Kokeplate Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Støre ser enten ut til å benytte sin egen statsråd som brikke i et politisk spill, eller å gi etter for press fra LO. Ingen av delene får Støre til å se bra ut for å si det mildt.
Topsi Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Og med den største klysa i regjeringen, Espen barth eide 7 1
Tunique Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Topsi skrev (3 timer siden): Og med den største klysa i regjeringen, Espen barth eide Globalisten og Bilderbergeren Espen Barth Eide 2 1 2
Kranken Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Det er så vinglete at jeg har ikke ord. Det oppsummerer hele denne greia med Støre som jeg misliker selv om jeg egentlig stemmer arbeiderpartiet. Det er feigt og vinglete. 5
Example Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Det synes jeg er helt greit, og det burde skjedd med en gang habilitetssaken kom. Støre klarer ikke å gjøre ting godt for seg, og det som kunne vært handlekraft fremstår som vinglete, Endret 13. oktober 2023 av Example 8 1
PITTY Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 Såpass i ettertid skal selvransakelsen altså poppe opp. Sleipt taktisk grep spør du meg. Da har liksom AP brått fått ryggen litt fri, og med det sikkert et inderlig ønske om å lange ut noe om en ansvarsløs Erna.. 1 2
makkapakka Skrevet 13. oktober 2023 #8 Skrevet 13. oktober 2023 Hele regjeringen er en vits, når blir neste avsløring og hvem blir det denne gang? Huitfeldt skal ut, og Erna skal ut. Dette er helt riktig. Vil også ha Støre ut, han kan heller jobbe m Jens Stoltenberg som jeg også har lite til overs med. 5
Capazitet Skrevet 13. oktober 2023 #9 Skrevet 13. oktober 2023 Er nok berre taktikk for å felle Erna som statsministerkandidat. Men det er opp til Høgre å avgjera om dei har tillit til henne 2
Enda en tulling Skrevet 13. oktober 2023 #10 Skrevet 13. oktober 2023 Greit at Huitfeldt går, men Barth Eide...?? Må vel være å gå fra asken til ilden. Fyren som fikk sutret seg til en "sikker" plass på valglistene? Ser en kommende Stjerna II der.... https://www.nrk.no/norge/oslo-ap-vil-vrake-espen-barth-eide-fra-sikker-plass-pa-valglisten-1.15225243 https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/ap-leder-i-oslo-gir-fra-seg-sikker-plass-pa-nominasjonslista-til-barth-eide/s/12-95-3424044196 Men i det minste blir grønnvaskingsdepartementet fri for ham. Fins det noe verre de kan spa opp og putte inn der? 3 1
iliah Skrevet 14. oktober 2023 #11 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Virkelig på tide, om enn noe sent. Neste håper jeg er Brenna, som også har sluppet billig unna. Hvordan kan hun i det hele tatt ha tillit som nestleder etter habilitetssaken? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/rlOryK/tonje-brenna-saken-dagen-foer-hun-ble-valgt-som-nestleder-ble-statssekretaeren-hennes-meldt-inhabil Endret 14. oktober 2023 av iliah 3
Madame Butterfly Skrevet 14. oktober 2023 #12 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg tror det er de anti israelske vibbene hun gir fra seg som er spikeren i kista for henne, og ikke habilitetssaken. Hadde fet vært fet siste hadde hun måttet gå den gang, men drt er nå hun må gå. Det sette Norge i et svært dårlig lys internasjonalt. Kanskje det er summen av uheldig oppførsel, ikke vet jeg. Hun er i alle fall, maks usympatisk. 2 1
Gjest Urias Skrevet 14. oktober 2023 #14 Skrevet 14. oktober 2023 Støre må seriøst være den svakeste Statsministeren vi har sett i nyere tid. Det er jo så man ikke tror det er sant. Det er selvsagt 100% korrekt at Huitfeldt må gå, men i stedet for å vise ansvar og gi henne umiddelbart fyken etter inhabilitets-avsløringene, så byttes hun ut under en større rokkering i statsrådpostene. Det fremstår helt absurd, og på ingen måte tillitvekkende. Samtidig får Tonje Brenna ny Statstrådspost... Brennas sak er jo langt mer alvorligere enn det folk har inntrykk av tror jeg. Hun er nok godt likt hos en del av den røde pressen, så hun fredes. Men faktum er at jo at hennes sak er alvorligere enn Huiftfeldt, som har endt opp med å bli inhabil p.g.a. ektemannens aksjekjøp. Brenna har derimot selv vært inhabil direkte ved å gi en svært nær venn et styreverv. Dette til tross for at hun ble advart om det, men valgte å med 100% viten og vilje gi han dette vervet. Det er helt hinsides at hun får fortsette som Statsråd, og nå blir hun til og med belønnet med ny Statsrådspost, tilsynelatende etter eget ønske. Hun har ikke noe i en regjering å gjøre, men når pressen har bestemt seg for å frede henne, så blir hun sittende.
