Fotoalbum tilbyr en rekke tjenester som f.eks foto på krus, t-skjorte, truser, osv. Du kan jo sjekke hos dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
busy_bee Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2006 Nei--- det er garrantert ikke hos dem-- Det var mere diskret enn som så. Enig i at de produktene er skikkelig harry ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #4 Del Skrevet 25. januar 2006 Nei--- det er garrantert ikke hos dem-- Det var mere diskret enn som så. Enig i at de produktene er skikkelig harry ja... ← Men du synes ikke beltet er harry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
busy_bee Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. januar 2006 Skjønner ikke vitsen med å henge seg på tråder man ikke har noe å bidra med Phoenix... hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #6 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg kom med et tips til deg, jeg. Likefullt er det et bidrag å kommentere at noe er harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. januar 2006 #7 Del Skrevet 25. januar 2006 En tekstilkunstner som heter Ingvild Fagerli lager slike belter. Jeg tror hun har solgt dem på Grünerløkka et sted, og så var hun med på en juleutstilling på Kirkeristen. De er kjempestilige, og ikke harry i det hele tatt – men ikke helt billige. Du finner sikkert nummeret hennes i telefonkatalogen, hun holder til på Møre et sted eller i Oslo så vidt jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå