Gå til innhold

Går barna knask eller knep når de går i 6. kl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er de blitt for store da? 

Lurer på om vi skal invitere til Halloweenbursdag for vår kommende 11 åring. 

Bare lurer på om mange velger å ikke komme for de vil gå knask eller knep istedet. 

Min er ikke så glad i å gå knask eller knep, derfor har vi ikke helt oversikt over hva de gjør når de er så store som de er nå. 

Anonymkode: a5609...de5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjør det her ihvertfall . 

Anonymkode: 20012...e16

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke for gammel.

Anonymkode: cc41d...fa3

• Liker 1
Skrevet

Ja - de går fortsatt.

Min 6.klassing ville synes det var krise å få bursdagsinvitasjon på denne datoen - for da veit hun ikke hva hun skulle gjort og fått et skikkelig dilemma. 

• Liker 3
Skrevet

Dere kan jo fint invitere til halloween bursdag, bare ikke akkurat på halloweendagen? Flere som har det temaet på bursdagen om de feirer i nærheten av halloween. 

Anonymkode: 38c66...93c

• Liker 1
Skrevet

Ja. Mi er 12 og elsker Halloween. 
Så hun skal gå. 
Er ikke aldersgrense på det. 

Anonymkode: da899...026

• Liker 3
Skrevet

De kan vek gå underveis i bursdagen ?

Anonymkode: e01e0...154

Skrevet
Juleeees skrev (14 minutter siden):

Ja - de går fortsatt.

Min 6.klassing ville synes det var krise å få bursdagsinvitasjon på denne datoen - for da veit hun ikke hva hun skulle gjort og fått et skikkelig dilemma. 

Ja Gud bedre krise p få invitasjon 🤦🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Burde ikke feire bursdag på halloween. Tenk om vennene velger å gå halloween fremfor bursdag? Bursdager er de i over hele året, halloween er kun en dag i året.

Anonymkode: 125be...47a

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere feirer på den dagen får dere mange gjester som tripper etter å avslutte festen. Eneste unntaket må være dersom dere kutter ned slik at bursdagen er ferdig 18.30 senest. 

Anonymkode: 9eff9...e37

• Liker 2
Skrevet

Her går de fortsatt siste året på barneskolen. Min var litt usikker på om han ville gå forrige år, han følte seg nok litt stor men endte opp med å gå. Dette året vet jeg at de fleste på trinnet skal gå, tror de vil benytte sjansen mens de ennå er på barneskolen. :D 

Jeg hadde ikke gått for bursdagsfeiring på Halloween, da måtte det i så fall blitt ferdig til klokken 18 slik at de har tid til å gå tiggerunden sin. Her går de som regel mellom 18 og 21.

Skrevet

Jeg synes kanskje det er hakket litt merkelig å ha bursdag på en ukedag. Spesielt når de begynner å bli i den alderen. Men kanskje jeg som er rar der 😅

Jeg ville fortsatt hatt en Halloween bursdag om barnet ønsker utkledning ol. men lagt den til helgen. Da vil det ikke være noe problem og spørsmål om «knask eller knep» da det er forbeholdt tirsdag den 31 oktober.

Anonymkode: 5b4f7...02c

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis dere feirer på den dagen får dere mange gjester som tripper etter å avslutte festen. Eneste unntaket må være dersom dere kutter ned slik at bursdagen er ferdig 18.30 senest. 

Anonymkode: 9eff9...e37

Herregud nei ikke alle er sånn

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...