Lothlorien- Skrevet 14. oktober 2023 #15 Skrevet 14. oktober 2023 Fint om hun byttes ut, en av de minst sympatiske i regjeringen og bare en politisk broiler. Vil ikke engang kalle hamas en terrororganisasjon. 1 1
Lothlorien- Skrevet 14. oktober 2023 #16 Skrevet 14. oktober 2023 Enda en tulling skrev (11 timer siden): Greit at Huitfeldt går, men Barth Eide...?? Må vel være å gå fra asken til ilden. Fyren som fikk sutret seg til en "sikker" plass på valglistene? Ser en kommende Stjerna II der.... https://www.nrk.no/norge/oslo-ap-vil-vrake-espen-barth-eide-fra-sikker-plass-pa-valglisten-1.15225243 https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/ap-leder-i-oslo-gir-fra-seg-sikker-plass-pa-nominasjonslista-til-barth-eide/s/12-95-3424044196 Men i det minste blir grønnvaskingsdepartementet fri for ham. Fins det noe verre de kan spa opp og putte inn der? Så utrolig frekt og usympatisk gjort. 2
Lothlorien- Skrevet 14. oktober 2023 #17 Skrevet 14. oktober 2023 makkapakka skrev (11 timer siden): Hele regjeringen er en vits, når blir neste avsløring og hvem blir det denne gang? Huitfeldt skal ut, og Erna skal ut. Dette er helt riktig. Vil også ha Støre ut, han kan heller jobbe m Jens Stoltenberg som jeg også har lite til overs med. Jens ja, som kjørte inn i en bil og la igjen en gammel bussbillett under vindusviskeren på den skadete bilen. Masse integritet og ærlighet der. Et vitne så det hele og meldte fra. Endte med at AP betalte for skaden på bilen Jens bulket.... 2
Concert Skrevet 14. oktober 2023 #18 Skrevet 14. oktober 2023 Få henne ut for godt! Send henne ned til taliban med privatfly, dette dekker vi skattebetalere gledelig!!! Enveis billett!! Så kan hun få ha dialog der nede, løse problemene med taliban. 1 1 1
Concert Skrevet 14. oktober 2023 #19 Skrevet 14. oktober 2023 Lothlorien- skrev (1 minutt siden): Jens ja, som kjørte inn i en bil og la igjen en gammel bussbillett under vindusviskeren på den skadete bilen. Masse integritet og ærlighet der. Et vitne så det hele og meldte fra. Endte med at AP betalte for skaden på bilen Jens bulket.... Stoltenberg har jo aldri vært i arbeidslivet, lært seg ansvar. Å omgås vanlige mennesker..... 2
Lothlorien- Skrevet 14. oktober 2023 #20 Skrevet 14. oktober 2023 Concert skrev (Akkurat nå): Stoltenberg har jo aldri vært i arbeidslivet, lært seg ansvar. Å omgås vanlige mennesker..... Nettopp. Levd et veldig priviligert liv hele veien. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå