AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ønsker å stramme opp kroppen litt, og dermed begynne med styrketrening. Greia er at jeg spiser stortsett bare middag. Kan jeg klare å stramme opp kroppen selvom jeg ikke spiser store mengder mat for muskelbygging? Anonymkode: 04e43...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Del Skrevet 13. oktober 2023 Appetitten vil nok stige når du begynner å trene. Anonymkode: d50e6...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Appetitten vil nok stige når du begynner å trene. Anonymkode: d50e6...80c Trener fra før, men ikke styrke. Anonymkode: 04e43...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Del Skrevet 13. oktober 2023 Dersom du er normalvektig så får du i deg det du skal, uansett hvor ofte du spiser, så da er det bare å begynne med styrketrening. Anonymkode: 29e36...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 13. oktober 2023 #5 Del Skrevet 13. oktober 2023 Kvinneguiden er ikke stedet hvor det florerer av kunnskap om kropp og helse. Her har man tråder som "Vi som skal ned i vekt før julen 2023". Dette er de samme som skulle ned i vekt påsken 2009. Det enkle svaret er at kroppen formes ut fra hvordan man lever, så det er bare å kjøre på med styrketrening for din del. Det var nok ingen som fortalte disse hvordan kroppen skulle strammes opp. De ble likevel ikke spesielt slappe: 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 13. oktober 2023 #6 Del Skrevet 13. oktober 2023 Mann eller kvinne? Bare lurer før jeg svarer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Del Skrevet 13. oktober 2023 Chupacabra skrev (31 minutter siden): Kvinneguiden er ikke stedet hvor det florerer av kunnskap om kropp og helse. Her har man tråder som "Vi som skal ned i vekt før julen 2023". Dette er de samme som skulle ned i vekt påsken 2009. Det enkle svaret er at kroppen formes ut fra hvordan man lever, så det er bare å kjøre på med styrketrening for din del. Det var nok ingen som fortalte disse hvordan kroppen skulle strammes opp. De ble likevel ikke spesielt slappe: Du er inne på noe. Når det er snakk om trening så er det enten i vektnedgang-sammenheng at det ikke er vits fordi alt handler om inntak. Så dropp trening. Eller at man er engstelig for å trene fordi man vet ikke om man spiser optimalt. Ergo, den naturlige aktiviteten som mennesker har drevet med i titusener av år, som kroppen er skapt for, blir noe veldig avgrenset som man må spise helt riktig for å drive på med. I mellomtiden så visner musklene fordi vi har bil og handlevogner og robotplenklippere og robotstøvsugere, og barnas lek polstres såpass at ingen klatrer i trær lenger. Trist. Anonymkode: 29e36...c44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 14. oktober 2023 #8 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ønsker å stramme opp kroppen litt, og dermed begynne med styrketrening. Greia er at jeg spiser stortsett bare middag. Kan jeg klare å stramme opp kroppen selvom jeg ikke spiser store mengder mat for muskelbygging? Anonymkode: 04e43...2d1 Musklene har behov for fett og proteiner. Antall måltid er uvesentlig, innhold i måltid er avgjørende. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dersom du er normalvektig så får du i deg det du skal, uansett hvor ofte du spiser, så da er det bare å begynne med styrketrening. Anonymkode: 29e36...c44 Nei, man kan være underernært så det holder selv om man er normalvektig. Er målet å stramme opp kroppen, så bør kostholdet være balansert, med tilstrekkelig inntak av både kalorier og næringsstoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå