AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hei. Jeg lager melodier og tekster selv, enkelt akkompagnert av piano eller gitar. Men jeg har ikke evne til å selv spille musikkinstrumenter på en måte som skaper en fin helhet i en sang, og jeg kan ikke arrangere eller produsere dem. Hvordan kan jeg gå frem for å få hjelp til dette? Hvordan komme i kontakt med musikere eller produsenter som kan bidra? Jeg ønsker ikke å begynne i band. Jeg vil ganske enkelt at andre kan hjelpe meg med arrangement og produksjon. Jeg kan betale for det om så er nødvendig. Jeg har ikke et mål om å bli «oppdaget» men å få ferdig sangene på en måte som gjør dem mulig å dele / publisere. Har noen forslag? Anonymkode: fbcdd...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Del Skrevet 15. oktober 2023 Noen som har noen ideer her? Anonymkode: fbcdd...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Del Skrevet 15. oktober 2023 Har du hjemmestudio selv eller lager du bare sanger? Har du tatt opp noen demoer eller er alt foreløpig "på papir"? Det går jo an å bestille seg studiotid, men det kan fort koste endel. Har du noen musikervenner som kanskje har hjemmestudio som kan hjelpe deg? Ellers går det jo an å høre med noen lokale musikere eller andre musikere som ikke nødvendigvis bor i nærheten. Det fins forskjellige grupper på facebook der man sikkert kan komme i kontakt med noen som kan bli med på et samarbeid. F.eks. Musikere i Norge Anonymkode: 5c8cc...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Del Skrevet 15. oktober 2023 Tusen takk! Jeg kan gjøre opptak selv, men det blir jo ikke en veldig fin sang så lenge jeg ikke er god å spille til. Så det er jakten på musikere som et vanskelig. Eventuelt en som kan lage elektronisk musikk til min vokal. Takk for tips om Facebook-sider. Da kan jeg ikke vær anonym, så da må jeg psyke meg litt mer opp. Hadde vært best å gjøre dette uten å involvere «alle» i prosessen. Men kanskje det ikke er mulig? Anonymkode: fbcdd...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå