AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 har vært to mnd snusfri hvor hver eneste dag har vært vanskelig. Fikk overnattingsbesøk i uka av en venninne som snuser, å har ikke klart å holdt meg. snust 3 snuser til dagen i 3 dager.. er alt fucked nå å jeg må slutte på ny, eller kan det bli overlevbart å kutte snusen på ny? At det blir likt som før jeg fikk besøk liksom. Så sånn frem til 90 dager, den «avgjørende» kneika for mange. må jeg begynne å telle dager på ny? Hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig!!! Er fast bestemt på å ikke ta flere når besøket reiser, men viljestyrken har jo vist seg før nå.. Oppmuntringer og erfaringer takk🫶🏼 Anonymkode: fe5b5...0ba
Djungelvrål Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Hvis jeg hadde klart å snuse bare 3 om dagen hadde jeg gjort det livet ut med god samvittighet. Men jeg har en boks i knapt 2 dager. Kjøp det en boks med nikotinfri snus og ta en av de når suget er som verst. Det er min plan når jeg en gang ska slutte.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Bare slutt igjen uten å tenke for mye over at du sprakk. Siden du har snust så lite under sprekken tror jeg ikke abstinenser og sånn vil være så gjeldende når du nå slutter igjen. Anonymkode: 2b0ba...21e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 Djungelvrål skrev (22 timer siden): Hvis jeg hadde klart å snuse bare 3 om dagen hadde jeg gjort det livet ut med god samvittighet. Men jeg har en boks i knapt 2 dager. Kjøp det en boks med nikotinfri snus og ta en av de når suget er som verst. Det er min plan når jeg en gang ska slutte. Snuste over en boks daglig når jeg snuste fast, derfor jeg måtte slutte. Suns nikotinfri snus er helt bortkastet, men takk for tips! Anonymkode: fe5b5...0ba
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bare slutt igjen uten å tenke for mye over at du sprakk. Siden du har snust så lite under sprekken tror jeg ikke abstinenser og sånn vil være så gjeldende når du nå slutter igjen. Anonymkode: 2b0ba...21e Håper virkelig det 🤞🏼 Anonymkode: fe5b5...0ba
Purple_Pixiedust Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg var snusfri i ni måneder, så sprakk jeg og snuste i to måneder også sluttet jeg igjen for fem måneder siden. Det var lettere å slutte igjen etter bare to måneders bruk. Du har bare tre dager så det går nok greit fysisk sett. Det er verst psykisk. Jeg har sterkt sug etter snus nå og frykter jeg gir opp og kjøper snus igjen etter hvert. Var for øvrig ingen kneik ved tre måneder for min del. Jeg savner snusen nå etter å vært snusfri 14 av 16 siste måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå