AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #21 Skrevet 13. oktober 2023 Hmmmmmm skrev (22 minutter siden): Jeg har valgt å ha vaskemaskin og tørketrommel i min bitte lille bod. Så det gjør at jeg kun har en fungerende utebod. Ikke noe problem det om man er minimalist. Har en liten leilighet selv. Men du har bod, stor forskjell! Anonymkode: e1fc1...cad
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #22 Skrevet 13. oktober 2023 Den "gamle". Anonymkode: 7bee7...6c4
Hmmmmmm Skrevet 13. oktober 2023 #23 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men du har bod, stor forskjell! Anonymkode: e1fc1...cad Ja, men det hadde din venninne ogsÃ¥ i kjelleren. Min bod er ute og har en begrenset lagrings mulighet, i og med den er ute. SÃ¥ derfor skrev jeg at det hjelper Ã¥ være en minimalist.Â
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #24 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Den "gamle". Anonymkode: 7bee7...6c4 Pga strl? Anonymkode: e396c...2fe
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #25 Skrevet 13. oktober 2023 Hmmmmmm skrev (14 minutter siden): Ja, men det hadde din venninne også i kjelleren. Min bod er ute og har en begrenset lagrings mulighet, i og med den er ute. Så derfor skrev jeg at det hjelper å være en minimalist. Jo, sant det. Men det ikke min venninne, derimot er hun kjempeflink med interiør. Leiligheten er skikkelig flott, men hun synes det er altfor lite plass for selv en person. Liten kjøkkenbenk i stua, kun plass til hjørnesofa og et spisebord som ikke er stort. Så jeg er helt enig med henne. Anonymkode: e1fc1...cad
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #26 Skrevet 13. oktober 2023 Ts her. Som ung var 25 m2 mer enn nok, og 45m2 helt fantastisk. Som 50-åring, med alt mitt, som hjemmekontor og et hjem fullt av ulike hjelpemidler pga redusert helse, så blir det trangt. Bare det å handle forbruksvarer(ikke datovarer) i kvantum og hatt plass til det, ville spart meg for mye penger. Et fryseskap også. Er utrolig lei av å bo trangt. Har jeg besøk sover de i kjøkkenstua-lite optimalt for alle parter. Anonymkode: e396c...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #27 Skrevet 13. oktober 2023 Isoleringsmessig og byggteknisk, samt inneklima, vil i teorien være likt i begge leiligheter. Vi kjøper bolig med både fornuft og følelser, så skriv liste over hva som er positivt og negativt med hver av dem (størrelse, solforhold, beliggenhet, uteområde, trafikk og evnt andre lyder utenfra, etablert sameie vs ikke-etablert, størrelse, oppbevaring, antall soverom, etc), også legger du til følelsen du får for hver bolig. 15 m2 ekstra plass er meningsløst hvis leilighet nr 1 gir deg den beste følelsen. Men den beste følelsen er meningsløs hvis leiligheten er upraktisk på sikt. Anonymkode: 486dd...10d 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #28 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 13.10.2023 den 20.54): Ts her. Som ung var 25 m2 mer enn nok, og 45m2 helt fantastisk. Som 50-åring, med alt mitt, som hjemmekontor og et hjem fullt av ulike hjelpemidler pga redusert helse, så blir det trangt. Bare det å handle forbruksvarer(ikke datovarer) i kvantum og hatt plass til det, ville spart meg for mye penger. Et fryseskap også. Er utrolig lei av å bo trangt. Har jeg besøk sover de i kjøkkenstua-lite optimalt for alle parter. Anonymkode: e396c...2fe Høres egentlig ut som om du bør gå for nummer to. Der har du to soverom, hvor det ene kan innredes som kombinert kontor/gjesterom. Du får sikkert oppbevart endel greier der også. Anonymkode: f50c4...90b 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #29 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Høres egentlig ut som om du bør gå for nummer to. Der har du to soverom, hvor det ene kan innredes som kombinert kontor/gjesterom. Du får sikkert oppbevart endel greier der også. Anonymkode: f50c4...90b Ja, jeg tror det er best. Ønsker å ha plass til tørketrommel også, noe som hittil aldri har vært mulig(uten å sperre et vindu eller noe). Anonymkode: e396c...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå